ashcole3 Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 jeg personlig håper det blir uavgjort for da slipper vi enten at Chelskij holder avstanden eller at Scum-fans blir jævli skrytete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Håper på hjemmeseier. Har satt UB på tippelappen, men føler meg sikker på at det blir en sikker B. Dessverre! Det hadde jo vært utrolig artig med Spudz-seier, for da blir fallhøyden desto høyere! Tipset blir 0-2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 jeg personlig håper det blir uavgjort for da slipper vi enten at Chelskij holder avstanden eller at Scum-fans blir jævli skrytete. 19022[/snapback] Helt enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Holder en knapp på Scum, da jeg er redd Unbeaten rekorden vår står i fare. Vil ikke at penger som er stjålet fra et sultende land skal ødelegge den også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Håper at Chel$ki vinner 5 - 0 Grunn: TOTTENHAM TOPPER!!!!! Arsenal ble gjort til latter av Chelski Ljungberg kan ikke gå Og Judas er homo MORSOMT!!!! 18645[/snapback] Men håper jo selvfølgelig at Chel$ki taper 8 - 0 i sin neste kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Faen, spudz er så rævva! De blir jo overkkjørt! Ikke mye hjelp å gå fra den kanten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Rødt kort fikk dem også, Chelsea er så fryktelig heldige. Heldig mål mot Wigan, heldig mål mot oss, og spille mot 10 mann i en og en halv omgang... Faen, jeg blir så jævelig irritert på det Chelsea laget. De spiller så kjedelig fotball, men de ødelegger også fotballen pågrunn av alle pengene de bruker! All moroa blir jo ødelagt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Rødt kort fikk dem også, Chelsea er så fryktelig heldige. Heldig mål mot Wigan, heldig mål mot oss, og spille mot 10 mann i en og en halv omgang... Faen, jeg blir så jævelig irritert på det Chelsea laget. De spiller så kjedelig fotball, men de ødelegger også fotballen pågrunn av alle pengene de bruker! All moroa blir jo ødelagt... 19042[/snapback] Absolutt enig. Klokt sagt, Frank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Håper på hjemmeseier. Har satt UB på tippelappen, men føler meg sikker på at det blir en sikker B. Dessverre! Det hadde jo vært utrolig artig med Spudz-seier, for da blir fallhøyden desto høyere! Tipset blir 0-2. 19027[/snapback] Som forventet så gikk tipset mitt inn. Men det skal sies at ting går Chelsea sin vei om dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uinoz Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Tingene går alltid chelseas vei... De har flaks i tilleg til å være gode... Kamper de ikke kan avgjøre selv, får de hjelp av dommeren... Skulle likt å sett resultatet visst spurs hadde hatt 11 mann på bane.... Forbanna chelski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BC_The_Yid Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Dommeren viser seg fram i sitt "rette element" igjen. Spurs er jo vant med å ha dommeren mot seg. Først det ikke-godkjente målet til Mendes på Old Trafford, og nå dette. Helt ærlig tror jeg Chelsea ikke hadde fått mer enn maks ett poeng i denne kampen hadde Mido fått bli på banen. Dessuten skulle Chel$ki hatt rødt kort da Davids var igjennom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Dommeren viser seg fram i sitt "rette element" igjen. Spurs er jo vant med å ha dommeren mot seg. Først det ikke-godkjente målet til Mendes på Old Trafford, og nå dette. Helt ærlig tror jeg Chelsea ikke hadde fått mer enn maks ett poeng i denne kampen hadde Mido fått bli på banen. Dessuten skulle Chel$ki hatt rødt kort da Davids var igjennom. 19053[/snapback] Dette har for svarte hellvete ingenting med spudz å gjøre. Kan noen forklare meg hvorfor chelsky skal ha dommeren med seg HVER GANG??? Har russer-jævelen brukt noen rubler på å kjøpe de??? Jævla søppel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 bare vent til chelsea går på sin smell. Håper de får det som oss etter 24 Oktober 2004 ganger 1000!