Jump to content

Damelaget


Rocky

Leser du sidene om damelaget i The Gunners Post?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Damefotball interesserer meg en plass der sola ikke skinner, men så lenge damelaget er en del av klubben Arsenal, så mener jeg at de bør få beholde sin spalte i TGP. TGP er jo som kjent bladet for supporterklubben til klubben Arsenal, og da mener jeg at det skal inkludere HELE klubben. Når det skrives i TGP om juniorspillere som har gått til andre klubber, så bør i det minste det nåværende Arsenal-ladies inkluderes i dette bladet.

15692[/snapback]

 

Må bare presisere at damelaget ikke har en spalte. I forrige blad hadde de nesten 7 sider.

15693[/snapback]

 

Har de ikke en en kort liten spalte i hvert blad på lik linje med u-18 laget da?

15694[/snapback]

 

Hvis jeg ikke husker feil (sitter på jobb og har ikke tilgang på TGP) så er det i utg.pkt. kamprapporter, men i tillegg har vel kapteinen en fast spalte. I tillegg har det vært spillerintervjuer og og stemingsrapporter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Må bare presisere at damelaget ikke har en spalte. I forrige blad hadde de nesten 7 sider.

15693[/snapback]

 

I forrige nummer var det tre sider av totalt 108 sider som var satt av til damelaget. I siste nummer var det syv sider. Helt greit med tanke på at de har dratt i land ligamesterskapet og ligacupen.

 

I neste nummer slipper du sikkert unna med tre side igjen Rocky! :D

Link to comment
Share on other sites

Må bare presisere at damelaget ikke har en spalte. I forrige blad hadde de nesten 7 sider.

15693[/snapback]

 

I forrige nummer var det tre sider av totalt 108 sider som var satt av til damelaget. I siste nummer var det syv sider. Helt greit med tanke på at de har dratt i land ligamesterskapet og ligacupen.

 

I neste nummer slipper du sikkert unna med tre side igjen Rocky! :D

15742[/snapback]

 

Jeg er redd inflasjonen tar av... Hørt om eksponensiell vekst? :D

Link to comment
Share on other sites

Har du ikke sagt nok om dette temaet nå, Rocky? Forøvrig så er poll`en 12-9 til fordel for ja siden. nuff said. La nå damelaget få den dekningen de fortjener.

15774[/snapback]

 

Helt enig Chaz. Selv om jeg ikke er SÅÅ veldig interessert i damefotball ("de fysiske forskjellene mellom kjønnene kommer brutalt tilsyne på en fotballbane, det blir som Formel 1 mot en ferjekø", sitat Pondus! :D ), så er de en del av klubben, og de gjør det bra, og de fortjener definitivt en spalte i TGP. Jeg leser ihvertfall det som står om damelaget hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Enig i at det ikke er noe problem. Det jeg der i mot ikke er enig med er at Rocky har sagt nok om dette temaet, bare fordi det blir ubehagelig for Lederen.

 

Nuff said? Nei sorry Chaz.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg der i mot ikke er enig med er at Rocky har sagt nok om dette temaet, bare fordi det blir ubehagelig for Lederen.

15790[/snapback]

 

Vet ikke om det er ubehagelig for noen, men Rocky, eller alle andre for den saks skyld, er naturligvis hjertelig velkommen til å si hva han eller de mener om dette temaet som om alle andre. Har ikke noe problem med at andre mener noe annet enn meg. Det er tross alt menings og ytringsfrihet i dette landet, og takk og pris for det..! Tror egentlig ikke at Chaz mener noe annet heller...?

Link to comment
Share on other sites

Enig i at det ikke er noe problem. Det jeg der i mot ikke er enig med er at Rocky har sagt nok om dette temaet, bare fordi det blir ubehagelig for Lederen.

 

Nuff said? Nei sorry Chaz.

15790[/snapback]

 

Ubehagelig for Ole? Det kan jeg da aldri tenke meg. Poenget mitt var at nå synes jeg Rocky gnåler vel mye.

 

Har du mer å bidra med i debattens anledning, Marius?

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at redaktøeren ikke tar dette ille opp. Det var tross alt ikke det som var meningen. Jeg vil vel ikke si at jeg fører statistikk over hvor mange sider damelaget har hver gang i TGP, men jeg fører statistikk over mye annet AFC-stoff så hvorfor ikke begynne med det også. :D

 

Likevel må pollen nok en gang kommenteres. Jeg presiserer igjen at pollen ble satt opp av ren interesse, jeg lurte nemlig på hvor mange som leste sidene om damelaget. Nå ser jeg at stemmegivningen er 14-9 i favær de som leser om damelaget, og det er helt greit for meg. På generelt grunnlag, og uavhengig av hva resultatet sier eller kunne ha sagt, så sier dette særdeles lite om artiklene om damelaget skal bort eller ikke.

-For det første er de som stemte svært lite representative for de som leser bladet, en respons på 23 stemmer er vel heller dårlig.

-Det ble ikke spurt om du vil at stoffet om damefotball skal vekk eller ikke.

-Det ble ikke spurt om hvor godt du leste stoffet om damelaget osv.

-Det ble ikke spurt om du liker stoffet om damelaget eller ikke.

-Det ble ikke spurt om det er for mye eller for lite om damelaget i TGP.

 

Hivs denne "markedsundersøkelsen" var ment på å på svar om en skal slutte med stoff om damelaget i TGP så var den i tilfelle meget dårlig. Heldigvis var det andre meninger bak pollen.

Link to comment
Share on other sites

Og at enkelte er så ivrige at de fører statistikk over mange sider damelaget har hver gang varmer ett redaktørhjerte. Må vel nesten øke andelen damestoff siden engasjementet er så stort :angry:

15801[/snapback]

 

Greit for meg. Kan like gjerne utvide hele blekka for min del! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Chaz: Kutt ut å send meg PM på hva jeg skal og ikke skal her på forumet.

 

Forøvrig er, som Rocky også er inne på, sammensetningen av de som svarer ja veldig interessant.

Jeg har vel kanskje også sett igjennom noe av det som skrives om laget...........

 

At så mange som 9 til nå har svart at de kategorisk hopper over artiklene, sier veldig mye mer enn at 14 sier de "leser" artiklene.

Link to comment
Share on other sites

Marius: Når det gjelder deg så gjør jeg i grunnen akkurat det som passer meg. Ok? Og hverken dine analytiske evner eller matematikk kunnskaper er av spesiellt imponerende karakter.

15952[/snapback]

 

 

Og det er er liksom dine??

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius
Orker ikke sette meg inn i denne diskusjonen akkurat nå, men må si meg enig med Chaz.

16205[/snapback]

Hva er det du er enig i egentlig? Det er jeg veldig spent på å høre.

Link to comment
Share on other sites

Det er bra at bladet får fram info om damelagets oppturer og nedturer også. Synes det er spennede lesing jeg. Etter Europamesterskapet for damer har interessen min for damefotballen økt. Håper for all del oppturen for kvinnefotballen fortsetter. Det er jo fint at et Arsenal-lag gjør det bra, men hva med to? Arsenal-Ladies er jo blant Englands aller beste damelag!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Helt enig. Og det at faktisk talt ASCN tar damefotballen på alvor, gjør at vår supporterklubb ligger et par hakk over andre.

15305[/snapback]

jau, og vi ligger ikke par noen par hakk foran når det gjelder damefotball, men også mange andre ting. fint at de skriver noen sider om damelaget også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...