Jump to content

FIFA06 eller PES5


Guest Young Gun

FIFA06 eller PES5?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Young Gun

Kjøpte FIFAspillet i dag! ikke så verst det, men gud hvor det hakker på disse små videosnuttene! (gammel ps2maskin)

Går det virkelig ikke ann å lage på spillerne eller draktene??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

FIFA 06 er fremgang. Det er en meget solid spill. Begynner virkelig å få sansen for det spillet nå. Det er virkelig den totale fotballopplevelsen. Alle lisensene er jo på plass. Og alle de største klubbene har hjemmebanene sine med, supporterne synger, det er ganske gromt.

 

Men jeg tror nok at PES 5 kommer til å ha et bedre gameplay. Det har det alltid hatt. For de fleste er det viktigst. Men alt det FIFA har rundt, gjør at spillene er ganske forskjellige. Kommentatorene, masse bonusmateriale som kan låses opp, musikken, managermodus. Nå har jo ikke PES 5 kommet ut enda, men jeg tror FIFA er et mer komplett spill enn PES 5.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo ikke PES 5 kommet ut enda, men jeg tror FIFA er et mer komplett spill enn PES 5.

22477[/snapback]

 

Hvordan kan Fifa være mer komplett, når man hele tida irriterer seg over ting som spillerne ikke gjør, og gjør som du ikke har "bedt" de om å gjøre?

PES ligger way ahead foran Fifa, og det kommer de nok til å gjøre videre fremover også, hvis ikke Fifa da plutselig gjør en helomvending, eller oppgradering som virkelig øker gameplayet..

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo ikke PES 5 kommet ut enda, men jeg tror FIFA er et mer komplett spill enn PES 5.

22477[/snapback]

 

Hvordan kan Fifa være mer komplett, når man hele tida irriterer seg over ting som spillerne ikke gjør, og gjør som du ikke har "bedt" de om å gjøre?

PES ligger way ahead foran Fifa, og det kommer de nok til å gjøre videre fremover også, hvis ikke Fifa da plutselig gjør en helomvending, eller oppgradering som virkelig øker gameplayet..

22511[/snapback]

 

Rent gameplay messig er PES 5 et stykke foran FIFA, det er helt korrekt. Men som jeg skrev i innlegget; FIFA har musikken, stemningen, managermodus og masse opplåstbart bonusmateriale. Tradisjonelt sett har jo PES 5 vært dårligere på disse områdene, men vi får nå se når det kommer.

 

Har spilt FIFA en liten uke nå, og kontrollene begynner å sitte litt fingrene. Synes det fungerer veldig bra jeg.

Link to comment
Share on other sites

Har PES 3 på PS 2 og synes det er et veldig bra spill når det gjelder gameplayet. Har også spilt FIFA hos en kompis og der er ikke gameplayet like bra som PES 3, men det har masse andre moduser som ikke PES har. Jeg synes spillene ligger likt!

22579[/snapback]

 

 

 

 

Takk! Helt enig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Har kjøpt Fifa 2006 jeg og nå :D .

Kjempebra spill, men det hakker av og til og menyene forsvinner fra skjermen :huh: .

Muligens på grunn av skjerminnstillingene på PC-en min, eller?

 

Synd å si det, men Bergkamp er forferdelig dårlig på Fifa 2006 :( .

Reyes og van Persie er veldig gode :) .

 

Henry er ikke på verdenslaget!!!!!!!?????? :angry: :angry: :angry:

Det er en skam!

 

Kult at Röyksopp spiller på Fifa forøvrig :) .

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også kjøpt vidunderspillet FIFA 2006 nå! :angry:

Jeg har riktignok ikke prøvd PES-spillene så jeg kan ikke si så veldig mye. Men det jeg velger å si er at det er det heeelt klart beste fotballspillet jeg har prøvd! Det er en konge grafikk. Men jeg reagerer på motspillerne, de spiller jo bakover hele tiden og bruker opp energien på det. Og motspillerne er også for raske synes jeg, og det går ikke an å drible seg forbi de som det gikk an på 05 modellen. Det var det eneste som var elendig med spillet.

 

Men så lurer jeg på om det er noen andre som har kjøpt det på PC, og kan si meg hvordan du dribler og finter og det som "verre" er..? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Jeg har også kjøpt vidunderspillet FIFA 2006 nå! :angry:

Jeg har riktignok ikke prøvd PES-spillene så jeg kan ikke si så veldig mye. Men det jeg velger å si er at det er det heeelt klart beste fotballspillet jeg har prøvd! Det er en konge grafikk. Men jeg reagerer på motspillerne, de spiller jo bakover hele tiden og bruker opp energien på det. Og motspillerne er også for raske synes jeg, og det går ikke an å drible seg forbi de som det gikk an på 05 modellen. Det var det eneste som var elendig med spillet.

