Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Milans dårligste lag på tredve år? Forsvaret med Abate, Nesta, Yepes og Antonetti er ikke akkurat kvalitet i forhold til laget for 6-7 år siden med Cafu-Nesta-Stam-Maldini..

Rafael Van der Vaart ut med skade nå, Milan har faktisk hatt kampens største sjanser til tross for å ha blitt eid i banespill.

 

Edit: Thiago Silva og Zlatan er de eneste her som kunne vært gode nok til å representere Arsenal i morgen. Skuffet over nivået til Milan.

Link to comment
Share on other sites

Gunnere er ikke slik... Vil ikke at dette tullet han driver med her skal assosieres med Arsenal!

 

Både Flamini og Gattuso skulle vært utvist nå!

 

 

Kall meg gjerne usportslig, men liker å se den innsatsen Flamini setter i spillet sitt. Selvfølgelig var tacklingen stygg og kvalifiserer til rødt kort, men så lenge det ikke fører til noen store skader på spillerne liker jeg å se at Tottenham spillerne får kjenne det litt...

Link to comment
Share on other sites

Kall meg gjerne usportslig, men liker å se den innsatsen Flamini setter i spillet sitt. Selvfølgelig var tacklingen stygg og kvalifiserer til rødt kort, men så lenge det ikke fører til noen store skader på spillerne liker jeg å se at Tottenham spillerne får kjenne det litt...

Småenig og Milan har ikke gjort tempen i kampen så høy alene, men Flamini, Gatusso og kanskje også Nesta burde nok vært utvist nå.

Link to comment
Share on other sites

Kall meg gjerne usportslig, men liker å se den innsatsen Flamini setter i spillet sitt. Selvfølgelig var tacklingen stygg og kvalifiserer til rødt kort, men så lenge det ikke fører til noen store skader på spillerne liker jeg å se at Tottenham spillerne får kjenne det litt...

Store skader? Corluka ble båret av banen med skinne på foten. Flamini skulle vært sendt i dusjen. Skulle hatt rødt i stedet for gult og han skulle uansett hatt et gult i første for tilsvarende takling på RvdV

Link to comment
Share on other sites

Småenig og Milan har ikke gjort tempen i kampen så høy alene, men Flamini, Gatusso og kanskje også Nesta burde nok vært utvist nå.

 

 

Både Flamini og Gattuso har hatt episoder der jeg hadde hoppa rundt i fillesinne om det var Arsenal de spilte mot :)

Link to comment
Share on other sites

Store skader? Corluka ble båret av banen med skinne på foten. Flamini skulle vært sendt i dusjen. Skulle hatt rødt i stedet for gult og han skulle uansett hatt et gult i første for tilsvarende takling på RvdV

 

 

Nå skal det sies at den første kommentaren min kom umiddelbart etter tacklingen og da hadde han ikke blitt båret noe sted. Jeg liker heller ikke se spillere bæres av banen med muligheter for brekte ben og lignende.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig tafatte Milan har vært. Kan ikke si det er ufortjent iallefall... Dessverre ser det ut som om Scum kan komme lenger enn oss i CL i år...

 

Og dette er Serie As beste lag så langt i år... Vet ikke hva dette sier mest om, AC Milan eller Serie A...

 

Og så kan vi se på hvor Inter ligger i Italia... Vet ikke hva det sier mest om, Inter som lag eller Benitez som manager? :)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt her, Milan er nesten et like ufyselig lag som Tottenham, idag er de helt på trynet og Januarervervelsene Van Bommel og Cassano bedrer ikke inntrykket mitt av laget. Men til deg som dro paralell til Walcott vs Liverpool så mener jeg Walcott sitt raid var langt bedre og han passerte flere menn, selv om jeg er veldig lite objektiv.

Link to comment
Share on other sites

Sånn har det vært mye av med italienske lag. Leder et italiensk lag, blir de selvsikre og gjør mye godt.

Ligger de under, har de allerede tapt - da blir de så uinteresserte og umotiverte at de ikke gidder noen ting. Ser ikke bort fra at Italia ikke er representert i kvartfinalene...

Link to comment
Share on other sites

ey....man skal ikke glede seg over Spurs-mål folkens!?! :angry: ;)

 

Riktig nok vinner de forholdsvis fortjent, men Milan er jo langt fra det nivået de har vært på før.

Et "gamlehjem" tappet for mye kvalitet siste par årene og foryngringen av det laget går seint.

De har Zlatan, Robinho og Pato som presterer variabelt, men resten er vel ikke lenger noen verdensklasse?

 

Ingen bombe at Gattuso klikker utpå banen der. Så ikke taklingen til Flamini, men han sett han satt inn noen horrible taklinger tidligere i Milan også.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva som sies og hva som skjer så er det aldri greit med tottenham seier. Uansett. Milan er ikke bra, sa det når de trakk de at dette tror jeg desverre de klarer. Nå dummer jo selvsagt gattuso seg ut, og taklingen til Flamini er stygg. Ingen tvil. Men igjen, det går da vel ikke ann å glede seg over tottenham mål???Hva skjer med verden?

 

Men satser på at det snur igjen snart...Hater tottenham!

 

BTW så tror jeg snaut milan holder topp fire nivå i england, det sier litt om hvor svak den italienske serien er når lederlaget er så tafatte hjemme i champions leauge...Og en headbutt da!?! Hva skjer med han fyre? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Etter den kampen her må selv jeg, som jo liker at Tottenham spillerne får seg en trøkk innrømme at det var greit at Tottenham vant kampen, for så dårlig spill, mye sutring, stygge episoder og tacklinger er det lenge siden jeg har sett.

Skal ikke se bort fra at Ravenghost har rett, og at Italia ikke har noen lag med videre i kvarten...

Link to comment
Share on other sites

Dårlig uke for Silvio. Tiltalt for sex med mindreårig, tape hjemme mot Spurs. Må være karma

 

Der har vi forklaringen, ja. En prestasjon av Silvio, spesielt med tanke på at den seksuelle lavalder i støvellandet er 14 år..

 

Milans gåfotball er skrekkelig å se på. Det samme må sies om Flaminis taklinger. Han skulle hatt to direkte røde, og ett gult kort i dag. Fælt!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...