Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hadde faktisk trodd at Spudz skulle klare det i dag. Var så sterk i troen at jeg ga dem tipset på oddsen. Den gang ei!

 

Ellers imponerer TV2-reporteren som sier ”klikkklakk-fotballen som Tottenham er kjent for..”. Dette må i så fall være et begrep fra 61.

 

Til slutt må det nevnes at TV-forumet lever i beste velgående etter nok en nedtur. Verdt et besøk! :P

Link to comment
Share on other sites

Nope, innser aldri at Arsen*l e god. Bare de laga de møter som e elendige!

 

Vi har da også møtt Reading og slått dem 4-0, snakk om, Reading er elendige, bare et poeng foran laget ditt og vant bare med to mål!! Dere begynner å skjønne det dere, men "pondus80" har allerede skjønt det.

WALKING IN A TOTT***** WONDERLAND!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Et lite knippe fra TV: :)

 

"holder ikke å slå Chelski for så og tape for Reading, hører ingen steds hjemme, men det er det som er typisk Tottenham " - er vel strengt tatt ikke typisk Spudz å slå Chelski er det vel ? :D

 

"3.Det var ikke en cup-kamp(dette blir en cup-sesong)" - hehe, som alltid er serien ferdig tidlig på den kanten.

 

"1 Berbatov. Konstant i offside. Klarer ikke skyte. Tørr ikke gå i dueller. Virker oppgitt og kjip. Latterlig forestilling. Mido mot Blackburn." - Heldigvis kostet han ikke så mye...

 

"2 YP Lee. Elendig touch, feilpasninger, sliter mot Nicky Hunt (! Safe Hands anm.)."

 

"FORBANNA JÆVLA MØKKALAG" - Nettopp.

 

"Hehe,har akkurat den samme opplevelsen. Kampen i seg selv er fullstendig krise, helt forjævligfittefaens dårlig. verste jeg har sett på lenge. Men alt må settes i perspektiv og da ser det ikke så værst ut." - Akkurat. Satt i perspektiv er 12.plass akkurat hva man kan realistisk kan forvente seg.

Link to comment
Share on other sites

Men Elvis er visst ikke død, så Tottene klatrer nok kraftig på tabellen etter hvert.

Jeg har forresten sendt brev til Jol om at jeg så en 4.divisjonspiller som lagde 6 mål i en kamp i sommer, altså dobbelt så god som Elvis. Tipper Barcelona gråter når han signer for Tott.

NRK og TV2 er varslet slik at vi er sikret bred mediedekning av fenomenet.

Link to comment
Share on other sites

Et lite knippe fra TV: :)

 

"holder ikke å slå Chelski for så og tape for Reading, hører ingen steds hjemme, men det er det som er typisk Tottenham " - er vel strengt tatt ikke typisk Spudz å slå Chelski er det vel ? :D

 

"3.Det var ikke en cup-kamp(dette blir en cup-sesong)" - hehe, som alltid er serien ferdig tidlig på den kanten.

 

"1 Berbatov. Konstant i offside. Klarer ikke skyte. Tørr ikke gå i dueller. Virker oppgitt og kjip. Latterlig forestilling. Mido mot Blackburn." - Heldigvis kostet han ikke så mye...

 

"2 YP Lee. Elendig touch, feilpasninger, sliter mot Nicky Hunt (! Safe Hands anm.)."

 

"FORBANNA JÆVLA MØKKALAG" - Nettopp.

 

"Hehe,har akkurat den samme opplevelsen. Kampen i seg selv er fullstendig krise, helt forjævligfittefaens dårlig. verste jeg har sett på lenge. Men alt må settes i perspektiv og da ser det ikke så værst ut." - Akkurat. Satt i perspektiv er 12.plass akkurat hva man kan realistisk kan forvente seg.

 

Skal ikke se bort i fra at spurvz-fansen snart konverterer til badminton eller sjakk alle mann. Føler for å danse fugledansen ;)

Link to comment
Share on other sites

Men Elvis er visst ikke død, så Tottene klatrer nok kraftig på tabellen etter hvert.

Jeg har forresten sendt brev til Jol om at jeg så en 4.divisjonspiller som lagde 6 mål i en kamp i sommer, altså dobbelt så god som Elvis. Tipper Barcelona gråter når han signer for Tott.

NRK og TV2 er varslet slik at vi er sikret bred mediedekning av fenomenet.

 

:) :D ;)

 

men selv om Elvis har gjenoppstått fra de døde, så tviler jeg på om det vil skje med Tottenham...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva stod det der før det ble sletta? Noe som er blasfemisk for spurvene? :D

Det skal jeg fortelle deg!

 

Det var en jordnær scum-fan som sa at det bare er å innse at Arsenal er det bedre laget for tiden, og at vi spiller fantastisk fotball.

 

Da sa noen: "alle trær skal være like lange før jeg påstår dette" osv.

"lskgutt" sa: "Slett denne tråden før den blir førstesidestoff på Gunners.no"

 

Alt i alt en morsom tråd!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Haukalid er en typisk yid på TV forumet:

 

Taper Arse idag så har de seriøse problemer, foruten de problemene de har fra før.

Stor fare for at jeg ler meg ihel ikveld.

 

Denne bekrefter nivået på fyren:

 

1-1 Van Rapist.

 

Er det rart vi ler, og rister på hodet av disse tilbakestående individene?

Link to comment
Share on other sites

Det var moro så lenge det varte på TV-forumet i går kveld, men det ble brått stille! ;)

 

Ellers er det greit å henge ut van Persie, men for all del ikke antyd at Mido minner om en tvilsom flypassasjer. :)

 

Slapp av Chaz, tror det hele er etterdønninger etter den berømte lasagnemiddagen. ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...