Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

5-1 mot Charlton, ja. Endelig scorer spissene også...

 

Kos dere mens dere kan spurver...Dette skjer ikke veldig ofte!

 

 

Trur dette resultatet fort kan bli høgdepunktet i årets sesong.

Men for å ikkje sveve for høgt, Charlton er ikkje den store motstanden for tida.

Link to comment
Share on other sites

Da blir det nok en gang et helvete i Rotterdam, tenker jeg. spudz trakk nemlig Feyenoord i UEFA cupen, og så lenge disse klubbene har møtt hverandre så har det vært trøbbel. Noe av det verste som britiske fotballsupportere har vært innvolvert i, faktisk! Håper spudz får pryl både på og utenfor banen! :D

Link to comment
Share on other sites

Er virkelig noe å le av :o :D Hahaha, lol, 0-0 hjemme på Shite Fart Lane mot Sothend. Laget er faktisk sist i Championship! Det viser det virkelige nivået på tottene. Ser ut til at det blir straffekonk, og vi vet alle nivået på Robinson(ikke bra). Southend er et virkelig herlig lag, slo ut United og Tottenham, tusen takk! Kult at et lag som snart er i andredivisjon kommer til semifinale i Ligacupen!! LOL...

 

Edit: 110 minutter nå..

 

Edit: Helsike, FLAKS, virkelig scum flaks, den defoe driten... ****!

Link to comment
Share on other sites

Og slik fremstår julen for yids`en på TV forumet. Gudbedre....... Hvor er psykiatrien i dette ladet?

 

Etter ei jul sammen med min 60 år gammle onkel, som er Arsenalsupporter, er eg nok ein gong blitt minna på kor jævi eg hate detta laget!!! Trur seriøst ikkje det finnest ein normal mann som holder med dette laget! Og eg håper for guds skyld at Cesc og Wallcunt knekker begge beina!!!
Link to comment
Share on other sites

Det finnes mer eller mindre bevisste innlegg både her og der, men TV er pinadø overrepresentert, og vel så det!!

 

Det er smått unødvendig å bo i Nord-London så lenge vi har "vennene" der inne. Holder i lange baner for å fyre opp rivaleriet.

 

Må virkelig gratulere.. og med to mål også! ;)

Hva er det som skjeer? Var da fantastisk! ;)

 

Edit

;)

Oii....*kapoooff!* BOMBE! 2-1! ;)

Link to comment
Share on other sites

Og slik fremstår julen for yids`en på TV forumet. Gudbedre....... Hvor er psykiatrien i dette ladet?

 

Etter ei jul sammen med min 60 år gammle onkel, som er Arsenalsupporter, er eg nok ein gong blitt minna på kor jævi eg hate detta laget!!! Trur seriøst ikkje det finnest ein normal mann som holder med dette laget! Og eg håper for guds skyld at Cesc og Wallcunt knekker begge beina!!!

 

Det man heller kan spørre etter, er sikkerheten på flyene da disse tullingene drar over til fotballøya for å se møkkalaget sitt.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja Tottenham imponerer igjen!! 0-0 Mot ett Cardiff lag som ikke har vunnet på 7 kamper sier vel det meste om hvilket nivå de ligger på.

 

Perfekt avlsutning på en perfekt helg. Gjør ikke noe at oddsen bongen gikk inn med u i Tottenham kampen heller. 3000 rett i foret :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...