Jump to content

True sportsman Ruud van Nistelrooy


Guest luckylars

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Og det bare for å ha gidd dommern litt høffelig aplaus... Helt utrolig....

20763[/snapback]

 

Dette har ingen ting med høflighet å gjøre. Dette dusteoppførsel av ypperste klasse. Alt for mange spillere (også Arsenal-spillere) klarer ikke å akspetere dommerens avgjørelser.

Link to comment
Share on other sites

Og det bare for å ha gidd dommern litt høffelig aplaus... Helt utrolig....

20763[/snapback]

 

Dette har ingen ting med høflighet å gjøre. Dette dusteoppførsel av ypperste klasse. Alt for mange spillere (også Arsenal-spillere) klarer ikke å akspetere dommerens avgjørelser.

20792[/snapback]

 

Hvis noen skulle være i tvil så var det forje innlegget mitt en smule ironisk... Jeg er helt enig med deg, alt for mange spillere klarer ikke å akspetere dommerens avgjørelser. Irriterer meg noe så inni hampen når Arsenal-spillere snakker på seg kort....

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Van Hestehode er en stygg egoist!

Jeg skjønner ikke de folkene som sammenligner Henry og hesten. Mange sier at egoisten er bedre, sterkere i hodespillet, og smartere.

Hvor mange ferdigscorede mål har hesten scoret i sin karriere? Han stikker bare fram en fot, og den går i mål.

Henry er dobbelt så rask og smart. Dessuten er han en mye mer lagspiller enn hestehodet.

 

En av venninnene mine, synes Van Misselroy er sexy :) ....

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har hørt furgersons komentar til dette? han bruker jo å komme med sånne "saklige" komentarer, som bare strør salt i sårene. Kan nesten høre ham si : "Dette er bare et av mange eksempler på Ruuds vinnervilje og glede over å score mål"... F**king C**T!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
for en drittsekk ;)

20195[/snapback]

ja...fy f.... For en drittsekk. Dette klippet illustrerer forsåvidt kvalitetene til Van nistelrooy. Knote ballen inn, innenfor 5 meteren, og spre kvalme på fotballbanen....

Link to comment
Share on other sites

Uten å støtte språkbruken og hetsen av RvN; hvorfor er jeg ikke overrasket over at RvN viser slik oppførsel? Og ManU fans som kritiserer Arsenals spillere for deres oppførsel, uansett hvor berettiget kritikken måtte være, bør vel snart begynne å feie for egen dør? RvN, Keane, Rio, Neville-brødrenes systematiske nedsparking av Reyes, og ikke minst oppførselen til sjefen sjøl; lista begynner å bli lang.... Hvis de ikke snart begynner å ta mer avstand til RvNs og andre Utd-spilleres negative oppførsel, så forteller jo også det noe om deres troverdighet, integritet og ikke minst evne til å se ting i perspektiv. Men slike begreper er vel fremmedord på OT?

Link to comment
Share on other sites

Tror nesten alle supportere utenom United supportere misliker Nistlehorse for hans

utrolige negative usportslige adferd.

Dette er som du sier 3 gang på ganske kort tid det har vært usportslige episoder rundt denne

(unnskyld uttrykket) drittsekken av en spiller.

Er det en spiller jeg aldri ville sett i en Arsenal drakt så er det ham....

og en del andre i United drakt... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner snart å lure på om det er hull i gjerdet på Gaustad jeg! Det er bare psykopater av noen fotballspillere på woMan. De eier ikke selvkontroll og beherskelse, så det begynner snart å bli farlig å spella mot dem, man vet jo ikke hva dem kan finne på! Først så klapper Rooney dommeren opp i trynet, deretter så sparker RvN ned EGNE lagkamerater. Hva blir det neste? Drepe motspiller?

Link to comment
Share on other sites

Å sparke en spiller som ligger ned er patetisk, enten det er med- eller motspiller. Men så å nekte å si unskyld etterpå er rett og slett idioti. Horseyboy er en spiller ingen som ikke jolder med laget hans kan ha respekt for. Han er usportslig og en sikerlig sleip jævel. Irriterer meg noe så j*vlig når "junarlister" med woman drakten under jakka sitter og sammeligner han med Henry. Han er F**N ikke i nærheten!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

van Hestehode er en veldig god skuespiller.

