Jump to content

2005.09.19 Everton H


Andain

Recommended Posts

Har liten tro på at Wenger vraker DB fra troppen for f.eks Quincy

som ikke har vist noe ennå på 1. laget.

 

Har ikke noen særlig tro på at troppen blir seende nøyaktig slik ut selv heller, men jeg håper det. Bergkamp har ikke imponert så langt, og jeg håper vi snart får se Quincy med hans potensiale.

21027[/snapback]

 

Enig med deg der Jensegutt! Jeg vil se Quincy i denne kampen.

.........og at Bergkamp hviler seg til Ajax-kampen. (Hvis ikke Quincy skal få vise seg frem "hjemme" han også da?)

Men Abeiye må snart få komme seg på banen for A-laget...for han må få prøve A-lags fotball snart, ellers så forlater han nok snart AFC... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Viktig kamp.. Vi trenger å komme tilbake på rett spor. Everton virker ikke like sterke i år og jeg tror dette skal gå greit!

 

 

Jeg tror:

 

Lehmann

 

Lauren - Toure - Campbell - Cole/Clichy

 

Freddie - Fabregas - Gilberto - Pires

 

DB - v. Persie

 

 

-Almunia, Cole/Clichy, Senderos/Flamini, Hleb, Reyes

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Gleder meg til kampen idag:D Klarer ikke å vente mer, blir så rastløs! Vet ikke helt hva som er grunnen til at jeg er så spent, men er vel det at jeg ha store forhåpninger til dagens kamp, og at jeg har tro på et "forbedret" lag, med mer selvtillit.... ;)

 

Samme det vel....bare gleder meg :D

 

Håper på en 4-1 eller 3-0 seier...kan jeg får no bedre enn det, så bare bring it on:P

 

Håper Quincy får mer spilletid, og hadde også vært gøy om en ny unggutt fikk sjansen:P B)

Link to comment
Share on other sites

Viktig kamp.. Vi trenger å komme tilbake på rett spor. Everton virker ikke like sterke i år og jeg tror dette skal gå greit!

 

 

Jeg tror:

 

Lehmann

 

Lauren - Toure - Campbell - Cole/Clichy

 

Freddie - Fabregas - Gilberto - Pires

 

DB - v. Persie

 

 

-Almunia, Cole/Clichy, Senderos/Flamini, Hleb, Reyes

21045[/snapback]

 

Vraker du Reyes?? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper Wenger benker Bergkamp. Ja, faktisk! Et angrep med van Persie og Reyes vil være mye bedre når begge lag er friske, men DB10 bør denne sesongen for det meste bli en joker som kommer inn på slutten av kamper, hvor motstpillerne er blitt litt slitnere og tyngre i kroppen. Vi vet hva DB10 kan utrette på banen, og vi vet nå at han ikke holder 90 minutter lenger. Hvorfor da la ham spille de første 70 minuttene, når motstanderlaget vet hva han kan, og hvordan han spiller? Mye bedre å slippe ham innpå mot slutten, helst før(!) det er gått 70 min, så kan han spille igjennom våre andre spillere, eller score selv, som mot Thun, eller som vi har sett ham gjøre før :ph34r:

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Lauren-Kolo-Sol-Cole

Freddie-Gilberto-Cesc-Pires/Hleb

van Persie-Reyes

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Arsenal : Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Cole, Clichy, Campbell, Toure, Senderos, Cygan, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, Ljungberg, Hleb, Reyes, Van Persie, Bergkamp.

 

ingen quincy... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

stream linker til matchen, pplive ??

 

 

idag må vi vinne, reyes virket fin å gå, ut med pires og sett hleb på kanten, blir vel iceman og reyes på topp, men håper på van the knott

Link to comment
Share on other sites

stream linker til matchen, pplive ??

idag må vi vinne, reyes virket fin å gå, ut med pires og sett hleb på kanten, blir vel iceman og reyes på topp, men håper på van the knott

21076[/snapback]

 

PPLive: Guangdong Sports og ESPN Asia

 

Samt vistnok via RTS2

1 : http://people.freenet.de/yoshi7/streams/rts2live.ram

2 : http://www.rts.co.yu/rts2uzivo.ram

3 : rtsp://helix.beotel.net/encoder/rts2.rm

 

og LiveSports 4

1 : mms://212.199.221.153/1042444

2 : mms://213.8.106.59/1042444

3 : mms://213.8.106.61/1042444

4 : mms://212.150.36.34/1042444

5 : mms://192.114.71.118/1042444

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstilling : Lehmann, Cole, Toure, Campbell, Lauren, Pires, Ljungberg, Gilberto, Fabregas, van Persie, Reyes.

 

Innbyttere : Almunia, Bergkamp, Hleb, Song, Senderos.

 

Edit: Bekreftet nå

21081[/snapback]

 

Nokså fornøyd med laget, men skulle helst sett Hleb inn for en Pires som har vært særdeles svak til nå i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Det er tydelig at Arsene Wenger har terpet en del på dødballer, ikke minst offensivt. Fra å ha vært helt tannløse på offensiv dødball tidligere, har Arsenal nå scoret fire mål på innlegg fra dødball i år, alle de fire målene scoret av midtstoppere. Godt å se at Arsenal har flere strenger å spille på.

 

Laget virker å ha full kontroll i første omgang. Everton har ikke annet å by på enn småstygt spill.

Link to comment
Share on other sites

Det er tydelig at Arsene Wenger har terpet en del på dødballer, ikke minst offensivt. Fra å ha vært helt tannløse på offensiv dødball tidligere, har Arsenal nå scoret fire mål på innlegg fra dødball i år, alle de fire målene scoret av midtstoppere. Godt å se at Arsenal har flere strenger å spille på.

21087[/snapback]

 

Det er veldig betryggende. Det har vært et svakt punkt en rekke sesonger. Med økte ferdigheter på dødballer, kan laget avgjøre jevne kamper på denne måten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Sol's on fire!! vi tør endelig å spille arsenal spillet selv om lmotstandern legger seg dypt! Men enig med dødballer, at det er svært betryggende at vi netter der og.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Midtstopperkrise i Arsenal, trokke det nei :ph34r:

Onde tunger vil ha det til at faren til Sol er gorilla, men det er nok heller urkraften som kommer frem.

Vi har overkjørt everton i 45 min, Jose Antonio og Sol er kampens store spillere så langt.

Offensiv, kreativ, spillende, positiv og teknisk briljant, det er Arsenal det.

Slik skal kamper vinnes!!!!!!!!!!!!!!!!!

(og det uten Henry)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jaja, skade på Pires da :ph34r: .

Men han er jo ikke vår viktigste spiller, for å si det sånn...

 

Gratulerer Sola <_< .

Snart har Arsenal det mest målfarligste midstopperparet i Premier League. Cygan scoret to mot Fulham, og her scorer Sol i hvert fall 2 mål :-| .

 

Vi har kanskje ikke den midstopperkrisen i Arsenal likevel?...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...