Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Etter flere års ørkenvandring står vi som Moses ved grensen til det lovede land, et land som ifølge ryktene flyter med melk og honning. Glem alt du har hørt om "viktige" kamper, dette er et slag av historiske dimensjoner. Vi har alt å tape og alt å vinne, denne kampen kan avgjøre Tottenham Hotspur's fremtid. Men det eneste vi har å frykte, er frykten selv. Laget fra Helvetia er ikke godt nok til å kunne stanse oss. Skal vi mislykkes, må det mer enn et feilskjær til, vi må bokstavelig talt ta en Ådne Søndrål i siste indre. Og hvem er det som ikke frykter at vi gjør akkurat det?

Tatt fra Tottevennenes forum... Morsomt dette her altså!

Link to comment
Share on other sites

Tror også tottenham lett henter hjem dette over to kamper, men det viser samtidig at de ikke har så mye å gjøre ute i det europeiske toppsjiktet.

 

Er en vanskelig overgang det der. Men de blir nok å finne i gruppespillet utover høsten...desverre.

Link to comment
Share on other sites

Tror også tottenham lett henter hjem dette over to kamper, men det viser samtidig at de ikke har så mye å gjøre ute i det europeiske toppsjiktet.

 

Er en vanskelig overgang det der. Men de blir nok å finne i gruppespillet utover høsten...desverre.

Nå må vi leve i håpet på at de flopper da hvertfall! Ønsker de ingenting godt... :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er på ingen måte avgjort. 3-1 står seg, Young Boys legger seg med elleve mann innenfor de siste 30 metera og mæler alt opp. Tottenham blir frustrerte og griner - og YB kontrer de i senk. MMW

 

Edit: Det gjelder da kamp nr 2 også. :D

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 17 2010, 10:27 PM) 203951[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

3-2 nå dessverre.. ;)

Slapp av, Tottenham klarer alltids å drite seg ut på hjemmebane ;)

Hadde foretrukket at de hadde blitt ferdig med det i dag, men desto mer pinlig neste uke :D

Link to comment
Share on other sites

Dette var irriterende. Satt å fulgte kampen på stream mens jeg så Rosenborg på TV. Er blant de som heier på RBK i europa. RBK hadde stolpeskudd, og Young Boys hadde en kjempesjanse. Så ble det mål til FCK og Spuds på under ett min. 4-1 til YB hadde vært fantastisk morsomt. 3-2 og spuds er nærmest sikre. Pokker!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham vinner borte mot Stoke, som etter mitt syn blir snytt for utligningen.

 

Jeg bruker Aleksander Schaus ord; Crouch ligger som en jokkende hund på streken. Kneet ligger på strek og magen ligger nesten i nettet. Min mening var at ballen var inne, hadde vært spennende med en kameravinkel fra oven.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...