Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Duff nesten klar for Tottenham

 

Dette er dårlig nytt. VG bruker BBC som kilde, så dette tror jeg det kan være noe i. La oss håpe det blir med et nesten-kjøp, i typisk Tottenham-stil, men nå har jo forrige sesong vist at til og med de til en viss grad kan bryte med stilen...

Link to comment
Share on other sites

Duff nesten klar for Tottenham

 

Dette er dårlig nytt. VG bruker BBC som kilde, så dette tror jeg det kan være noe i. La oss håpe det blir med et nesten-kjøp, i typisk Tottenham-stil, men nå har jo forrige sesong vist at til og med de til en viss grad kan bryte med stilen...

 

Tja, for meg er et kjøp på £11mill for Duff ikke noen god deal.

En spiller som har sunket mye i kvalitet siden han var i sine beste dager, og som har kun et år igjen av kontrakten sin. (Skaden var vel vendepunktet?)

En spiller som oftere og oftere tar med seg ballen bakover på banen, enn å utfordre mann mot mann slik han gjorde i Rovers og sin første tid i Chelski.

Han har vært i et lag med masse gode spillere UTEN å imponere meg, så at han vil imponere hos spurvene burde vi ikke frykte.

 

I fjor hentet forøvrig spurvene Routledge, og med dette kjøpet så ser det ut som om han ikke har noen fremtid i klubben, slik som de mange andre kjøpene som blir foretatt der borte i gata.

 

Jol: løp å kjøp, og gjerne for mer enn £11mill......... come on!!

Link to comment
Share on other sites

Og så slår rasstappene og undermålerne på TV forumet til igjen:

 

Barnet-Arse* 0-0

 

Trodde Wenger var spesialist på dette med barn

 

Hva slas oppdragelse er det disse undermenneskene egentlig blir til del? ;)

 

...så var da ikke dette det verste søta bror har uttalt seg..

 

Det er langt, langt over streken. Og vår gode "venn" Petter`n han kjører på en smiley. Og dette skal være en betrodd "leder" i Tottenhamsvenner? Er det rart det er krig i verden?

Link to comment
Share on other sites

Nå overgår de selv der inne!

 

Å herregud.

 

There's only one Arsene Wenger! One Arsene Wenger!

With a packet of sweets and a cheeky smile, Wenger is a fucking paedophile!

 

Syngast best sammen med en gooner på White Hart Lane togstasjon.

 

Følgast gjerne opp med sangar om ønskene om å finne en HIV-smitta Sol Campbell dinglande fra et tree, fortsatt sammen med nevnte gooner

 

Ordet usmaklig får en helt ny mening når man leser på forumet til Tottenhamsvenner.

Link to comment
Share on other sites

Nå overgår de selv der inne!

 

Å herregud.

 

There's only one Arsene Wenger! One Arsene Wenger!

With a packet of sweets and a cheeky smile, Wenger is a fucking paedophile!

 

Syngast best sammen med en gooner på White Hart Lane togstasjon.

 

Følgast gjerne opp med sangar om ønskene om å finne en HIV-smitta Sol Campbell dinglande fra et tree, fortsatt sammen med nevnte gooner

 

Ordet usmaklig får en helt ny mening når man leser på forumet til Tottenhamsvenner.

 

Om jeg ikke husker helt feil, så var det vel dette noe av de samme oppstøtene som kom når Wenger overtok ansvaret på Highbury?

 

Det er ganske imponerende at den gjengen av og til kommer med slike lavmål, både om ex-spillere og vår egen manager. Trodde at det gikk en grense, også når det er snakk om rivalisering mellom klubbene.

 

Men for all del, ikke si noe stygt om Mido... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det også sies at langt i fra alle yidsa jubler for disse innlegga. Man skal ikke skjære alle over en kam, selv om de har et fryktelig dårlig utgangspunkt som yids ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå overgår de selv der inne!

 

Å herregud.

 

There's only one Arsene Wenger! One Arsene Wenger!

With a packet of sweets and a cheeky smile, Wenger is a fucking paedophile!

 

Syngast best sammen med en gooner på White Hart Lane togstasjon.

 

Følgast gjerne opp med sangar om ønskene om å finne en HIV-smitta Sol Campbell dinglande fra et tree, fortsatt sammen med nevnte gooner

 

Ordet usmaklig får en helt ny mening når man leser på forumet til Tottenhamsvenner.

 

Den om Campbell er meget grov, og hører ikke hjemme noen steder.

