Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tottenham uten King i forrige sesong var visstnok helt avgjørende for sesongen dems ifølge patetiske yids.

 

Vel... Nå ser det ut til at katastrofen har skjedd igjen.

 

King ute med skade til oktober!!

 

:D

 

Og så viste ikke akkurat Robinson pattent keeperspill i VM. Vi har hørt så mye om hvor god Robinson er og blablabla, men etter det jeg så tror jeg spudz kommer til å være svake bakover. Særlig også nå som de har mistet den umoralske bulldoggen på midten. De har et bra angrep, det kan ingen ta fra dem, men bakover kan mye kritiseres. Backene er ikke akkurat top class heller. Jeg tipper spudz på max 5. plass - bak oss, chelsea, newcatle, liverpool og manure ;)

 

 

da blir det 6 plass da mener du, siden newcastle havner på 5 plass

Link to comment
Share on other sites

Tottenham uten King i forrige sesong var visstnok helt avgjørende for sesongen dems ifølge patetiske yids.

 

Vel... Nå ser det ut til at katastrofen har skjedd igjen.

 

King ute med skade til oktober!!

 

:)

 

Og så viste ikke akkurat Robinson pattent keeperspill i VM. Vi har hørt så mye om hvor god Robinson er og blablabla, men etter det jeg så tror jeg spudz kommer til å være svake bakover. Særlig også nå som de har mistet den umoralske bulldoggen på midten. De har et bra angrep, det kan ingen ta fra dem, men bakover kan mye kritiseres. Backene er ikke akkurat top class heller. Jeg tipper spudz på max 5. plass - bak oss, chelsea, newcatle, liverpool og manure ;)

 

 

da blir det 6 plass da mener du, siden newcastle havner på 5 plass

 

Jah, tihi flau tellefeil :P

Link to comment
Share on other sites

ahhh, fordommene lever i beste velgående i N17 ser jeg - som om det skulle være noen overraskelse! Når det er sagt, så skal det i rettferdighetens navn sies at det var noen som fremsto som mer reflekterte, og ikke slukte agnet like rått! :(

 

Sitat: "Mens Tottenham-fansen endelig kan roe pulsen og få tilbake laget sitt der det som oftest befinner seg: Midt på tabellen.

 

- De har solgt Mickal Carrick, som var deres beste spiller i fjor. Jeg kan ikke se at de har skaffet en erstatter som matcher ham. De er et 9.-11. lag, med unntak av i fjor. Det blir nok bedre for Tottenham-fansen i år når det blir som normalt igjen, fleiper Fuglum."

 

Synes jo dette er en svært så saklig analyse fra Fuglums side. Så gjenstår det å se om han får rett i at erstatterne for Garrick ikke vil levere i like stor grad...

Link to comment
Share on other sites

FORBASKA MØKKAMANN!

 

Det er en hån å bli forhåndsspådd en tiendeplass av en mann som ser mer ut som en bifil barnebokforfatter enn noe annet.

 

And that sums it all up!

Det er noe i veien med verden når man ikke får lov til å si sannheten en gang...

Link to comment
Share on other sites

Nok en klassikker fra vår "venn" Blanchflower:

 

Det er bare fjortisser som holder med SCUM nå, og de vet ikke hvem junkiene Merson og Adams var engang. De virkelige supporterne rømte klubben da den ble fransk og da fransk språk ble obligatorisk i garderoben.

 

Hvor tar denne karen det fra? Det er godt mulig at han stod langt fremme i køen da vettet ble delt ut, men i så fall er det 100% sikkert at han fikk døra midt i trynet! Hardt! Gud bedre for et tilbakestående vesen....

Link to comment
Share on other sites

Nok en klassikker fra vår "venn" Blanchflower:

 

Det er bare fjortisser som holder med SCUM nå, og de vet ikke hvem junkiene Merson og Adams var engang. De virkelige supporterne rømte klubben da den ble fransk og da fransk språk ble obligatorisk i garderoben.

 

Hvor tar denne karen det fra? Det er godt mulig at han stod langt fremme i køen da vettet ble delt ut, men i så fall er det 100% sikkert at han fikk døra midt i trynet! Hardt! Gud bedre for et tilbakestående vesen....

 

 

interessant og ikke rent lite ironisk at en av de som virkelig fremstår som en fjortis stempler andre som det samme... :( :ph34r: at han står frem som en typisk kunnskapsløs yid, det får vi kanskje være overbærende og vise litt medynk med...? ;)

Link to comment
Share on other sites

Nok en klassikker fra vår "venn" Blanchflower:

 

Det er bare fjortisser som holder med SCUM nå, og de vet ikke hvem junkiene Merson og Adams var engang. De virkelige supporterne rømte klubben da den ble fransk og da fransk språk ble obligatorisk i garderoben.

 

Hvor tar denne karen det fra? Det er godt mulig at han stod langt fremme i køen da vettet ble delt ut, men i så fall er det 100% sikkert at han fikk døra midt i trynet! Hardt! Gud bedre for et tilbakestående vesen....

