Jump to content

Keeper problem?


Guest henryistheking

Recommended Posts

Fysj for et innlegg! Beklager, men jeg mener Lehmann har vært et ok kjøp av Arsenal!

22599[/snapback]

 

Nja, tar du ikke litt hardt i når du sier det der... Det var ikke noe galt i innlegget, men det var kanskje litt unødvendig å lage ENDA en keeper-tråd.

Jeg ser jo at det er en Lehmann-tråd. Men det virket mer på innlegget som om det var enda en tråd om at Wenger burde hantet en ny keeper.

 

Men innlegget var greit det mener jeg. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply
Syntes det var på tide med en Lehmann tråd, spesielt nå som han har sagt at muligheten for å dra tilbake til Tyskland er der, selv om det er mest sannsynlig at han blir. (Linker: fansfc.com og Sky Sports)

 

Det har vært snakk om at han skal skrive ny kontrakt til vinteren, noe jeg ikke håper på, for hvis han drar må jo Wenger handle!

 

Jeg har alltid lurt på hvorfor Wenger kjøpte denne mannen. Var det fordi han var tysk? Eller var det for å tilføye enda et mislykket kjøp inn i rekken? Eller kanskje det bare var for å bruke enda mer penger på kontrakt og overgang? Ikke vet jeg! Men Wenger har et keeperproblem som vi har merket helt siden Seaman dro. Og når først Taylor kan få sjansen så er vingle-Jens der og ødelegger den. Jeg hadde håpet på at Wenger skulle bruke Stuart, men istedet så drar stortalentet sin vei og keeperproblemet til Wenger oppstod!

 

Nei, fysj, nå til jul må Wenger handle inn en bedre keeper enn Jens!

22598[/snapback]

 

Hva med denne tråden?

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=836

Link to comment
Share on other sites

Som Chaz påpekte, så hadde vi en egen tråd angående keepersituasjonen, hvor Lehmann har blitt diskutert en del. Ser ikke noe poeng i å ha en egen tråd angående Lehmann, og har derfor limt trådene sammen.

 

I fremtiden Imerslundinho, bør du sjekke om det finnes tråder som tar for seg det aktuelle temaet, før du starter en ny tråd

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Almunia er ingen god keeper til å kunkurere, og for øyeblikket er ingen en riktig kandidat til å banke Lehman ut av buret! Lehman er grei, og at vi ikke har hatt keeper tabbe enda så kan vi se oss heldig for det kunne veldig fort ha skjedd! Jeg tror ikke alle tenker på hvor vikig det er med tillit, tryghet og en keeper bak som er sjef med stor S! Det er ikke et helt bra forhold mellom keeper og forsvar i arsenal etter min mening, og tror de som har spilt fotball en del selv kan se dette! Jeg ønsker en god keeper som ikke bare er god, men en keeper som tar ansvar og viser at han er sjef innenfor 16 meteren! Mener vi har et problem bakover når forsvarspillere prøver å sparke ballen i blinde fremover eller skyte ballen ut fremfor å sentre bakover til Lehman!(skal sies at de virker mer trygg på dette i år, bare synd å se Lehman fortsette i samme spor som før(Birmingham kampen)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er for tiden en veldig god keeper for oss, og har vært det de siste 7-8 månedene.

Han fortjener all honør for det.

Men jeg kommer nok ikke så lett til å glemme de to tabbene han hadde mot chelsea i Cl 2004..

Så Jens har ikke alltid vært like stødig, men for tiden er han veldig god og trygg. Og ja, han bør få en ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Som Chaz påpekte, så hadde vi en egen tråd angående keepersituasjonen, hvor Lehmann har blitt diskutert en del. Ser ikke noe poeng i å ha en egen tråd angående Lehmann, og har derfor limt trådene sammen.

 

I fremtiden Imerslundinho, bør du sjekke om det finnes tråder som tar for seg det aktuelle temaet, før du starter en ny tråd

22603[/snapback]

Beklager, min feil. Denne tråden så jeg ikke :D . Hadde jeg sett den ville jeg ikke ha laget den Lehmann-tråden. Beklager! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Lehmann fortjener en tråd nå jeg. Men jeg vet ikke hvordan jeg skulle ha laget den, og jeg vet ikke halt hva jeg skulle hatt skrevet. Så leg lurer på om det er noen som har noe om Lehmann på hjertet sånn at noen kunne ha laget en offisiell tråd om Jens. :D

Link to comment
Share on other sites

Lehmann rullerer i øyeblikket med Kahn som landslagskeeper for Tyskland. Europas mest suksessrike nasjon på landslagsnivå. Verdensklasse, hva er det? Lehmann er en person (har en personlighet) som "det er riktig å mislike". Jeg er stygt redd det farger manges oppfaning av han som keeper. Han er nemlig ikke så ille som folk vil ha det til etter min mening.

