Jump to content

Chelskij-Scum


ashcole3

hvem heier du på?  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håper at Chel$ki vinner 5 - 0

Grunn:

 

 

TOTTENHAM TOPPER!!!!!

 

Arsenal ble gjort til latter av Chelski

 

Ljungberg kan ikke gå

 

Og Judas er homo

 

MORSOMT!!!! ;)

18645[/snapback]

 

Men håper jo selvfølgelig at Chel$ki taper 8 - 0 i sin neste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Rødt kort fikk dem også, Chelsea er så fryktelig heldige. Heldig mål mot Wigan, heldig mål mot oss, og spille mot 10 mann i en og en halv omgang... Faen, jeg blir så jævelig irritert på det Chelsea laget. De spiller så kjedelig fotball, men de ødelegger også fotballen pågrunn av alle pengene de bruker! All moroa blir jo ødelagt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Rødt kort fikk dem også, Chelsea er så fryktelig heldige. Heldig mål mot Wigan, heldig mål mot oss, og spille mot 10 mann i en og en halv omgang... Faen, jeg blir så jævelig irritert på det Chelsea laget. De spiller så kjedelig fotball, men de ødelegger også fotballen pågrunn av alle pengene de bruker! All moroa blir jo ødelagt...

19042[/snapback]

Absolutt enig.

Klokt sagt, Frank!

Link to comment
Share on other sites

Håper på hjemmeseier. Har satt UB på tippelappen, men føler meg sikker på at det blir en sikker B. Dessverre!

 

Det hadde jo vært utrolig artig med Spudz-seier, for da blir fallhøyden desto høyere! ;)

 

Tipset blir 0-2.

19027[/snapback]

 

Som forventet så gikk tipset mitt inn. Men det skal sies at ting går Chelsea sin vei om dagen ;)

Link to comment
Share on other sites

Tingene går alltid chelseas vei...

De har flaks i tilleg til å være gode...

 

Kamper de ikke kan avgjøre selv, får de hjelp av dommeren...

 

Skulle likt å sett resultatet visst spurs hadde hatt 11 mann på bane....

 

Forbanna chelski

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid

Dommeren viser seg fram i sitt "rette element" igjen. Spurs er jo vant med å ha dommeren mot seg. Først det ikke-godkjente målet til Mendes på Old Trafford, og nå dette. Helt ærlig tror jeg Chelsea ikke hadde fått mer enn maks ett poeng i denne kampen hadde Mido fått bli på banen. Dessuten skulle Chel$ki hatt rødt kort da Davids var igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Dommeren viser seg fram i sitt "rette element" igjen. Spurs er jo vant med å ha dommeren mot seg. Først det ikke-godkjente målet til Mendes på Old Trafford, og nå dette. Helt ærlig tror jeg Chelsea ikke hadde fått mer enn maks ett poeng i denne kampen hadde Mido fått bli på banen. Dessuten skulle Chel$ki hatt rødt kort da Davids var igjennom.

19053[/snapback]

 

 

Dette har for svarte hellvete ingenting med spudz å gjøre.

Kan noen forklare meg hvorfor chelsky skal ha dommeren med seg HVER GANG???

Har russer-jævelen brukt noen rubler på å kjøpe de???

Jævla søppel.

Link to comment
Share on other sites

Dette har for svarte hellvete ingenting med spudz å gjøre.

Kan noen forklare meg hvorfor chelsky skal ha dommeren med seg HVER GANG???

Har russer-jævelen brukt noen rubler på å kjøpe de???

Jævla søppel.

19054[/snapback]

 

En mann som har stjålet brødet fra bordet til et helt land har neppe noe i mot å betale noen simple fotballdommere. Måten denne klubben fungerer på nå gjør at det faktisk er rimelig sannsynlig at det er en god del snusk ute og går.

Link to comment
Share on other sites

jeg personlig håpte jo selvfølgelig på Spudz seier...men niks; Chelski vinner serien i år! ;)

19078[/snapback]

 

opp med optimismen gutt. vi ligger tross alt ikke så langt bak de blå smurfene fra syd.

19099[/snapback]

 

Nei, det vet jeg jo...men det som er noe :P DRITT er at Chelski kommer til å holde seg på den plassen de har nå hele sesongen ut...den eneste motstanden de kan få er jo av Arsenal, woMan, Liverpool og ikke mange andre...! Så uansett om Arsenal vinner resten av kampene de har denne sesongen så kommer nok Chelski til å gjøre det samme, og desverre så ligger Chelski nå et par poeng foran oss, så dette funker ikke!!! :o

Jeg kan jo være optimist også da! " :D "

Men uansett hvor mye optimist jeg er så hjelper ikke det Arsenal i å vinne sesongen!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Det blir pest eller kolera ja, men sympatiserte med Tottenham i denne kampen. Ikke fordi jeg sympatiserer med Spurs, men fordi det er viktig å få stoppet Chelsea. Tottenham er uansett ingen trussel i forhold til ligagull! Det er nesten skremmende å se hvilken flyt Chelsea har for tiden. Uansett hva de gjør, bra eller dårlig, så går ting deres vei. Jeg også begynner å frykte for vår 49-kampers rekord hvis ingen snart klarer å stoppe Mourinhos gutter.

 

Og hvis ikke de klarer å spille godt, eller gjøre ting på egenhånd kommer dommerne inn som en reddende engel. Minner meg mye om ManU på 90-tallet. Jeg synes utvisningen på lørdag var alt for streng, og den var ihvertfall MYE mindre utvisning enn neddyttingen av Davids i god posisjon. Så problemet er ikke nødvendigvis utvisningen i seg selv, men hvis spurs-spilleren først skulle vises ut, så burde dommeren i anstendighetens navn først ha vist ut Essien, og hvis bare en av dem skulle ha vært sendt av banen så burde det definitivt ha vært Essien. Så egentlig ble jo Tottenham dobbelt straffet, og Chelsea dobbelt 'belønnet'....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...