Jump to content

2005.09.27 Ajax B


Andain

Recommended Posts

Er redd Flamini/Fabregas sentralt blir for "lett". I mine øyne finnes to bedre alternativer:

 

1. Flytt Toure opp til sentral midtbane og sett Senderos som makker til Campbell. Hvis sveitseren kan spille da.

 

eller

 

2. Bruk Clichy på flanken og dytt Hleb inn sentralt.

21635[/snapback]

 

Tror at det er en kjempe løsning! Iallefall 1-eren...2-eren er jeg litt mer skeptisk til, men Clichy må snart få sesongdebuten. Og det kan godt være mot Ajax det.

 

Da ser laget MITT sånn ut:

 

----------------Almunia---------------

Lauren--Campbell--Senderos--Cole

--------------Toure--------------------

Ljungberg-----------Fabregas---Hleb

-----------Quincy-----Reyes----------

 

Jeg tror at Toure (hvis han går opp på midtbanen) MÅ ligge ganske defansivt...Men han hadde nok funka som midtbane-spiller han ja.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal_4ever
Er redd Flamini/Fabregas sentralt blir for "lett". I mine øyne finnes to bedre alternativer:

 

1. Flytt Toure opp til sentral midtbane og sett Senderos som makker til Campbell. Hvis sveitseren kan spille da.

 

eller

 

2. Bruk Clichy på flanken og dytt Hleb inn sentralt.

21635[/snapback]

 

Tror at det er en kjempe løsning! Iallefall 1-eren...2-eren er jeg litt mer skeptisk til, men Clichy må snart få sesongdebuten. Og det kan godt være mot Ajax det.

 

Da ser laget MITT sånn ut:

 

----------------Almunia---------------

Lauren--Campbell--Senderos--Cole

--------------Toure--------------------

Ljungberg-----------Fabregas---Hleb

-----------Quincy-----Reyes----------

 

Jeg tror at Toure (hvis han går opp på midtbanen) MÅ ligge ganske defansivt...Men han hadde nok funka som midtbane-spiller han ja.

21646[/snapback]

 

Mm....likte nr 1 jeg også. Men det er synd at Senderos ikke spiller...så da funker ikke den løsningen imorra....

Link to comment
Share on other sites

Mykje tyder på at laget vil bli sjåande ut slik:

 

Almunia

Lauren Kolo Sol Ashley

Freddie Flamini Cesc Hleb

Reyes Quincy

21661[/snapback]

 

Ikke noe dårlig lag du kommer med Sindre. Dette laget kan klare det. Men skulle vi kjøre oss fast mot Ajax, da vet jeg ikke helt hva vi kan gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke kampen å prøve ut ting!

Her bør vi spille mest mulig vanlig. Satse på uavgjort!

21668[/snapback]

 

Det går ikke an å spille vanlig med alle playmakerene skada... <_<

 

Men Sindre, lengre oppe der: Det var jo ikke sikkert at Dennis ikke ble med til Ajax! Selv om det er sikkert nå, men når jeg skrev meldingen så var det nytt...

Link to comment
Share on other sites

All den tid Pires faktisk ikke er meldt skadet til denne kampen fra offisielt hold, så tror jeg Wenger starter ham i morgen. Og som noen har vært inne på, med Hleb som bindeledd mellom midtbanen og den ensomme spissen, slik han var det borte mot Chelsea. Eventuelt med Ljungberg i second striker-rollen.

 

Om Wenger klarer å skrape sammen nok spillere til å stille en decent benk er en annen sak..

 

Almunia

Lauren - Toure - Campbell - Cole

Ljungberg - Flamini - Fabregas - Pires

Hleb

Reyes

 

Benk: Poom, Cygan, Clichy, Eboue, Song, Lupoli, Quincy

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en tett kamp, spesielt med tanke på at vi er utne Gilberto,Bergkamp og Pires, itlegg til suspensjonane.

Tipper laget blir:

Almunia

Lauren-Toure-Campbell-Cole

Ljungberg-Fabregas-Flamini-Hleb

Quincy-Reyes

 

ettersom Lupoli er med rekner jeg med at Quincy starter.......håpe,håpe:)

 

Noen som vet hvor kampen streames? Hater å se i redigert opptak....

Link to comment
Share on other sites

Wenger vurderer vistnok å bruke Ljungberg som spiss sammens med Reyes i denne kampen. Blir spennende å se hva han kommer frem til med laguttaket idag. Desverre *sukk* så går jeg glipp av førsteomgangen idag grunnet (av alle ting) bedriftsbowling, så blir å følge andre omgang via web stream.

 

Kilde : Gilberto, Bergkamp ruled out but Ljungberg & Pires travel

Link to comment
Share on other sites

Pires eller Quincy?

 

The manager was checking on the fitness of his squad last night, particularly Robert Pires who is a doubt because of a thigh injury. It appears the Frenchman’s recovery will determine whether Quincy is on the pitch or the bench when the match kicks-off.

 

“I will have a chat with one or two players,” said Wenger. “If I don’t start Pires then it will be Quincy.”

 

Jeg holder vel fortsatt en knapp på at det blir Pires, men håper på Quincy som de fleste andre..

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen tror jeg rutine kan bli viktig.

Er Pires spilleklar håper jeg han spiller.Hleb er så offensiv at

han kan ta DB rollen i denne kampen.

Tror laget blir:

 

Alumunia

 

Lauren Toure Campbell Cole

 

Ljungberg Fabregas Flamini Pires

 

Hleb Reyes

 

Spenningspunktet blir sentral midtbane. Nå må begge

vise muskler. Det kan bli artig i kveld eller en h... nedtur.

