Jump to content

2005.08.21 Chelsea B


Bisk

Recommended Posts

Guest Van Persie

Dette fikser vi.

Vi skal slå Chelsea!

De er ikke noe bedre enn oss. De har kanskje pengene, men vi har laget og de rette spillerne. Chelsea har massevis av spillere de ikke trenger.

Dessuten frykter de oss.

 

Bryr meg ikke om hva resultatet blir, så lenge vi slår Chelsea. Noe vi skal gjøre.

Henry, Robin-gutten, Cole, Cesc, Hleb, Reyes og de andre fikser dette!

 

Vi skal vinne!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Kampen i morgon er viktig for Arsenal. Her kan vi ta det vesle steget som skal til for å overbevise alle i klubben om at vi er med i år også. Spesielt blandt supportarane har det snike seg inn ei kjensle av at vi er litt tynt besett, og eg må sei at eg delvis delar den bekymringa. Det ville også forundre meg om ikkje spelarane var inne på noko av samme undringa. Det er ikkje nødvendigvis slik at dei trur at dette går ad undas, men trur dei kan vere litt usikre på kvar dei står. Eit godt resultat i morgon vil gi klubben ro. Ro innvendig, og ro utafrå i form av nøgde supportera, og kritikarar som blir brakt til stillheit.

 

I tillegg kan det gi Chelsea eit støkk. Dei nyrike på brua har ikkje tapt på 15 månadar på heimebane. Det vil vere ein fin confidence-shocker ved å slå dei. Då kan Chelsea få ein reaksjon a la den vi fekk etter tapet på Cold Trafford førre sesong. Uansett vil det gjeve dei ei kjensle av å vere slåelege, også på lengre sikt. Arsenal hadde ei kjensle av å vere uslåelege ei stund - nærare bestemd 49 kampar. Det var fantastisk.

 

Kampen i måra er altså viktig. Om ikkje anna må vi spele godt. Er vi bedre fotballmessig enn Chelsea vil ein kunne bruke det. Blir vi rundspelt må ein gløyme det fortast mogleg, men historia har vist at dette er vanskeleg. Eg trur vi er avhengige av eit godt resultat i måra.

 

Time will show! Up the Gunners.

Link to comment
Share on other sites

Dette greier vi!!!

 

          Henry    Van.p

 

Pires    Hieb  Gilberto    Ljungberg

 

A.cole  toure  P.Senderos Lauren 

 

 

Van.p <--> J.Reyes

 

Gilberto <--> C.Fabregas

 

Pires - Flamini (70) Flytt Hieb til Ving

 

 

Dette blir bra ;)

 

Noen som vet om Sol campbell er ute med skader, eller er han fortsatt i dårlig form, han er jo en av englands beste stoppere. Og siden Senderos har spilt bra, hvorfor ikke bruke han istede for toure ? Eller Bruke Toure & S.Campbell.

 

Hva med A.cole - S.Capbell  - P.Senderos - Lauren ???

18177[/snapback]

 

Hallo, hvis Reyes ikke er suspendert lengre så spiller jo Reyes mye heller istedenfor v.Persie!

(Er Reyes suspendert enda..?)

Link to comment
Share on other sites

Guest John Cena

Nå skal vel kampen strengt tatt spilles før vi kan feire noe som helst? Jeg tror også at vi skal være ganske så fornøyde med uavgjort i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Huff , dette kommer til å bli spennende....Er redd det kan bli litt magert på midtbana vår , og da må forsvaret stå bunnsolid !! Framover er jo vi mye bedre enn che£ski og det må vi utnytte !!

 

Lehman

Lauren Toure Senderos Cole

Ljungberg Fabregas/Hleb Gilberto Reyes/Pires

Henry Van Persie

 

Har veldig lyst å se Hleb starte ,men har problemer med å se hvem han skal gå in for. Gilberto er bankers, Ljungberg var vår beste mot newcastle og starter hvis skadefri. Fabregas spilte godt godt mot chelski i fjor, og dette er den type kamper de unge vokser på seg enormt med erfaring, men han er nok den som mest sansynlig må vike for eventuelt hleb. Reyes mener jeg bør starte ettersom Pires hadde en dårlig kamp mot newcastle, og ikke virker i form, dessuten har Reyes gode tradisjoner mot che£ski.

På topp er det ingenting å diskutere egentlig, begge scoret i første kamp, og det er nok for min del, Bergkamp kan komme inpåde siste 20 og tre noen lekre passninger igjennom når forsvaret til de blå er begynt å bli tunge i bena og huet..