 

Når dere ser Arsenal spille, er en ny keeper virkelig den første tanken som slår dere? Når det er sagt, Lehmanns etterfølger er ikke i klubben nå. Når han kommer vet kun Wenger, men vi har altså ikke et prekert keeperproblem (vårt største problem er å ha tolmodighet nok mens arvtagerene til Arsenals kanskje fremste playmakere gjennom tidene blir fostret frem innenfor rammene av ansvarlige budsjetter).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Van Persie

Jeg synes ikke Arsenal har et så stort keeperproblem. Vi har Lehmann som for øyeblikket står som en Gud, mens Almunia gjør en god jobb når han får spille. I tillegg har vi Poom i bakhånd, som sikkert er en god keeper.

 

Hvis Wenger skal lete etter forsterkninger i Januar, tror jeg ikke ny keeper står øverst på handlelista. Det er ikke det vi først og fremst trenger.

Link to comment
Share on other sites

enig! lehman har virkelig overasket meg i det siste og jeg har begynt tenke jeg har hatt feil fokusering på han.eneste jeg ikke liker er når han er overaktiv i feltet,men der har han blitt mye mere forsiktig heldigvis...nei lehman er klasse keeper virker det som.men vi må ha en bedre nr 2 keeper.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Artig å se hvor mye skryt Jens får her inne nå!!!

Stor skryt til dere som er så seriøse at dere vurderer Jensemann faglig.

(det har ikke alltid vært sånn).

Jens Lehmann er per i dag den beste keeper i premier league.

Link to comment
Share on other sites

Eg meiner Lehman har stått meget solid ,heilt sida han fekk tilbake plassen i fjor sessongen. I år har han kanskje vært den beste keeperen i premier leauge, og det irriterer meg ganske kraftig at tabbene han har gjort tidlegare er det som fortsatt blir snakka om , spesilet i canal+ når dei snakker om arsenal før kampane. Einaste eg har å utsetta på han er enkelte utspill, men det blir nesten pirk når ein kva slags reaksjonsevne den "ubruklige" tyskaren vår har:)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all den kritikken mot LEHMANN....han har stått helt etter gjenomsnittet...ser andre lag som er har et større problem og det ser jeg UNITED men sar i mål han er ikke god i vertfall-....lehmann er bedre enn sar helt klart...det er to klubber i engalnd som har bedre keeper enn arsenal og det er Chelsea oh Liverpool...det at vi vant FA cupen i fjor det var Lehmann sin æra...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all den kritikken mot LEHMANN....han har stått helt etter gjenomsnittet...ser andre lag som er har et større problem og det ser jeg UNITED men sar i mål han er ikke god i vertfall-....lehmann er bedre enn sar helt klart...det er to klubber i engalnd som har bedre keeper enn arsenal og det er Chelsea oh Liverpool...det at vi vant FA cupen i fjor det var Lehmann sin æra...

26273[/snapback]

 

heh.............."Hvorfor all den kritikken mot Lehmann?" Jeg foreslår å lese innleggene i denne tråden jeg...han blir jo HYLLET.... :)

 

Men ja, han fortjener å bli hyllet også. Han har vært veldig stabil i år, og ingen av målene som har blitt sluppet inn har han kunnet gjøre noe med.

 

Men jensemann: Du kan ikke mene at L-the-Mann for øyeblikket er den beste keeperen i PL?? Tenk på verdens beste keeper da: Cech...er ikke Chelski i PL lenger?

 

Men arsenalfc: Du kan vel ikke mene at Reina eller Dudek (vet ikke hvem du sikter til) er bedre enn Jens?? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hvorfor all den kritikken mot LEHMANN....han har stått helt etter gjenomsnittet...ser andre lag som er har et større problem og det ser jeg UNITED men sar i mål han er ikke god i vertfall-....lehmann er bedre enn sar helt klart...det er to klubber i engalnd som har bedre keeper enn arsenal og det er Chelsea oh Liverpool...det at vi vant FA cupen i fjor det var Lehmann sin æra...

