Jump to content

True sportsman Ruud van Nistelrooy


Guest luckylars

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Nistlehorse viser igjen hvilken stor drittsekk han

egentlig er. Her burde Keown vært på banen og banket

litt vett i denne h......... drittsekken.

20161[/snapback]

 

Kanskje det er nettopp derfor Keown driver å trener med gutta om dagen, slik at han kan gjøre et innhopp mot ManU over nyttår! ;)

Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg på noen som helst måte vil forsvare en slik opptreden, så vil jeg bare poengtere at vi ikke vet hva som kan ha skjedd i forkant mellom de 2 spillerene.

 

Uansett så er det ikke en toppspiller verdig med en slik opptreden.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Det der synes jeg er rødt kort på flekken!! ;)

20181[/snapback]

 

Regelen er bare gult pga usportslig opptreden.

 

Det kan godt være at noe har skjedd i forkant men det må de vell tåle.. Og når en ser motstanderen så står han jo frem som en stor vits

Link to comment
Share on other sites

Hvis en forsvarsspiller hadde slengt dritt til meg en hel kamp, kunne jeg LETT gjort det Ruud gjorde der.....Tror forsvarsspilleren hadde slengt dritt til Ruud når han bomma på straffe tidligere i kampen. Men det spiller ingen rolle, Hesten skal ha rødt kort hver gang han er usporstlig, rett og slett fordi det ikke går an å like han :angry:

Link to comment
Share on other sites

Har heller aldri likt van Nistelrooy. Men føler at vi kaster litt stein i glasshus her nå. Det er faktisk bare et par år siden flere av oss hyllet Keown's reaksjon mot Nistelrooy etter straffebommen på Old Trafford.

Link to comment
Share on other sites

Har heller aldri likt van Nistelrooy. Men føler at vi kaster litt stein i glasshus her nå. Det er faktisk bare et par år siden flere av oss hyllet Keown's reaksjon mot Nistelrooy etter straffebommen på Old Trafford.

20216[/snapback]

 

Cluet er jo at Sir Alex ved flere anledninger har sagt at "slikt gjør ikke mine spillere". Dessuten hadde Andorraspilleren hånet hesten etter en straffebom tidligere i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Skal sies at Ruud fortjente den reaksjonen av Keown, uansett hvor usportslig det var!! Keown in my heart for den ass!!

20234[/snapback]

 

Helt enig! Det er jo i utgangspunktet feil å godta slik oppførsel, men hesten fortjente virkelig den behandlingen han fikk av Keown. Ruud ser faktisk redd ut!!

Link to comment
Share on other sites

Se her den gode sportsånden til Ruud van Nistelrooy, feirer det særs viktige 4-0 målet mot storhetsmakten Andorra. "What a cunt"

20143[/snapback]

 

 

Hester egner seg best som pålegg!! :angry:

20213[/snapback]

 

HAHAHA et utrolig godt poeng.... Har, som de fleste her, aldri likt hesten. Og det er jo ikke så rart når han spiller på et lag man hater sammen med spillere man hater så blir det sån. Skal lure på hvorfor Man U alltid har de største og væste klysene...?? Furgerson trives vel best sammen med sine egne kan jeg tenke meg.

 

Men tilbake til episoden med hesten. Helt latterlig. Han burde folde seg for god til det. (men det var han tydligvis ikke.) Det værste er vel at dette bare kan gå utover Nederland (som er et landslag jeg har veldig sansen for) og ikke Man U (et lag jeg hater over alt på jorden).

Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg på noen som helst måte vil forsvare en slik opptreden, så vil jeg bare poengtere at vi ikke vet hva som kan ha skjedd i forkant mellom de 2 spillerene.

 

Uansett så er det ikke en toppspiller verdig med en slik opptreden.

20177[/snapback]

 

toppspiller er han i hvertfall ikke ved denne annledningen. lite vits i. i hvertfall mot andorra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...