Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Nei si det, Runkie. Spørs om de røk ut i forrige runde da? Men til NESTE år går de hele veien ;)

 

Neste år går de hele veien Tusmo, ingen tvil om det sånn er det jo alltid :D :D

 

Men siden de ikke er i kvarten i Champions League er de sikkert i kvarftinalen i Europa League tenker jeg :P

Link to comment
Share on other sites

Aner jeg litt dårlig stemning i hottentott-leiren? Ekotto knuffer litt (Kan også beskrives som dytt med to strake armer) med Corluka midt i kampen mellom Stoke-tott. Og dette mens de leder 1-0 over griselaget til Shawcross.

 

Likevel: Go STOKE!!

 

Edit: Og der lagde Ekotto straffespark, og Etherington setter inn 1-1!!!

 

Endte 2-1 til tott etter en heldig scoring av kranbilen.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg det ja.

 

Jeg synes det blir lagt i overkant mye i hvordan spillere gjør det på FM når man diskuterer overganger.

 

Er jo faktisk slik at Everton har brukt FM for å finne spillere :)

Men du har helt rett, synes også at FM blir brukt litt mye i forhold til overganger, men er jo mange som ikke mener noe med det, bare bruker det som et lite eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter og heier litt på Tottenham nå. Merkelig og ekkelt. Fulham har tatt ledelsen på WHL. Dersom Tottenham slår ut Fulham vil vår viktige kamp mot Spurs bli flyttet fra 10. april - til 14. april. Det tror jeg vil være veldig gunstig for oss.

Link to comment
Share on other sites

Herlig at erkefienden vår gikk videre i FA cupen! Det betyr at kampen mot dem 10. april (3 dager etter Barca-kampen) blir utsatt til midtuka, slik at FA cup kampen spilles i helgen. Dermed får spillerne våre en uke hvile, mens Spurs får noen dager etter en tøff FA-cup-kamp!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at erkefienden vår gikk videre i FA cupen! Det betyr at kampen mot dem 10. april (3 dager etter Barca-kampen) blir utsatt til midtuka, slik at FA cup kampen spilles i helgen. Dermed får spillerne våre en uke hvile, mens Spurs får noen dager etter en tøff FA-cup-kamp!

 

Jeg er litt spent på hvor tøff en kamp mot Portsmouth potensielt kan bli.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt spent på hvor tøff en kamp mot Portsmouth potensielt kan bli.

Du har et poeng der, Pompey har jo ikke vært gode i år. Men husk at de har ikke har noe å spille for i ligaen, og dermed satser ALT på denne kampen. Vi får nok en liten preview of what to come når lagene møtes i ligaen denne helgen. O'Hara har vært en av pompeys klart beste spillere i år, men han er leid ut fra nettopp Spurs og kan dermed ikke spille kampene. Det blir spennende å se hvordan det påvirker kampene....

Link to comment
Share on other sites

Det er ALDRI herlig at yidsen går videre i NOEN turneringer!

Så du vil heller at et slitent Arsenal-lag skal møtes en uthvilt Spurs-lag enn omvendt? Jeg vil heller at vi vinner ligaen og dem FA-Cupen, enn at ingen av lagene vinner noenting. Uansett blir nok Chelsea for sterke for dem....

Link to comment
Share on other sites

10 kamper på 36 dager

 

Det var nok en fordel for oss at Scum gikk videre, men akkurat som at folk legger for mye i FM knyttet til spillere, synes jeg folk, isolert sett, legger for mye betydning i hva et par dagers ekstra hvile har å si. Man klarer å restituere seg rimelig bra på 3-4 dager. Det er når et slikt hardkjør foregår i mange uker på rad, det virkelig merkes og motstanderen kan dra nytte av å være mye piggere i beina.

 

Skulle vi klare å slå ut Barca innebærer det at vi har 10 kamper på 36 dager (!) Så jeg er enig, det at vi kan få ÈN uke inne i denne tøffe perioden hvor spillerne kan "puste ut", kan meget vell vise seg å bli veldig verdifullt !

 

Herregud jeg får gåsehud bare av å skrive om dette, helt fantastisk spennende og morro!!!

Link to comment
Share on other sites

Var en stor kamp for yidsa i går helt til vi scoret 2 mål. Regner med de stilte i Barcelonadrakter hele gjengen (små barn, små gleder).

 

Har også hørt enkelte mase om at de gjorde det bedre mot Barca enn vi gjorde i går, når de spilte WEMBLEY CUP, og slo Barca's reservelag i en høyst ubetydelig kamp. De har også 3.plassen i sikte nå... (ikke aprilspøk)

 

Nei, eneste glede de kan få i Champions League er å se Arsenal tape. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...