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 Spudz-fansen sang: "Boring Chelsea..." Og Chelski-fansen svarte med: "It's so easy..." jeg personlig håpte jo selvfølgelig på Spudz seier...men niks; Chelski vinner serien i år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 Dette har for svarte hellvete ingenting med spudz å gjøre.Kan noen forklare meg hvorfor chelsky skal ha dommeren med seg HVER GANG??? Har russer-jævelen brukt noen rubler på å kjøpe de??? Jævla søppel. 19054[/snapback] En mann som har stjålet brødet fra bordet til et helt land har neppe noe i mot å betale noen simple fotballdommere. Måten denne klubben fungerer på nå gjør at det faktisk er rimelig sannsynlig at det er en god del snusk ute og går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 28, 2005 Author Report Share Posted August 28, 2005 jeg personlig håpte jo selvfølgelig på Spudz seier...men niks; Chelski vinner serien i år! 19078[/snapback] opp med optimismen gutt. vi ligger tross alt ikke så langt bak de blå smurfene fra syd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 Håper så inderlig at Chel$ki kommer et stykke bak på tabellen i år! Hva som helst bare ikke Chel$ki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 jeg personlig håpte jo selvfølgelig på Spudz seier...men niks; Chelski vinner serien i år! 19078[/snapback] opp med optimismen gutt. vi ligger tross alt ikke så langt bak de blå smurfene fra syd. 19099[/snapback] Nei, det vet jeg jo...men det som er noe DRITT er at Chelski kommer til å holde seg på den plassen de har nå hele sesongen ut...den eneste motstanden de kan få er jo av Arsenal, woMan, Liverpool og ikke mange andre...! Så uansett om Arsenal vinner resten av kampene de har denne sesongen så kommer nok Chelski til å gjøre det samme, og desverre så ligger Chelski nå et par poeng foran oss, så dette funker ikke!!! Jeg kan jo være optimist også da! " " Men uansett hvor mye optimist jeg er så hjelper ikke det Arsenal i å vinne sesongen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 Spudz - Chelsea? Det er som sagt valget mellom pest og kolera. I går vant kolera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gønner Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 I sånne kamper håper jeg støtt på 0-0, og en mengde kort med påfølgende karantener til begge lag... (...holdt på å ta med skader også, men det blir å dra det litt langt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 28, 2005 Report Share Posted August 28, 2005 (...holdt på å ta med skader også, men det blir å dra det litt langt) 19141[/snapback] Hvorfor ikke? Takhøyden er stor på dette forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 29, 2005 Report Share Posted August 29, 2005 Enig med Chaz. Pesten vant , men de har snart brukt opp flaksen sin nå Chelski. Alle dommeravgjørelser går jo deres vei for tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted August 29, 2005 Report Share Posted August 29, 2005 Det blir pest eller kolera ja, men sympatiserte med Tottenham i denne kampen. Ikke fordi jeg sympatiserer med Spurs, men fordi det er viktig å få stoppet Chelsea. Tottenham er uansett ingen trussel i forhold til ligagull! Det er nesten skremmende å se hvilken flyt Chelsea har for tiden. Uansett hva de gjør, bra eller dårlig, så går ting deres vei. Jeg også begynner å frykte for vår 49-kampers rekord hvis ingen snart klarer å stoppe Mourinhos gutter. Og hvis ikke de klarer å spille godt, eller gjøre ting på egenhånd kommer dommerne inn som en reddende engel. Minner meg mye om ManU på 90-tallet. Jeg synes utvisningen på lørdag var alt for streng, og den var ihvertfall MYE mindre utvisning enn neddyttingen av Davids i god posisjon. Så problemet er ikke nødvendigvis utvisningen i seg selv, men hvis spurs-spilleren først skulle vises ut, så burde dommeren i anstendighetens navn først ha vist ut Essien, og hvis bare en av dem skulle ha vært sendt av banen så burde det definitivt ha vært Essien. Så egentlig ble jo Tottenham dobbelt straffet, og Chelsea dobbelt 'belønnet'.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 29, 2005 Report Share Posted August 29, 2005 Det viser seg at det var jevnt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.