26273[/snapback]

 

heh.............."Hvorfor all den kritikken mot Lehmann?" Jeg foreslår å lese innleggene i denne tråden jeg...han blir jo HYLLET.... :)

 

Men ja, han fortjener å bli hyllet også. Han har vært veldig stabil i år, og ingen av målene som har blitt sluppet inn har han kunnet gjøre noe med.

 

Men jensemann: Du kan ikke mene at L-the-Mann for øyeblikket er den beste keeperen i PL?? Tenk på verdens beste keeper da: Cech...er ikke Chelski i PL lenger?

 

Men arsenalfc: Du kan vel ikke mene at Reina eller Dudek (vet ikke hvem du sikter til) er bedre enn Jens?? :D

26287[/snapback]

 

Cech har gjort alt for mange tabber i år.

Kan ikke bli kalt verdens beste da vettu.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor all den kritikken mot LEHMANN....han har stått helt etter gjenomsnittet...ser andre lag som er har et større problem og det ser jeg UNITED men sar i mål han er ikke god i vertfall-....lehmann er bedre enn sar helt klart...det er to klubber i engalnd som har bedre keeper enn arsenal og det er Chelsea oh Liverpool...det at vi vant FA cupen i fjor det var Lehmann sin æra...

26273[/snapback]

 

heh.............."Hvorfor all den kritikken mot Lehmann?" Jeg foreslår å lese innleggene i denne tråden jeg...han blir jo HYLLET.... :D

 

Men ja, han fortjener å bli hyllet også. Han har vært veldig stabil i år, og ingen av målene som har blitt sluppet inn har han kunnet gjøre noe med.

 

Men jensemann: Du kan ikke mene at L-the-Mann for øyeblikket er den beste keeperen i PL?? Tenk på verdens beste keeper da: Cech...er ikke Chelski i PL lenger?

 

Men arsenalfc: Du kan vel ikke mene at Reina eller Dudek (vet ikke hvem du sikter til) er bedre enn Jens?? :o

26287[/snapback]

 

Cech har gjort alt for mange tabber i år.

Kan ikke bli kalt verdens beste da vettu.

26289[/snapback]

 

Uansett: Han er en klasse for seg selv, og det kan ingen ta fra ham....bare synd at det er sant. :)

Link to comment
Share on other sites

Problemet med Lehmann er at han umulig kan sees på som en langtids-løsning. Mannen er 35(?) år gammel nå, og da ligger det i kortene at vi ganske snart må se etter en ny keeper. Om ikke vi har en keeperkrise nå, så kan vi ligge an til å få det!

 

Jeg håper Wenger henter inn en keeper mellom 23 og 27 år som kan vokte Arsenal-målet i et tiår framover. På keeperplassen er det viktig med stabilitet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper Wenger henter inn en keeper mellom 23 og 27 år som kan vokte Arsenal-målet i et tiår framover. På keeperplassen er det viktig med stabilitet!

26482[/snapback]

 

Bare et eneste svar som er sanssynlig og godt: Iker Casillas! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper Wenger henter inn en keeper mellom 23 og 27 år som kan vokte Arsenal-målet i et tiår framover. På keeperplassen er det viktig med stabilitet!

26482[/snapback]

 

Bare et eneste svar som er sanssynlig og godt: Iker Casillas! ;)

26523[/snapback]

 

Godt ja, sannsynlig; nei, nei og atter nei. Han signerer ny kontrakt med Real ganske snart.

Link to comment
Share on other sites

Har alltid sagt Isaksson, men nå har vi heldigvis ikke et akutt

keeperproblem lengre.

Lehmann er solid han...så lenge han slipper å gå utenfor 16 meteren.

Der har forsvaret ryddet bra opp.

Link to comment
Share on other sites

Har alltid sagt Isaksson, men nå har vi heldigvis ikke et akutt

keeperproblem lengre.

Lehmann er solid han...så lenge han slipper å gå utenfor 16 meteren.

Der har forsvaret ryddet bra opp.

26566[/snapback]

 

Tror allikevel vi må¨på markedet etter en yngre keeper snarest slik han han får tid til å gjøre seg kjent med forsvaret etc. Isaksson er også mitt førstevalg hvis min stemme kunne hatt noen innvirkning....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...