Jump to content

2005.09.19 Everton H


Andain

Recommended Posts

Dette sier vel det meste om forholdet mellom Arsenal og ManU:

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=30...nel=premiership

 

Og etter å ha studert hendelsen fler ganger virker det som Neville går bevisst inn med hø kne mens han tackler på ballen med ve fot.

21226[/snapback]

 

Det forundrer meg at Neville's bevisste forsøk på å skade Pires ikke har blitt mer omtalt på forumet. Er forumistene våkne? Vi snakker her om en spiller som skulle vært ekskludert fra fotballen!

21229[/snapback]

Er det noko å diskutere? Han er born and bred i Manchester United. Dette har vert deira taktikk mot oss etter at vi blei bedre enn dei til å spele fotball.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply
Er det noko å diskutere? Han er born and bred i Manchester United. Dette har vert deira taktikk mot oss etter at vi blei bedre enn dei til å spele fotball.

21233[/snapback]

 

Nei, ingenting å diskutere, Paddy. Hadde bare forventet litt edder og galle. :D

Link to comment
Share on other sites

Det er som vi diskuterte under kampen. Han har 'fått' lov å

tackle slik pga at han spiller i United, og vet ikke om reale tacklinger.

Se på Scoles,Keane,Nistleroy osv alle de usportslige tingene

de slipper unna med i United trøya.

Neville har alltid tacklet unfair og i knehøyde. Ikke noe nytt det.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
(Jeg må alltid se kampene i opptak på grunn av min alder og på grunn av kjiiipe foreldre... :'( )

 

Men nå er den sett og kampen er i boks:

Yahooo! :D

Dette er så bra som det kan bli!!! (uten Henry....)

 

Jeg mener at Sol skal bli den nye kapteinen jeg da men...ikke på grunn av at han scora to i går da men på grunn av at han er mer kapteintypen, som slett ikke Henry er...

 

Litt digg at Song fik prøve seg (de siste 5 minutta ;) ), og det han viste var ikke av den dumme sorten det. Selv om han ikke fikk gjort så mye utenom å sende pasninger rund på midten...

 

Konge frispark av Josè, som var konge avslutta av Sol...!!!

Jeg mener at det ikke var bedre prestasjon det Campbell gjorde enn Reyes sin....når du legger sånne innlegg så viser du at du har silkefot på høyt plan asså!! Men ikke det at Campbell ikke gjorde en god prestasjon da, fordi det var konge gjort av ham.

 

Cahill skulle hatt rødt helt klart etter alt det han gjorde. Jeg tror at det var lurt av Everton å bytte ham ut...

 

Reyes viser storform! Han finter og viser at han kan spille 100% selv uten Thierry med seg på topp, selv om jeg gleder meg til å se de to brilliere på topp der da...! ;)

 

Håper ikke at Pires blir langtids-skada, selv om Hleb er en topp erstatter så er det nesten det vi sist trengte at Pires er skada en stund.

 

Fabregas har overbevist meg iallefall om at han er det klart første valget ved siden av Gilberto, og kommer til å være det en laaaang stund. Han der er og blir veldig stor som fotballspiller. Uredd og god!

 

 

Dette var 3 veldig viktige poeng som kommer etter den kraftoppvisningen av Sol - The Man!

Arsenal hadde jo absolutt ALT spillet, og jeg er overraska over at ballposisjonen bare var noe rundt 60 - 40% i Arsenal's favør selvsagt!

 

TAKK! :D

21174[/snapback]

 

 

Bra oppsummert Helmik, tydelig at du er en coming-man innen fotballen.

Men, utrolig strenge foreldre du har.... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Der får Song sin debut i Premier League også ;) .

21101[/snapback]

 

 

Artig det, men det var helt umulig å vise seg frem de siste 6 min.

Vi spilte praktisk talt uten spisser på slutten og det ble først og fremst å holde i ballen for å sikre seieren.

Song er et ultra-talent og kommer til å spille mye utover i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

(Jeg må alltid se kampene i opptak på grunn av min alder og på grunn av kjiiipe foreldre... :'( )

 

Men nå er den sett og kampen er i boks:

Yahooo! :D

Dette er så bra som det kan bli!!! (uten Henry....)

 

Jeg mener at Sol skal bli den nye kapteinen jeg da men...ikke på grunn av at han scora to i går da men på grunn av at han er mer kapteintypen, som slett ikke Henry er...

 

Litt digg at Song fik prøve seg (de siste 5 minutta <_< ), og det han viste var ikke av den dumme sorten det. Selv om han ikke fikk gjort så mye utenom å sende pasninger rund på midten...

 

Konge frispark av Josè, som var konge avslutta av Sol...!!!

Jeg mener at det ikke var bedre prestasjon det Campbell gjorde enn Reyes sin....når du legger sånne innlegg så viser du at du har silkefot på høyt plan asså!! Men ikke det at Campbell ikke gjorde en god prestasjon da, fordi det var konge gjort av ham.

 

Cahill skulle hatt rødt helt klart etter alt det han gjorde. Jeg tror at det var lurt av Everton å bytte ham ut...

 

Reyes viser storform! Han finter og viser at han kan spille 100% selv uten Thierry med seg på topp, selv om jeg gleder meg til å se de to brilliere på topp der da...! ;)

 

Håper ikke at Pires blir langtids-skada, selv om Hleb er en topp erstatter så er det nesten det vi sist trengte at Pires er skada en stund.

 

Fabregas har overbevist meg iallefall om at han er det klart første valget ved siden av Gilberto, og kommer til å være det en laaaang stund. Han der er og blir veldig stor som fotballspiller. Uredd og god!

 

 

Dette var 3 veldig viktige poeng som kommer etter den kraftoppvisningen av Sol - The Man!

Arsenal hadde jo absolutt ALT spillet, og jeg er overraska over at ballposisjonen bare var noe rundt 60 - 40% i Arsenal's favør selvsagt!

 

TAKK! :D

21174[/snapback]

 

 

Bra oppsummert Helmik, tydelig at du er en coming-man innen fotballen.

Men, utrolig strenge foreldre du har.... :ph34r:

21285[/snapback]

 

Å? Sier du det? Jeg er bare 12 enda, så jeg satser på at Wenger henter meg neste år... :P B)

Men det er så utrolig irriterende at jeg ikke får se kampene klokka 9!! <_<

Men vi har ikke parabol selv og da må jeg "helt" ned til onkelen min (1 mil) for å se kampene...Og-så liksom??? :ph34r:

For noe dritt!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Å? Sier du det? Jeg er bare 12 enda, så jeg satser på at Wenger henter meg neste år... :( ;)

Men det er så utrolig irriterende at jeg ikke får se kampene klokka 9!! ;)

Men vi har ikke parabol selv og da må jeg "helt" ned til onkelen min (1 mil) for å se kampene...Og-så liksom??? :)

For noe dritt!!

21627[/snapback]

 

Jeg har heller ikke parabol, men kun kabel Tv....og da har man ikke mange valgmuligheter.

Men jeg er forelder, og kan se kamper som ikke går på kabel-tv hos en av mine sønner.

 

Men jeg synes du har vel strenge foreldre, Arsenal er jo et must!

Vis dem dette innlegget, så tenker jeg det ordner seg så du får sett Arsenal når DU vil !!!

21720[/snapback]

 

 

Jeg henger meg på den og forlanger at Helmik får se ALLE arsenal-kamper som vises!!!!

Vis dine foreldre dette, NÅ, ellers kan de være strenge hele uken :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...