Jump to content

Ny drakt


arsenal_1886

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe meg den nye drakta men har ikke klart å bestemme hvem jeg skal ha bak . Jeg vurderer Fabregas, Reyes og Hleb....Hvem synes dere at er best?

 

ps.Ønsker ikke Henry siden jeg har så mange drakter av han fra før...

20671[/snapback]

 

 

 

Visst du spiller fotball så bør du finne ut hva spiller du har likest spillestil som...

 

Eksempel....::: Er du rask og teknisk,,, reyes, henry, quincy

 

O.S.V Velg navn etter likhet,,,,.....

Link to comment
Share on other sites

Har selv Hleb og Fabregas, som jeg kjøpte i england nylig. Dette fordi de er spillere som er og kommer til å være i Arsenals tropp en god stund fremover. F.eks lite vits å kjøpe en med bergkamp på ettersom dette er nødd til å være han siste sesong. (Skjønt årets hjemmedrakt blir kanskje ikke brukt så mye i årene som kommer....)

Link to comment
Share on other sites

For meg er det noen få valg.

Adams: Finnes ikke større Arsenal spiller!

Bergkamp: The iceman

Rocastle: Hvilket talent den mannen hadde!

Michael Thomas: Takk for seieren på Anfield, og dertil seriemesterskap

 

 

Navn jeg kunne ha tenkt meg på drakta, men for dere yngre så er det vell vanskelig å ha fått med seg noen av disse navnene... ;)

Link to comment
Share on other sites

For meg er det noen få valg.

Adams: Finnes ikke større Arsenal spiller!

Bergkamp: The iceman

Rocastle: Hvilket talent den mannen hadde!

Michael Thomas: Takk for seieren på Anfield, og dertil seriemesterskap

 

 

Navn jeg kunne ha tenkt meg på drakta, men for dere yngre så er det vell vanskelig å ha fått med seg noen av disse navnene... ;)

20744[/snapback]

 

Har en med Adams, en med Parlour og en med Wright. Av dagens kunne jeg tenkt meg Senderos, Fab, Ljungberg og Gilberto. Disse er fremtiden, ihvertfall den nærmeste, for Arsenal og spillere som alltig gir alt for drakta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal kjøpe meg den nye drakta men har ikke klart å bestemme hvem jeg skal ha bak . Jeg vurderer Fabregas, Reyes og Hleb....Hvem synes dere at er best?

 

ps.Ønsker ikke Henry siden jeg har så mange drakter av han fra før...

20671[/snapback]

 

ville tatt Reyes eller Fabregas, de er nok de som vil være lengst i klubben.

Link to comment
Share on other sites

For meg er det noen få valg.

Adams: Finnes ikke større Arsenal spiller!

Bergkamp: The iceman

Rocastle: Hvilket talent den mannen hadde!

Michael Thomas: Takk for seieren på Anfield, og dertil seriemesterskap

 

 

Navn jeg kunne ha tenkt meg på drakta, men for dere yngre så er det vell vanskelig å ha fått med seg noen av disse navnene... ;)

20744[/snapback]

Så vanskelig er det vel ikke???? Er fjorten år og har fått med meg NOE av disse spillerne

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal kjøpe meg den nye drakta men har ikke klart å bestemme hvem jeg skal ha bak . Jeg vurderer Fabregas, Reyes og Hleb....Hvem synes dere at er best?

 

ps.Ønsker ikke Henry siden jeg har så mange drakter av han fra før...

20671[/snapback]

 

 

 

Visst du spiller fotball så bør du finne ut hva spiller du har likest spillestil som...

 

Eksempel....::: Er du rask og teknisk,,, reyes, henry, quincy

 

O.S.V Velg navn etter likhet,,,,.....

20693[/snapback]

 

Så du mener at jeg skulle hatt Jeffers på drakten min du altså?

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt å kjøpe hjemmedrakta fra Arsenal.com, men hvor mye må jeg betale utenom de 40 pund drakta koster hvis jeg bestiller fra England??

 

er vel noe moms og frakt?

20829[/snapback]

Hvis du kjøper får ca 1000 kr, blir moms, frakt osv 700kr!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Nils Eirik Arsenal Lindgaard

syns ikke noe om å ha et spillernavn bakpå draktene mine.. har gjort det en gang med Paddy å aldri mer..

 

 

på mine drakter fra ifjor står det på hjemmedrakten: Pure Magic å på Bortedrakten står det: I Love them All.

 

på mine drakter fra i år har jeg på hjemmedrakten min: 93 Years of Glory å Bortedrakten står det Gooner 4 Ever..

 

siden jeg kjøpte Vieiradrakten for iallefall 5 år siden har jeg sett folk forsvinne.. min bror hadde en gang en Overmarsdrakt.. han ble fortvilt da han dro.. så jeg tenkte at aldri at jeg skal bli så fortvilt.

 

på gulldrakten min fra 99 så står det I HATE MAN U , har en langarma drakt som det står stand up 4 the champions på å den gulebortedrakten fra 2004 står det Arsenal FC my religion..

 

på denne måten kan jeg bruke draktene om å om igjen.. stili? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim
syns ikke noe om å ha et spillernavn bakpå draktene mine.. har gjort det en gang med Paddy å aldri mer..

 

 

på mine drakter fra ifjor står det på hjemmedrakten: Pure Magic å på Bortedrakten står det: I Love them All.

 

på mine drakter fra i år har jeg på hjemmedrakten min: 93 Years of Glory å Bortedrakten står det Gooner 4 Ever..

 

siden jeg kjøpte Vieiradrakten for iallefall 5 år siden har jeg sett folk forsvinne.. min bror hadde en gang en Overmarsdrakt.. han ble fortvilt da han dro.. så jeg tenkte at aldri at jeg skal bli så fortvilt.

 

på gulldrakten min fra 99 så står det I HATE MAN U , har en langarma drakt som det står stand up 4 the champions på å den gulebortedrakten fra 2004 står det Arsenal FC my religion..

 

på denne måten kan jeg bruke draktene om å om igjen.. stili? ;)

21316[/snapback]

Det ville jeg aldri hatt bakpå draktene mine!!

Link to comment
Share on other sites

Meninga med å ha navn bakpå draktene er jo for at gamle helter og spillere som har gitt klubben noe bra skal bli husket. Derfor er jeg bare glad for at jeg har 10 Bergkamp på en av bortedraktene mine, og 15 Parlour på en av hjemmedraktene mine...

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal kjøpe meg den nye drakta men har ikke klart å bestemme hvem jeg skal ha bak . Jeg vurderer Fabregas, Reyes og Hleb....Hvem synes dere at er best?

 

ps.Ønsker ikke Henry siden jeg har så mange drakter av han fra før...

20671[/snapback]

 

 

 

Visst du spiller fotball så bør du finne ut hva spiller du har likest spillestil som...

 

Eksempel....::: Er du rask og teknisk,,, reyes, henry, quincy

 

O.S.V Velg navn etter likhet,,,,.....

20693[/snapback]

 

Så du mener at jeg skulle hatt Jeffers på drakten min du altså?

20808[/snapback]

 

Har du store ører? Hvis du har: Løp å kjøp (Jeffers!!)

 

jeg kommer nok til å ha en hjemmedrakt med kanskje Bergkamp eller Hleb. Og bortedrakten: No doubt, QUINCY! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...