 

Men så lurer jeg på om det er noen andre som har kjøpt det på PC, og kan si meg hvordan du dribler og finter og det som "verre" er..? :angry:

22779[/snapback]

Enig i deg med motspillerne. De er altfor defensive.

Overstegsfinte gjør du med Z på tastaturet. Mer vet jeg heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også kjøpt vidunderspillet FIFA 2006 nå! :angry:

Jeg har riktignok ikke prøvd PES-spillene så jeg kan ikke si så veldig mye. Men det jeg velger å si er at det er det heeelt klart beste fotballspillet jeg har prøvd! Det er en konge grafikk. Men jeg reagerer på motspillerne, de spiller jo bakover hele tiden og bruker opp energien på det. Og motspillerne er også for raske synes jeg, og det går ikke an å drible seg forbi de som det gikk an på 05 modellen. Det var det eneste som var elendig med spillet.

 

Men så lurer jeg på om det er noen andre som har kjøpt det på PC, og kan si meg hvordan du dribler og finter og det som "verre" er..? :angry:

22779[/snapback]

Enig i deg med motspillerne. De er altfor defensive.

Overstegsfinte gjør du med Z på tastaturet. Mer vet jeg heller ikke.

22789[/snapback]

 

Men overstegsfinta går de ikke på...!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Fifa på PC er det bare å gi opp. PES har en mye bedre pcversjon, men på PlayStation ligger de nok heller mer likt

22870[/snapback]

 

jeg har iallefall ikke gitt opp enda. FIFA fungerer perfekt på min PC og det er det beste (fotball) spiller jeg har prøvd. Når Arsenal ligger på topp i PL (som de gjør på mitt spill) så MÅ det jo være et bra spill! :ph34r: :huh:

Link to comment
Share on other sites

På mitt spill ligger Arsenal på 9 plass og har solgt Hleb, Henry, Gilberto og Cole! Så akkurat den delen er ikke den beste.... Men resten er jo konge. Filmen på begynnelsen er herlig:

 

Kamp etter kamp etter kamp. Jeg innser nå hva det viktigste i mitt liv er: Fotball.

Si meg noe som føles bedre en ett perfekt volleyskudd. Fortell meg at du aldrig har drømt om det praktfulle tilslaget - Når en hel nasjon holder pusten. Fortell meg at fotballen ikke er vårt ene, felles språk, når hele planeten stopper opp i 90 minutter for å ta del i det vi alle forstår. Jo da, du kan si jeg tar feil. Noen vil påstå at det er bare et spill. Men dette handler om helter og tilhørighet, lojalitet og lidenskap. Dette er vår plikt og besettelse, vår krig og vår tro. Dette er det vi tror på. Føl galskapen blant publikum, hør brølet fra de trofaste. Du er Ronaldinho, du er Wayne Rooney. Dette er fotballens skjønnhet. Dette er ditt øyeblikk.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Er det noen sammenheng her med at Arsenal og Man Utd. ikke har nike merker på FIFA06, mens de har lisensene og nike merkene på plass på PES5?

Har PES nike rettighetene?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Må si PES5 ser MYE bedre ut enn FIFA06. Som vanlig ingen stor forandring på Fifa, men PES sliter fortsatt med lisenser. Nå ligger PES5 ET HAKK foran ifølge min mening! :ph34r:

 

Tror jeg går for å kjøpe PES5, framfor FIFA06. Tror jeg skal kjøpe det på EBGames ettersom det er billigere der enn andre steder!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

Eg har spillt fifa 2006. det er bedre enn de forrige men det er neste umulig å score.

Har spillt PES4 og det er det beste av de og alle anmeldelser viser at PES er best igjen. eg skal kjøpe begge men PES er best. Vil du ha ekte spill følelse må du kjøpe PES.

 

I måro blir PES 5 sluppet. Kan knapt vente.

Link to comment
Share on other sites

FM også faktisk? Det visste jeg ikke. Etter det som har stått på nettet av anmeldelser skal FM være veldig bra, i forhold til tidligere versjoner av CM. Dette blir spennende. Men jeg kommer nok til å gå for å kjøpe inn PES5 før en evt. versjon av FM

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...