Jump to content

2005.10.22 Manchester City H


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Lagoppstillingene:

 

Arsenal : Lehmann, LAuren, Toure, Cygan, Clichy, Fabregas, Flamini, Gilberto, Pires, Bergkamp, Henry. Innbyttere : Quincy, van Persie, Eboue, Senderos, Almunia.

 

Manchester City : James, Mills, Sommeil, Distin, Jordan, Barton, Reyna, Ireland, Musampa, Sibierski, Vassell. Innbyttere : Croft, Richards, Hussein, Jihai, De Vlieger.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Synes Andain bør få lov til å starte kamptrådene. Han gjør det veldig info-rikt og oversiktlig.. Menmen...

24107[/snapback]

Det synes jeg også, men da må han lage trådene.

Denne tråden ble jo laget for bare et par dager siden, og det er for sent.

 

Hvis Andain glemmer å lage kamptrådene er det vel samme hvem som lager dem, hvis de følger det rette oppsettet.

Link to comment
Share on other sites

Noen ganger lurer jeg på hvor du får all denne informasjonen fra Andain! Så nå spør jeg:  Hvilke sider får du vite alt dette om hvilke TV-kanaler Arsenal går på og hvilke nettsider som sender live? Finner du alt på EN side eller søker du mye på nettet?

24172[/snapback]

 

Heisann

 

Informasjonen om hvilkne kanaler som streamer Arsenal kamper henter jeg fra forskjellige nettsider dedikert til streams og fotballvideoer. Kan sette sammen en oversikt og legge ut linker etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan man åpne PPLive-linker? Klarer ikke legge til nye kanaler i PPLive... Håpløse saker ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan man åpne PPLive-linker? Klarer ikke legge til nye kanaler i PPLive... Håpløse saker  ;)

24186[/snapback]

 

 

 

Samme her. Den engelske sia til pplive er helt nede. Kinesisk forstår jeg ikke, så jeg har et problem. Skulle egentlig på pub idag, men så kom ikke bussen. Så sinnsykt typisk! Uansett, har noen noe tips om disse linkene? Får det ikke til å funke..

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

ikke akkurat uventet. nok en særdeles svak kamp fra arsenal. pires er, som vanlig, fullstendig ubrukelig og bergkamp kan ikke spille på topp. henry blir alt for alene, da bergkamp til stadighet trekker ned på midtbanen. la heller bergkamp spille på høyrekanten og få inn van persie. gilberto imponerer ikke akkurat heller...

Link to comment
Share on other sites

HERREGUD

 

Noen som så DEN VERSTING BOMMEN til Pires eller? Herregud, verste avslutninga i hele fotball-historien!

24185[/snapback]

 

Når det skjedde satt jeg regelrett og kjeftet på Pires høylydt fra TV-stolen. Hvor lenge har han egentlig spilt fotball? Her får han en 45 graders pasning langs bakken. han står på 6-7 meter og det er bare å bredside ballen inn. Hva gjør han? Joda.. tar på seg en 50 kg ryggsekk og kliner til med risten. Småguttespillere hadde skjønt bedre. Skammelig! Pires virker forøvrig å være fullstendig ute av form. Eller er han bare "over the top"?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...