Jump to content

2005.10.22 Manchester City H


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Jeg blir helt matt... hva var det for en straffevariant??? Flaut... Kunne vært moro hvis det funket... men Pires viser jo igjen stor kunst ved å unngå å klare å touche ballen en halvmeter til siden. Vel...han klarte ikke å treffe ballen engang... første gang jeg har sett noen bommer på ballen på en straffe.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå så jeg ikke straffen, men skulle dette liksom være en innøvd variant? slik jeg har skjønt det?

24206[/snapback]

 

Har heller ikke sett episoden, men det virker som de prøvde på et eller annet. Men det blir for dumt å prøve dette på 1-0. Leke seg gjør når man føler seg komfortable. Personlig føler jeg meg svært lite komfortabel akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Talentløst. Bommer på nok en straffe.  ;)

 

Blir jo genialt hvis Man City klarer å komme tilbake nå.

24202[/snapback]

BOMME, kan vel ikke kalle det såpass som en bom engang. ;)

 

Hvis det hadde vore min bursdag, istedet for AW, så tviler jeg på at Pires hadde fått smake på kaken. B)

Link to comment
Share on other sites

Spekulasjon: Staffevarianten til Pires og Henry var ment som en "bursdagsgave" til Arsene Wenger ? Som de engelske kommentatorene på Canal+ sa så fint, dette må være verdensrekord når det kommer til hvor kort en ball har beveget seg på et straffespark.

Link to comment
Share on other sites

I dag kjenner jeg null glede selv om det ble 3 poeng. Det er første gang jeg opplever tror jeg. Har ennå fysisk vondt i magen over det vi presterer på banen i dag. Skremmende! Håper Pires får seg en skikkelig skrape av Wenger. Forsåvidt Henry også, for han var med på straffevarianten og han er kaptein. Fysj.

Link to comment
Share on other sites

Skikkelig tullete av Pires! Se å sett ballen i mål da!

Finesse-over-the-hill-hypervanskelig-tullball-opplegg er absolutt unødvendig.

Pires skal være sjeleglad for at det holdt ut hele kampen. Flaut!

Hadde jeg vært Wenger ville jeg tatt mitt bursdagskakestykke først og klaska resten av kaka i trynet på Pires! Makan! ;)

 

Men jeg stusset veldig på hvorfor Riley blåste på den situasjonen? Tror ikke han skjønte noen ting heller..

 

Vi tar 3 viktige poeng, men vi spiller ikke bra på Highbury for tiden.

 

Hvorfor kommer det ingen bytter??

 

Blandede følelser nå, men kan ikke være misfornøyd når vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

Tragisk. Det oppsummerer både kampen og straffe nummer to. Straffe nummer to kan vi gjere på stillinga 5-0. No var det 1-0. Det kostar oss veldig nært eit poeng. Lite positivt å trekke ut frå denne kampen.

 

Pires er klar for gamleheimen for øvrig. Elendig kamp, etterfulgt av den straffa.

 

Tre poeng er all beholdning frå denne kampen. Ka mer træng vi, egentlig? Dette er dog første gongen eg er skeptisk før eit møte med Tottenham i ligaen, på lengelengelenge.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til 0 bytter er vel at ingen av de på benken kunne forsterke laget så veldig. van Persie var vel også småskada.

 

Men det var en elendig kamp. Hadde Pires hatt litt vett oppi huet hadde han scort 3!! Pires har åpna forferdelig i år, men den første straffa skal han ha ros for.

 

Deilig å ta innpå alle laga foran!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er alltid skeptisk før møtene mot Tottenham. Ikke ofte vi får noe gratis der....

 

Idiotisk å prøve på en slik straffe på 1-0, men tenk hvor artig det hadde vørt å fått den til da.

 

Pires var forøvrig 1% bedre i dag enn tidligere PL-kamper, uten at det sier så mye. Bergkamp og Gilberto var håpløse..

Link to comment
Share on other sites

Positive ting ved kampen:

-Henry skaffet straffe og Pires scorte på straffa.

-Bergkamp skaffet også straffe, men den kommer jeg tilbake til på det negative.

-Clichy var god idag. Det samme var Flamini og Fabregas, og Lehmann gjorde nok en tabbefri kamp

 

Negative ting ved kampen:

-Pires treffer ballen på straffa, men det er for svakt og Henry blir lurt, deretter blåser dommeren frispark til City isteden for å la spillet gå.

-Pires viser nok en gang at han er ræva. Han er ikke noe "Pure Class" lenger!

-Vi eier kampen de første 25 minuttene, men der dabber det av.

-Måltørke

-Pires bommer på mål fra 7 meter når keeper ikke står der engang(!!!!!)

-Burde ha vunnet 3-0 (MINST!)

 

Sånn... dette burde oppsummere kampen sånn passe greit.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Pires skal være SJELEGLAD for at vi vinner idag, ellers burde han mistet lønnen neste uke. Har altid trodd en straffe skulle bankes i nettet, og sikre poengene, men i dag lærte Robert meg noe annet... :ph34r:

Utover det er det for galt at vi må slite alvorlig for å slå Chity på Highbury, men det er vel så gode vi er for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...