 

 

uansett kor snusk dei 2 omtalte karane har vore borti, så der dei 100 gongar meir hederlige og bedre fotballspelera enn noken som har ikledd seg drakta til Tottenham

Link to comment
Share on other sites

Nok en klassikker fra vår "venn" Blanchflower:

 

Det er bare fjortisser som holder med SCUM nå, og de vet ikke hvem junkiene Merson og Adams var engang. De virkelige supporterne rømte klubben da den ble fransk og da fransk språk ble obligatorisk i garderoben.

 

Hvor tar denne karen det fra? Det er godt mulig at han stod langt fremme i køen da vettet ble delt ut, men i så fall er det 100% sikkert at han fikk døra midt i trynet! Hardt! Gud bedre for et tilbakestående vesen....

 

Fullt mulig at vi har mange medgangssupportere i klubben vår, men faktum er at medlemstallet stadig viser en fin kurve.

 

Vet ikke hvordan dette er i Spudz, men å kalle gjengen for medgangssupportere vil være en grov fornærmelse. Vi snakker fremdeles om 1961. :unsure:

 

Livet er fantastisk! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Når eg reflekterar over det, så tykkjer eg eigentleg at det er feil at denne tråden ligg på engelsk fotball. Kva i alle dagar har Tottenham med fotball å gjere?

 

Du vil med andre ord ha den flytta til Off Topic eller SnikkSnakk som dei så fint kallar det på TV?

Link to comment
Share on other sites

Når eg reflekterar over det, så tykkjer eg eigentleg at det er feil at denne tråden ligg på engelsk fotball. Kva i alle dagar har Tottenham med fotball å gjere?

 

Du vil med andre ord ha den flytta til Off Topic eller SnikkSnakk som dei så fint kallar det på TV?

Tja, kanskje. Anten det eller rett og slett lage eit eiga underforum: "For dei som vil diskutere det som er så off-topic at det ikkje passar inn under Off Topic ein gong"

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Ars** klarer å fylle opp araberstadionet sitt når de ikke engang klarte å fylle opp Highbury i fjor. Skjønner ikke at de bygget nytt stadion i England heller, Frankrike eller Saudia Arabia hadde jo vært et mye mere naturlig alternativ for dem.........

 

Nok et gullkorn fra Blanchflower! Sjekker ikke kildene ordentlig en gang, men det var kanskje i overkant av hva man kan forvente??

Den dagen Tottenham har behov for et større stadion enn "Little Hart Lane" så får de si i fra! :)

Link to comment
Share on other sites

Nok et gullkorn fra Blanchflower! Sjekker ikke kildene ordentlig en gang, men det var kanskje i overkant av hva man kan forvente??

 

Nei, vi kan nok ikke forvente for mye fra den kanten! Men ufrivillig komisk er det jo, det er ikke å komme i fra. Som vi har vært inne på før; det er faktisk noen mennesker som burde vært bedre beskyttet mot seg selv! :( ;)

 

Og hvor tar han det fra? Jeg lurer på hvilken dokumentasjon vedkommede har fått tak i når han presterer å skrive når de ikke engang klarte å fylle opp Highbury i fjor. :) :(

Link to comment
Share on other sites

Og på toppen av det hele Oskar; så stiller de sørsmål ved nicket ditt.

 

Jeg vet bare ikke hvordan man skal forholde seg til slike mennesker. Kan det være at jeg har slike alvorlige personlighetsforstyrrelser? Eller er det heller fyren som kaller seg for Mee and Bertie som er schizo?

 

Det viser vel bare hvor tilbakestående, kunnskaps- og historieløse de typene egentlig er. Snakk om å IKKE kunne sin fotballhistorie! Hacken kaller "geniet" seg, btw. "Godgutter" Oskar, godgutter hele gjengn! B) ;)

Link to comment
Share on other sites

Og på toppen av det hele Oskar; så stiller de sørsmål ved nicket ditt.

 

Jeg vet bare ikke hvordan man skal forholde seg til slike mennesker. Kan det være at jeg har slike alvorlige personlighetsforstyrrelser? Eller er det heller fyren som kaller seg for Mee and Bertie som er schizo?

 

Det viser vel bare hvor tilbakestående, kunnskaps- og historieløse de typene egentlig er. Snakk om å IKKE kunne sin fotballhistorie! Hacken kaller "geniet" seg, btw. "Godgutter" Oskar, godgutter hele gjengn! :D ;)

 

Som Olav Duun sa: "Ein har det som ein har det, same kor ein gjøymer seg"!

 

....Folket får de politikerne de fortjener, og Tottenham får de supporterne de fortjener!!!

:P :P :P

 

hahahahahahhaha :D

Link to comment
Share on other sites

Tottenham Hotspur

Spurs bytter draktleverandør og emblemvariant nesten like ofte som vi andre bytter truser - sånn cirka en gang i året. Nå er det Puma som leverer draktene. I år har de også ny draktsponsor, og Tottenham-fansen ble nok skuffa over at også Mansion-logoen er rød. Trøya er nesten helt hvit. Klassisk, men noe kjedelig. Friskest er strømpene, som tross alt har litt mønster.

