Jump to content

Ny drakt


arsenal_1886

Recommended Posts

Jeg velger Bergkamp på hjemmedrakten, bare på grunn av at det er siste sesong i Arsenal og han fortjener såpass. Drakten blir vel på en måte bare en stor "feiring" eller "minne" med Highbury 1913 - 2006 fremme og med Bergkamp 10 bakpå! ;)

 

En annen grunn til at jeg velger han og ikke noen av e andre er at Fabregas og Reyes er ennå yndligsspillerne mine, og de har jeg på drakter fra før!

 

Bortedrakten er Quincy 26 på! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Har tenkt til å kjøpe meg arsenals hjemme drakt 2005/2006. Men hvilken spiller syns dere jeg bør ha bak på?

26391[/snapback]

 

Eg er muligens en "surpomp", men synes faktisk at du selv må vite hvem som er din favorittspiller. Hvis ikke foreslår eg ei drakt uten navn.

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Synes du bør velge Fabregas, Quincy, Freddie, Bergkamp eller rvp

26395[/snapback]

 

hva med Henry da? skriv opp de du har som favorittspillere i klubben eller noen av de du liker litt mer enn andre så kanskje vi andre kan hjelpe deg.

26410[/snapback]

 

Synes ikke Henry, fordi:

1. Han forsvinner kanskje etter jul, da er det kjipt med en Henry på ryggen

2. MANGE andre har han, jeg hadde valgt en spiller som ikke såå mange har bakpå.. Kanskje Hleb? eller en av unggutta! :huh: Mitt tips da;)

Link to comment
Share on other sites

BERGKAMP!!! Det er hans siste sesong, han er lojal, og han er etter min mening tidenes beste Arsenalspiller, iallefall av de jeg har sett!

Ellers så synes jeg du skal følge magefølelsen. LYKKE TIL!

26474[/snapback]

 

Jepp... Tenker det samme som du, sitter faktisk nå med en 05/06-drakt med Bergkamp10 bakpå, råder alle til å pryde drakten deres med navnet hans, og hylle ham den siste sesongen!

Ellers så synes jeg at du skal gjøre som Bergkampboy sier der oppe! ;)

Link to comment
Share on other sites

Du burde helt klart ha Bergkamp på drakta di, antagelig siste sesongen hans som fotball spiller. En legende som burde hylles.

 

Dennis ''The iceman'' Bergkamp

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger Bergkamp på hjemmedrakten, bare på grunn av at det er siste sesong i Arsenal og han fortjener såpass. Drakten blir vel på en måte bare en stor "feiring" eller "minne" med Highbury 1913 - 2006 fremme og med Bergkamp 10 bakpå! :)

 

En annen grunn til at jeg velger han og ikke noen av e andre er at Fabregas og Reyes er ennå yndligsspillerne mine, og de har jeg på drakter fra før!

 

Bortedrakten er Quincy 26 på! :D

23036[/snapback]

 

Jeg tenkte jo på å ha Qunicy på bortedrakten... Men når jeg tenker meg om så bader jeg ikke i penger, og "Owusu-Abeiye -26" koster FLESK! For å være helt øyaktig så koster vel en bokstav 15 kr. og et tall 50. Altså kommer det på 265 kr ca.

 

Det ender opp på EBOUE! B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...