 

Når det gjelder sangen om Wenger, så har heller ikke jeg sansen for den, men jeg føler at vi goonere kaster litt stein i glasshus akkurat når det gjelder denne, da vi selv synger om at mora til Martin Jol er en hore. Slik jeg ser det, så er dette på lik linje med Wenger-chanten

Link to comment
Share on other sites

Poenget er at pedofili er vel så low-life som du kan komme, i tillegg til at det er kriminielt og i aller øyeste grad straffbart. Horing er noe HELT annet. Du ser vel forskjellen, Kim?

 

Selvfølgelig ser jeg forskjellen på pedofili å horing, men selv om jeg mener det er verre å kalle noen for pedofil, så mener jeg likevel at vi kaster stein i glasshus i denne saken, da det er ille nok å kalle noen for hore. Og årsaken til at jeg mener det er ille nok, er vel at det er like lite sannsynlig at mora til Jol er ei hore, som at Wenger er en pedofil...Og skulle det vise seg at mora til Jol faktisk er ei hore, så mener jeg det er like feil å synge om det som å synge om at Wenger er pedofil.

 

Slik jeg ser det, er dette typiske chanter i engelsk fotball. Men når det gjelder den med Campbell, så er den langt over streken

 

Du ser vel poenget mitt Jørn?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder sangen om Wenger, så har heller ikke jeg sansen for den, men jeg føler at vi goonere kaster litt stein i glasshus akkurat når det gjelder denne, da vi selv synger om at mora til Martin Jol er en hore. Slik jeg ser det, så er dette på lik linje med Wenger-chanten

 

Mulig vi kaster stein i glasshus fra tid til annen, men tørr ikke å tenke på hva spudz-fansen kaster i samme glasshus. :P

 

Mye av det som bli sagt og sunget på fotballøya generelt er mindre pent. Mener allikevel at det tar seg dårligere ut når pedofili kobles opp mot personer.

 

Ellers blir jeg skremt av noe av det ekstreme hatet som mange har til Campbell. Forstår selvsagt at gjengen er skuffet etter hans overgang til Arsenal, men å ønske spilleren død er meget drøyt. Håper jeg aldri opplever slik som Arsenal-supporter.

Link to comment
Share on other sites

Då var sommarens 2. nesten-signering i boks for Tottenham i og med at Duff nå er klar for Newcastle. Sjokk! :o

 

To kjappe fra TV:

 

jaja, det var vel nogenlunde forventet. velger ett jævla søplelag foran oss..utrolig..snakk om å være grådig..

 

Har problemer med å skjønne hvordan Duff kan velge det puslelaget oppe i nord mot et lag som med iren i stallen nærmest er som topp 3 og regne. Helt ubegripelig. Hva kan være grunnen?

 

Livet er fantastisk!! :P

Link to comment
Share on other sites

Då var sommarens 2. nesten-signering i boks for Tottenham i og med at Duff nå er klar for Newcastle. Sjokk! :o

To kjappe fra TV:

 

jaja, det var vel nogenlunde forventet. velger ett jævla søplelag foran oss..utrolig..snakk om å være grådig..

 

Har problemer med å skjønne hvordan Duff kan velge det puslelaget oppe i nord mot et lag som med iren i stallen nærmest er som topp 3 og regne. Helt ubegripelig. Hva kan være grunnen?

 

Livet er fantastisk!! :P

Så har vel Yids aldri blidt mistenkt for å ha peiling på fotball heller...

Link to comment
Share on other sites

velger ett jævla søplelag foran oss..

 

Har problemer med å skjønne hvordan Duff kan velge det puslelaget oppe i nord mot et lag som med iren i stallen nærmest er som topp 3 og regne. Helt ubegripelig. Hva kan være grunnen?

 

Ja, hva kan grunnen være? B) :D ;) ;)

 

Kanskje forklaringen er så enkel som at Spurs er et enda større søplelag enn Newcastle? Her snakker vi om å velge det minste av to onder...! :D :D ;)

 

.. men så har vel aldri selvinnsikt vært yids'ens sterkste side...!? ;)

Link to comment
Share on other sites

Tottenham uten King i forrige sesong var visstnok helt avgjørende for sesongen dems ifølge patetiske yids.

 

Vel... Nå ser det ut til at katastrofen har skjedd igjen.

 

King ute med skade til oktober!!

 

:unsure:

 

Og så viste ikke akkurat Robinson pattent keeperspill i VM. Vi har hørt så mye om hvor god Robinson er og blablabla, men etter det jeg så tror jeg spudz kommer til å være svake bakover. Særlig også nå som de har mistet den umoralske bulldoggen på midten. De har et bra angrep, det kan ingen ta fra dem, men bakover kan mye kritiseres. Backene er ikke akkurat top class heller. Jeg tipper spudz på max 5. plass - bak oss, chelsea, newcatle, liverpool og manure :unsure:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...