 

Noen som husker Man U-Arsenal på Old Trafford i 2003?

 

Vieira fikk rødt kort, som hestetrynet hjalp godt til med. Vieira sparket riktignok etter han, men hesten bøyde seg bakover samtidig som Vieira sparket. Filming på øverste hylle!

 

Men så bommet hesten på straffe :angry: .

Glemmer fortsatt ikke de gode, gamle bildene hvor Keown, Cole, Parlour og alle de andre hetser hestehodet fordi han bommet :angry: .

Link to comment
Share on other sites

 

"gir alt på trening". den får han dra lenger ut på landet med. og hva innebærer "alt" da? stå innenfor sekstenmeteren og vente på ballen samt å klage på medspillere?

22757[/snapback]

 

ja selvfølgelig. Og sparke de litt innimellom også da seff! :angry:

Link to comment
Share on other sites

van Hestehode er en veldig god skuespiller.

 

Noen som husker Man U-Arsenal på Old Trafford i 2003?

 

Vieira fikk rødt kort, som hestetrynet hjalp godt til med. Vieira sparket riktignok etter han, men hesten bøyde seg bakover samtidig som Vieira sparket. Filming på øverste hylle!

 

Men så bommet hesten på straffe :) .

Glemmer fortsatt ikke de gode, gamle bildene hvor Keown, Cole, Parlour og alle de andre hetser hestehodet fordi han bommet ;) .

22764[/snapback]

 

Men er det noen andre her som fikk med seg hva van Diver gjorde mot Freddie i kampen på Old Trafford i 2002?

FA gjorde det iallefall ikke... Ikke dommeren heller

Link to comment
Share on other sites

Men er det noen andre her som fikk med seg hva van Diver gjorde mot Freddie i kampen på Old Trafford i 2002?

FA gjorde det iallefall ikke... Ikke dommeren heller

23042[/snapback]

 

Vi snakker vel da om hestens knyttneven i Ljungbergs mage. Dommeren stod et kort steinkast unna. Mest imponerende var FA som trolig ikke hadde tilgang til videobilder fra kampen.

 

Ufin type :)

Link to comment
Share on other sites

Okei, så FA hadde ikke tilgang til videoen, men jeg har det i beste kvalitet på min pc... :) Sier bare litt om hvor mye FA og dommerne holder med manure... Aldri likt Roy van Stinkelhorse.. ALDRI ALDRI ALDRI scoret et mål uten for 16meteren. Derimot kommer 99% av hans scorede mål innenfor 5 meter fra mållinjen, og VG og kommentatorene hyller målene hans som verdens peneste hver gang. Ikke rart man blir kvalm spør du meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Okei, så FA hadde ikke tilgang til videoen, men jeg har det i beste kvalitet på min pc... :)  Sier bare litt om hvor mye FA og dommerne holder med manure... Aldri likt Roy van Stinkelhorse.. ALDRI ALDRI ALDRI scoret et mål uten for 16meteren. Derimot kommer 99% av hans scorede mål innenfor 5 meter fra mållinjen, og VG og kommentatorene hyller målene hans som verdens peneste hver gang. Ikke rart man blir kvalm spør du meg  ;)

23064[/snapback]

 

Helt enig. Van Horsey er bare en stygg idiot som tror at han er så sykt god når han scorer. Men som du sier: 99% av målene han scorer er nesten inne fra før han "skyter". Han er bare en selvgod idiot! Bare se på filmen som denne tråden egentlig dreier seg om. Og målet "han" scorer. Det er jo akkurat sånn han er og blir. Dt han gjorde mot Ljungberg eler hvem det var har ikke jeg sett. Men jeg husker så godt da van Horsey står med ballen nede ved venstre cornerflagget på Old Trafford(?) mot Arsenal. Cole står bak han og prøver å nå ballen, og da svarer Nistelhorse med å snu seg, sette knottene i låret på Cole og snu seg tilbake til ballen igjen. Og så var dommeren Mike Riley, han "så" det "ikke" og spillet gikk videre like fint... STYGT!! :D

 

(men er det noen som kan gi meg tilgang til en film av det som han gjorde mot Freddie..?)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...