Håper unguttene overasker og vi vinner 1-0.

Reyes scorer.

Link to comment
Share on other sites

Tror at Arsenal lærer av dårlige kamper og sånn. Så jeg tipper på en sterk kamp av AFC!

Jeg tror da ikke på noen lett kamp iallefall!!

 

 

Laget:

 

------------------Almunia------------------

Lauren-----Toure-----Campbell-----Cole

Ljungberg-------Fabregas-----------Pires

---------------------Hleb-------------------

--------------Quincy----Reyes------------

 

Bytter: Mannone--Senderos--Clichy--Senderos--Bergkamp

 

 

Håper på denne formasjonen etter som Gilberto er skada og Hleb forsåvidt i form. Jeg tror på en målrik men også jevn kamp som kan gå begge veier. Men jeg tror at det dabber vår vei etter alle 90 minuttene.

 

 

Tipset: (Har tenkt å lage en liten "trener" av meg og nesten som gi Wenger råd...)

 

Wenger må sette laget forover og nesten ha tre spillere på topp. Reyes må gå på baler og spille Quincy gjennom forsvaret, og de to kan gjøre Ajax-forsvaret redde nok de ja. Så Wenger gjør det lurt hvis han starter med Quincy og Reyes på topp og Bergkamp på benken, iallefall hvis han ikke er i toppform og halvveis skada... Håper også på at Wenger setter Hleb og Reyes som noen offansive playmakere.

 

 

Resultatet:

 

3-2

Quincy

Hleb

Ljungberg

21595[/snapback]

helt enig m deg

Link to comment
Share on other sites

Wenger vurderer vistnok å bruke Ljungberg som spiss sammens med Reyes i denne kampen. Blir spennende å se hva han kommer frem til med laguttaket idag. Desverre *sukk* så går jeg glipp av førsteomgangen idag grunnet (av alle ting) bedriftsbowling, så blir å følge andre omgang via web stream.

 

Kilde : Gilberto, Bergkamp ruled out but Ljungberg & Pires travel

21701[/snapback]

 

Forget Ljungberg-spiss teorien.... ;)

Han passer ikke inn so spiss, og tross alt, hvis vi setter han opp der så mangler det en midtbanespiller.

 

Den store fordelen er at back-rekka er den gode gamle...og DET kan ha mye og si!

 

Jeg håper på Quincy-Reyes som spisspar. Det er farlig nok det, kanskje ikke mål farlig ( :P ), men det er iallefall noen av de med det beste og fineste spillet i Arsenal.

 

 

Jeg tror på en jevn, men også veldig underholdende, og mye finspill...kamp! ;)

 

(Og du: Jeg hadde droppa den bedriftsbowlingen hadde jeg vært deg... ;) )

Link to comment
Share on other sites

Tror at Arsenal lærer av dårlige kamper og sånn. Så jeg tipper på en sterk kamp av AFC!

Jeg tror da ikke på noen lett kamp iallefall!!

 

 

Laget:

 

------------------Almunia------------------

Lauren-----Toure-----Campbell-----Cole

Ljungberg-------Fabregas-----------Pires

---------------------Hleb-------------------

--------------Quincy----Reyes------------

 

Bytter: Mannone--Senderos--Clichy--Senderos--Bergkamp

 

 

Håper på denne formasjonen etter som Gilberto er skada og Hleb forsåvidt i form. Jeg tror på en målrik men også jevn kamp som kan gå begge veier. Men jeg tror at det dabber vår vei etter alle 90 minuttene.

 

 

Tipset: (Har tenkt å lage en liten "trener" av meg og nesten som gi Wenger råd...)

 

Wenger må sette laget forover og nesten ha tre spillere på topp. Reyes må gå på baler og spille Quincy gjennom forsvaret, og de to kan gjøre Ajax-forsvaret redde nok de ja. Så Wenger gjør det lurt hvis han starter med Quincy og Reyes på topp og Bergkamp på benken, iallefall hvis han ikke er i toppform og halvveis skada... Håper også på at Wenger setter Hleb og Reyes som noen offansive playmakere.

 

 

Resultatet:

 

3-2

Quincy

Hleb

Ljungberg

21595[/snapback]

helt enig m deg

21721[/snapback]

 

 

 

Det er en god plan. Håper virkelig på det laget.

Link to comment
Share on other sites

På vg står det følgende lag :

Almunia

lauren-toure-campbell-cole

hleb-fab-flamini-pires

ljungberg

reyes

 

....men det er jo ikke bekreftewt andre plasser...?

Hadde håpet å få quincy og reyes i lag på topp, ljungberg trenger vi på sida med hans løpskapasitet . Alle husker åssen det gjekk ifjor med han på topp i tyskland............

Link to comment
Share on other sites

kan vel ikke si annet enn at j er jævlig nervøs for matchen,med så mange spillere ute.

 

la oss håpe noen av reservene tar tak og viser seg fram ikveld.håper reyes får ketchup effekt når det gjelder mål,at ljungberg er på sitt beste og at hleb og fabregas har framgang.

 

da vinner vi!

 

noen som har pp link?

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Vi er mer enn gode nok til å knuse ajax, la det være klinkende klart!!!!!!!!

Uansett hvilket lag vi stiller, håper som sagt på et midtbane-anker også i dag.

Det vil m.a.o. si Song inn for Gilberto.

Enten sammen med Fabregas eller like godt med Flamini.

Skjønner ut av ryktene og vage uttalelser fra Wenger at dette er usannsynlig, men jeg håper allikevel at vi ikke blir overspilt på midtbanen, og samtidig å få se Song i løpet av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...