Jump to content

True sportsman Ruud van Nistelrooy


Guest luckylars

Recommended Posts

Hest er best som pålegg...

 

Van Horseyboy er det vel ingen som liker.... Bortsett fra noen tullinger som holder med et lag som ledes av en rød nese idiot... Er man f.eks Arsenal fan kan man fortsatt synes Paul Scholes er god. Men absolutt ingen har sansen for van horse, fordi han er usportslig, usmakelig og beviser det igjen og igjen!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Vi snakker vel da om hestens knyttneven i Ljungbergs mage. Dommeren stod et kort steinkast unna. Mest imponerende var FA som trolig ikke hadde tilgang til videobilder fra kampen.

 

Ufin type :lol:

23047[/snapback]

Jeg tipper hesten hadde sjekket om de kunne skaffe videobilder før dem skulle spille kampen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kan vel ikke si jeg er overrasket over at Viera ikke like van Nistelroy, og hvem gjør nå egentlig det? Moren hans og et par WoMan tilhengere.... Fyrn er jo helt utspiselig. En usportslig type som tar i bruk alle midler for å vinne og, som vi kan se i videoklippet som startet tråden, har han overhode ikke dårlig samvitoghet for det.... Makan til fyr!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Nei, den kampen er det nok ingen som huskar... :blink:

22770[/snapback]

Slapp av da!

Jeg spurte bare...

22792[/snapback]

bare ironi ifra Paddy her. den kampen står som limt inn i huet på meg. men må si at manshit slapp billig unna når det gjaldt utestengelser.

26617[/snapback]

 

ja, arsenal fikk utestengelser i ein haug med kamper etter det, men ka fikk man ure?

de fikk ingenting.

Man ure er sikkert hovedsponsoren til FA

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...