Terningkast 2

 

Dette er hva Dagbladet i sin Draktavstemning for årets PL har å si om Tottenhams drakt..... :)

Link to comment
Share on other sites

"Spurs bytter draktleverandør og emblemvariant nesten like ofte som vi andre bytter truser - sånn cirka en gang i året. Nå er det Puma som leverer draktene. I år har de også ny draktsponsor, og Tottenham-fansen ble nok skuffa over at også Mansion-logoen er rød. Trøya er nesten helt hvit. Klassisk, men noe kjedelig. Friskest er strømpene, som tross alt har litt mønster."

 

Dette er hva Dagbladet skriver om draktene til spurvene. Herlig! :)

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/18/474277.html

Link to comment
Share on other sites

"Spurs bytter draktleverandør og emblemvariant nesten like ofte som vi andre bytter truser - sånn cirka en gang i året. Nå er det Puma som leverer draktene. I år har de også ny draktsponsor, og Tottenham-fansen ble nok skuffa over at også Mansion-logoen er rød. Trøya er nesten helt hvit. Klassisk, men noe kjedelig. Friskest er strømpene, som tross alt har litt mønster."

 

Dette er hva Dagbladet skriver om draktene til spurvene. Herlig! :)

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/18/474277.html

 

Drakta er ikke så fin, men Man u sin drakt er styggere. Logoen og emblemet er så store og stygge. Latterlig. At liverpool vant kåringa tyder også på at de er en gjeng med pool supportere hele gjengen. Drakta hadde vært fin hadde det ikke vårt for de schtøgge traktorsporene på skulderne. Kragen er litt rar, men den går greit fordi den gjennomførerer drakten forfra.....

Link to comment
Share on other sites

"Spurs bytter draktleverandør og emblemvariant nesten like ofte som vi andre bytter truser - sånn cirka en gang i året. Nå er det Puma som leverer draktene. I år har de også ny draktsponsor, og Tottenham-fansen ble nok skuffa over at også Mansion-logoen er rød. Trøya er nesten helt hvit. Klassisk, men noe kjedelig. Friskest er strømpene, som tross alt har litt mønster."

 

Dette er hva Dagbladet skriver om draktene til spurvene. Herlig! :)

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/18/474277.html

 

Drakta er ikke så fin, men Man u sin drakt er styggere. Logoen og emblemet er så store og stygge. Latterlig. At liverpool vant kåringa tyder også på at de er en gjeng med pool supportere hele gjengen. Drakta hadde vært fin hadde det ikke vårt for de schtøgge traktorsporene på skulderne. Kragen er litt rar, men den går greit fordi den gjennomførerer drakten forfra.....

 

Tottenham-drakta er som den alltid har vært helt i stil med klubben for øvrig, kjedelig og fargeløs! ;) ;)

 

Og for øvrig var Arsenal-drakta den fineste sammen med Wigan sin. Pool drakta var bra den, men ikke så fin som vår.

Link to comment
Share on other sites

"Spurs bytter draktleverandør og emblemvariant nesten like ofte som vi andre bytter truser - sånn cirka en gang i året. Nå er det Puma som leverer draktene. I år har de også ny draktsponsor, og Tottenham-fansen ble nok skuffa over at også Mansion-logoen er rød. Trøya er nesten helt hvit. Klassisk, men noe kjedelig. Friskest er strømpene, som tross alt har litt mønster."

 

Dette er hva Dagbladet skriver om draktene til spurvene. Herlig! :)

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/18/474277.html

 

Drakta er ikke så fin, men Man u sin drakt er styggere. Logoen og emblemet er så store og stygge. Latterlig. At liverpool vant kåringa tyder også på at de er en gjeng med pool supportere hele gjengen. Drakta hadde vært fin hadde det ikke vårt for de schtøgge traktorsporene på skulderne. Kragen er litt rar, men den går greit fordi den gjennomførerer drakten forfra.....

 

Tottenham-drakta er som den alltid har vært helt i stil med klubben for øvrig, kjedelig og fargeløs! ;) ;)

 

Og for øvrig var Arsenal-drakta den fineste sammen med Wigan sin. Pool drakta var bra den, men ikke så fin som vår.

 

Drakta skal jo gjenspeile laget B)

Det er derfor vi er røde og har en kanon som logo ;)

Link to comment
Share on other sites

Drakta er ikke så fin, men Man u sin drakt er styggere. Logoen og emblemet er så store og stygge. Latterlig. At liverpool vant kåringa tyder også på at de er en gjeng med pool supportere hele gjengen. Drakta hadde vært fin hadde det ikke vårt for de schtøgge traktorsporene på skulderne. Kragen er litt rar, men den går greit fordi den gjennomførerer drakten forfra.....

 

ALT med spudz er verre enn United, inkludert drakten.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...