Jump to content

FIFA06 eller PES5


Guest Young Gun

FIFA06 eller PES5?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

"Må ha det, bare må ha det" som de sier i Tine reklamen, da mener eg seff begge spillene, blir vanskelig å velge, men det er bra at i år får Chelsea og Arsenal bruke ekte spillere i PES 5, et plus der!!

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig tror jeg Fifa trekker det lengste strået i år. Dette pga at de har "tatt mye etter" PES, og i tillegg har Fifa 2006 lisenser i fleng. Engelsk 2. div feks, og NT..

Hvis Fifa-spillet virkelig har fått bedret seg på det spillemessige, vil nok jeg komme til å holde meg til det i framtiden. Fram til nå har iallefall PES vært den klare vinner på fotballspillmarkedet.. Men Fifa-football-spillet ser ut til å ha tatt dem igjen. Likevel, det gjenstår å se hvor mye Fifa 2006 er forbedret i forhold til feks fifa 2005...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

;)

For å være ærlig tror jeg Fifa trekker det lengste strået i år. Dette pga at de har "tatt mye etter" PES, og i tillegg har Fifa 2006 lisenser i fleng. Engelsk 2. div feks, og NT..

Hvis Fifa-spillet virkelig har fått bedret seg på det spillemessige, vil nok jeg komme til å holde meg til det i framtiden. Fram til nå har iallefall PES vært den klare vinner på fotballspillmarkedet.. Men Fifa-football-spillet ser ut til å ha tatt dem igjen. Likevel, det gjenstår å se hvor mye Fifa 2006 er forbedret i forhold til feks fifa 2005...

18263[/snapback]

 

 

For meg er spillbarhet det viktigste og PES serien er uten tvil den dominerende her! Isåfall i spill industrien!! Ang lisenser, så pacher jeg spillene og gjør det jeg måtte ønske, så lisenser er aldri et problem! Gleder meg som en unge til 28 oktober når Pes 5 slippes ut i europa :withstupid: Har noen av Fifa spillene, men synes nokk en gang at EA lager en dårlig spill serie! Men skulle Fifa 2006 bli en kjempe hit så er det bare et + for oss som liker fotball spill. Vi får vente i spenning.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg spilte Fifa06 på Playstation 2 for noen dager siden.

Jeg ble regelrett skuffa. Joda, de hadde jo klart å få til litt bedre spillbarhet. Men PES 4 er allikevel bedre i spillbarheten i forhold, og vi vet jo at PES 5 snart kommer ut.

Fifa 06 var mer en oppgradering av Fifa 05 med litt flere finter, litt bedre grafikk osv. Likevel synes jeg at de ikke heller denne gangen klarte å utfordre Pro Evolution Soccer serien skikkelig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Har jeg bommet på datoen?

Har Fifa 2006 kommet ut allerede?

22217[/snapback]

ja, det har det. Hva syns folket om spillet?

22224[/snapback]

Ok, takk for tipset ;) .

Får løpe ned til butikken i morgen, og kjøpe det ;) !

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Jeg spilte Fifa06 på Playstation 2 for noen dager siden.

Jeg ble regelrett skuffa. Joda, de hadde jo klart å få til litt bedre spillbarhet. Men PES 4 er allikevel bedre i spillbarheten i forhold, og vi vet jo at PES 5 snart kommer ut.

Fifa 06 var mer en oppgradering av Fifa 05 med litt flere finter, litt bedre grafikk osv. Likevel synes jeg at de ikke heller denne gangen klarte å utfordre Pro Evolution Soccer serien skikkelig.

22228[/snapback]

har ikke prøvd det selv, men det der hørtes ganske korrekt ut. spilte demoen nettopp, grafikk kortet mitt er jo røtent, men likte ikke det jeg så for det om.

Link to comment
Share on other sites

:D
For å være ærlig tror jeg Fifa trekker det lengste strået i år. Dette pga at de har "tatt mye etter" PES, og i tillegg har Fifa 2006 lisenser i fleng. Engelsk 2. div feks, og NT..

Hvis Fifa-spillet virkelig har fått bedret seg på det spillemessige, vil nok jeg komme til å holde meg til det i framtiden. Fram til nå har iallefall PES vært den klare vinner på fotballspillmarkedet.. Men Fifa-football-spillet ser ut til å ha tatt dem igjen. Likevel, det gjenstår å se hvor mye Fifa 2006 er forbedret i forhold til feks fifa 2005...

18263[/snapback]

 

 

For meg er spillbarhet det viktigste og PES serien er uten tvil den dominerende her! Isåfall i spill industrien!! Ang lisenser, så pacher jeg spillene og gjør det jeg måtte ønske, så lisenser er aldri et problem! Gleder meg som en unge til 28 oktober når Pes 5 slippes ut i europa :) Har noen av Fifa spillene, men synes nokk en gang at EA lager en dårlig spill serie! Men skulle Fifa 2006 bli en kjempe hit så er det bare et + for oss som liker fotball spill. Vi får vente i spenning.

19997[/snapback]

Nå tror jeg at PES 5 kommer 21.oktober... Mener det kommer samme dag som FM.....

Link to comment
Share on other sites

For meg er spillbarhet det viktigste og PES serien er uten tvil den dominerende her! Isåfall i spill industrien!! Ang lisenser, så pacher jeg spillene og gjør det jeg måtte ønske, så lisenser er aldri et problem!

19997[/snapback]

 

Hvor er det du har funnet disse patchene da? Jeg har iallefall ikke klart å finne noen enda ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter på PES5!

Har alltid vært Fifa mann,men PES4 åpnet mine øyne i fjor!

Å gå fra PES4 til å spille FIFA 05 var som å gå til å spille i sirup!

Hører FIFA har tatt steg i riktig retning,men PES er nok fortsatt hakket vassere!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...