Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Eklere og styggere mann en Wanker skal du faen leite jævlig lenge etter!!

Som om ishe han fikk med seg at de klovnene kranglet! Er han virkelig så sjuk i hode`?

 

 

Haha! Når til og med tv-kameraene omtrent ikke får med seg denne situasjonen så kan man da ikke forvente at alle og enhver rundt omkring på stadion skal ha sett hva som skjedde. Til og med Gallas som var utpå banen hadde jo ikke fått med seg alt rundt denne hendelsen.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste han påpeker i innlegget, som også jeg reagerte på under kampen på tirsdag, er det med at supporterne forlater stadion så tidlig. Greit nok at vi til de grader taper kampen, men man blir på stadion til dommeren har blåst i fløyta. Laget trenger støtte i samfulle 90 minutter uansett hvordan kampen ligger an.

 

Jeg har ennå til dags dato aldri forlatt stadion under en Arsenalkamp før kampen er over, og jeg kommer heller aldri til å gjøre det.

 

Akkurat det har de sin fulle rett til å mobbe oss for, selv om det ofte skjer på WHL også. Var ikke akkurat fullt på bortetribuna når kampen var ferdig. Altfor mange som betaler for å se laget sitt vinne, og ikke for å se dem spille. Det gjelder i hovedsak de fleste lag, og jeg liker det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen problemer med å forstå at noen velger å forlate stadion tidlig. Når innsatsen på banen er så elendig, og spillerene ikke en gang gidder gå bort å takke for støtten til de som faktisk var der, da ser jeg ingen grunn til å kritisere de som hadde fått nok og gikk.

 

Personlig har jeg heller aldri forlatt en Arsenalkamp før full tid, men kan forstå de som velger å gjøre det.

Link to comment
Share on other sites

Haha, så latterlig!

Noen som kunne laget en liste over alle spillerne de nesten har signert de sisste 2-3 årene? :lol:

 

Haha, det tviler jeg på :P

For den blir ekstremt lang ;)

Noen kunne kanskje prøvd seg på å lage en liste over den siste måneden :P

Selv den blir vel på over 100 tipper jeg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ny nesten-signering på gang? Synes dog de sikter litt høyt ;)

 

 

det der er ikke en ny nesten signering, men en helt utenkelig signering, Tottene er ikke så gode at de kan få tak i han..men im hadde han spilt på Barcelona sitt C-lag, så kunne det ha vært en ny nesten signering.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ny nesten-signering på gang? Synes dog de sikter litt høyt :blink:

 

 

Synd de ike klarte å skaffe se Puyol.. Lurer på hva de forventer når de gir bud på slike spillere.. Spurvene bør vell begynne å skjønne snart at de ikke er en storklubb ..

Link to comment
Share on other sites

Kan forøvrig nevne en ny sang fra tottene. Nok en lavmålssang, som grenser til rasisme.

Teksten på sangen lyder slik:

"Adebayor Adebayorrrr

Your Dad Washes Elephants

And your Mums a Whore"

 

http://uk.youtube.com/watch?v=PGC23v4ijjQ

 

Ja, det er virkelig imponerende. Like imponerende er det at de ikke selv skjønner hvor patetisk enkelte ting de lirer av seg er. Vel, det er vel en eller annen form for selvhevdelse. Blir vel slik så tett som vendepunktene kommer.

Link to comment
Share on other sites

Da var vel alt tilbake til det normale.

Arsenal kruste videre i går, mens Tottenham gikk på hodet og ræva ut i dag. :)

 

Eneste minuset var at det var mot Man Utd. Håpte på omkamp, så United hadde fått seg enda en kamp å bruke krefter på.

Link to comment
Share on other sites

Hadde tottene vært like effektive som i CC, så hadde de vunnet denne. Bare så jevlig typisk at de har keepertabber og spillere som roter det til, sånn feks da spilleren handset. NårTeves scorer så holder Giggs igjen forsvareren ulovlig.

 

 

 

OPP SOM EN HJORT, OG NED SOM EN LORT. ROFL :)

De taper garantert mot Chelskijj i CC finalen.

 

TV:

Ja når du bare har kompiser som heier på Man Utd så kommer det inn et par SMS-er her og ja..Men det verste er jo ikke tekstmeldingene..Det verste er at det ikke går an og diskutere en kamp mot United med united supportere, der United vinner, uten at de blir kjepphøye.. Da begynner de bare å synge eller kommer med patetiske motkommentarer. Går faktisk ikke an og diskutere Tottenham med et par av dem heller.. Skulle tatt seg et ydmidighetskurs et par av dem. Skal i hvertfall ikke gjemme meg vekk å unngå dem. Viktig å stå med hevet hode og bare ta det inn.

 

Ja og bare "ta det inn" er de jo yiddsa godt vant med. Ydmyke er de jo på ingen måte. Gjemme seg bort hadde vært det beste.

Link to comment
Share on other sites

Vakkert. Alt er tilbake til det normale. Dritten taper og vi vinner. En flott helg.

 

Alt er som det skal igjen. Maktbalansen er gjenopprettet! Vi vinner, Spudz taper. :)

 

Dette var kampen om pest og kolera! Hadde selvsagt håpet på en uavgjort, med påfølgende omkamp + ekstraomganger, samt en solid samling av røde kort. Som vanlig dreit Spudz seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Kan forøvrig nevne en ny sang fra tottene. Nok en lavmålssang, som grenser til rasisme.

Teksten på sangen lyder slik:

"Adebayor Adebayorrrr

Your Dad Washes Elephants

And your Mums a Whore"

 

http://uk.youtube.com/watch?v=PGC23v4ijjQ

 

Nok et kvalitetsprodukt fra den kanten. Herregud!! :)

 

Satser på at Adebayor hevner dette med å gjøre det han kan best, nemlig å dundre inn kanonmål mot spurvene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...