Link to comment
Share on other sites

Enig i at DB10 bør starte på benken, og heller komme inn som en joker. Hvis noen skal vike plass for Hleb, blir nok det Pires. Men jeg tror nok Wenger også satser på Hleb som en joker som kan komme inn de siste 20 og skape farlige målsjanser for oss.

Link to comment
Share on other sites

noen som vet som pplive har linker til matchen i dag

 

har faktisk en god følelse i dag

 

kom an guutta

18330[/snapback]

 

PPLIVE English Ultra

pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={57faff62-40c2-4597-ae99-526b909e21e4}&type=udp&chnname=%e8%b6%b3%e7%90%83%e8%8b%b1%e8%b6%85%e5%8f%b0&engname=Football&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;

 

PPLIVE ESPN

pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={6650302a-f277-4296-90e6-27991787429e}&type=udp&chnname=ESPN&engname=espn&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingen :

 

Chelsea : Cech, Paulo Ferreira, Terry, Gallas, Del Horno, Makelele, Robben, Lampard, Duff, Gudjohnsen, Crespo. Innbyttere : Drogba, Cudicini, Wright-Phillips, Huth, Essien

 

Arsenal : Lehmann, Lauren, Senderos, Toure, Cole, Ljungberg, Fabregas, Silva, Hleb, Pires, Henry. Innbyttere : Bergkamp, Van Persie, Flamini, Cygan, Almunia

 

Det mest overraskende er at Reyes ikke er med idag, det positive sett i mine øyne er at Wenger velger å gå ut i en tilnærmet 4-5-1 formasjon hvor Hleb blir bindeleddet mellom midtbanen og Henry. Ikke så ukjent formasjon, hvor Bergkamp før har blitt benyttet. 19 Minutter til avspark i skrivende stund, nervene begynner å komme nå.

 

Dette er nok en kamp hvor ALT kan skje og hvor marginene fra tap til seier er små.

Link to comment
Share on other sites

Hleb har allerede vist at han har en god pasningsfot, samt bra med teknikk. Hvordan ville han vært i en rolle like bak Henry?

18343[/snapback]

 

Det får vi svar på i dag. Arsenal stiller i 4-4-1-1 med Hleb i "Bergkamp-rollen".

Overraskende at Reyes ikke er med i troppen.

Link to comment
Share on other sites

Vi gjør en del irriterende småfeil defensivt. Pasninger som er litt for farlige, litt for lite kraft i og vi selger oss veldig når forsvaret står med ansiktet mot Chelsea sitt mål og ikke følger med på de offensive Chelsea spillerne (virker det som). Så det spesielt godt etter et par minutter, når de slo ballen bak forsvaret vårt og var omtrent alene igjennom. En del småplukk som vi må bli enda bedre på!

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Enig med overnevnte i at vi gjør for mange småfeil defensivt. Småpasninger tilbake på egen 16-meter med 3 Chelskij spillere jagende bak er MEGET nervepirrende. Toure har gjort en god jobb i dag med å løpe opp en del situasjoner.

 

Savner også fler avslutninger. Vi MÅ liksom tråkle oss igjennom med småspill innenfor motstander'ns 16-meter.

 

Chelskij på sin side synes jeg spiller kjedelig ligger defensivt og venter på mulighet til å slå langt Crespo, Robben el Duff. Drillo-fotball, rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

To meget gode lag som spiller i dag, tett kamp som scoreren av det første målet kommer til å vinne.

Jensemann som ventet meget bra, levende vegg.

Fabregas blir litt veik i midten i dag, gjør noen skumle pasningsfeil og sliter litt i duellene.

Henry tør ikke å prøve på egenhånd, det er skuffende, han har ferdigheter til å utfordre chelsky-forsvaret.

Hleb meget bra med ballen men gjør ting litt vanskelig innimellom.

Senderos/Toure veldig solide.

Hvor er Reyes????????????

Link to comment
Share on other sites

 

Savner også fler avslutninger. Vi MÅ liksom tråkle oss igjennom  med småspill innenfor motstander'ns 16-meter.

 

18356[/snapback]

 

Enig der, skjønner ikke hvorfor ikke bare skyter av og til! Det skader jo ikke. Går ballen utenfor så er jo det greit nok, men plutselig kan den fyke inn også, samt at det er mange spillere den kan gå inn via, eller at Cech blir dekket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...