Jump to content

Keeper problem?


Guest henryistheking

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann
er det noen andre keepere i europa som har stådd i mål omtredt alle kampene i en sesong og ikke har tapt.....LEHMANN IS THE MAN

15997[/snapback]

 

 

Helt korrekt, spot on, innertier :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Arsene

Viera handelen ser ut til å kolapse pga legesjekken. Vi snakker i så fall om keeperkrise. :P

 

Som vi vet må Lehmann stå over de to første kampene i Champions League og Almunia sliter med å bli skadefri.

 

Dette er alvorlig og vi står i fare for å støtte oss på en totalt uerfaren 18 åring i buret. Det kan selvfølgelig koste oss avansement. :blink:

 

Jeg regner det som en selvfølge at Wenger henter inn ny keeper før overgangsvinduet lukkes.

Her bør det imidlertid ikke være snakk om noen Manuel Fawlty, men en type som kan utfordre Lehmann i løpet av sesongen.

 

Forslag?

Link to comment
Share on other sites

er det noen andre keepere i europa som har stådd i mål omtredt alle kampene i en sesong og ikke har tapt.....LEHMANN IS THE MAN

15997[/snapback]

 

det var for to år siden da, men Lehmann er god de dagene han ikke har klønet seg litt ut. Wenger har jo sikret seg ny keeper da hvis dere går inn på arsenal.com http://www.arsenal.com/player.asp?PLID=533...id=player+files

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Etter min mening er arseal en spøk på keeper fronten, har vært det siden David Seaman forlot oss! Vi er helt latterlig der nå, og hvis ikke Wenger rydder opp der med S. Veira, så kommer det til å smerte oss i sesongen som kommer! Liverpool, United, Newcastle og Chelsea er alle sterke på keeper possisjonen, det er ikke vi!

Link to comment
Share on other sites

Viera handelen ser ut til å kolapse pga legesjekken. Vi snakker i så fall om keeperkrise. :ph34r:

 

Som vi vet må Lehmann stå over de to første kampene i Champions League og Almunia sliter med å bli skadefri.

 

Dette er alvorlig og vi står i fare for å støtte oss på en totalt uerfaren 18 åring i buret. Det kan selvfølgelig koste oss avansement. :angry:

 

Jeg regner det som en selvfølge at Wenger henter inn ny keeper før overgangsvinduet lukkes.

Her bør det imidlertid ikke være snakk om noen Manuel Fawlty, men en type som kan utfordre Lehmann i løpet av sesongen.

 

Forslag?

17155[/snapback]

Isaksson!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Har vi et keeperproblem?

Lehmann var ganske god mot Chelsea, og har hatt gode kamper i det siste.

Almunia er en elendig keeper som hører hjemme i en klubb som Sogndal.

OK, så dårlig er han kanskje ikke..

Tror Lehmann vil være god denne sesongen, men vi må ikke glemme hans alder!

hvis wenger ikke kjøper keeper nå, tror jeg vi trenger neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Almunia er skadefri, og sitter sannsynligvis på benken på søndag mot newcastle. Då blir det vel også almunia i buret dei to første champions league-kampane.

 

The Spanish goalkeeper broke a finger in pre-season and missed the entire campaign of friendlies. The 28-year-old’s return to action is particularly welcome with Jens Lehmann set to miss the first two Champions League ties through suspension.

 

“Manuel should be on the bench on Sunday,” said Wenger in an exclusive interview with Arsenal TV Online on Thursday afternoon. “He is back in training now.”

Link to comment
Share on other sites

Nånå, Almunia er tross alt bedre enn Howard.....

17403[/snapback]

 

Er han nå egentlig det?

17422[/snapback]

Tja, sei det. (Hadde skrive noko anna her, men det viste seg å vere totalt skivebom) :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Paddy sa: Howard har gjort fleire tabber i pre-season. Seinast ei grov ei mot Boreham Wood.

 

Howard spilte ikke mot Boreham Wood. så den må han unnskyldes for

17426[/snapback]

Men fleire tabber har han gjort. Han skal dog heilt riktig sleppe å ta på seg skulda for Jordan si håplause utrusning mot jalla-laget frå skogen! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Syntes det var på tide med en Lehmann tråd, spesielt nå som han har sagt at muligheten for å dra tilbake til Tyskland er der, selv om det er mest sannsynlig at han blir. (Linker: fansfc.com og Sky Sports)

 

Det har vært snakk om at han skal skrive ny kontrakt til vinteren, noe jeg ikke håper på, for hvis han drar må jo Wenger handle!

 

Jeg har alltid lurt på hvorfor Wenger kjøpte denne mannen. Var det fordi han var tysk? Eller var det for å tilføye enda et mislykket kjøp inn i rekken? Eller kanskje det bare var for å bruke enda mer penger på kontrakt og overgang? Ikke vet jeg! Men Wenger har et keeperproblem som vi har merket helt siden Seaman dro. Og når først Taylor kan få sjansen så er vingle-Jens der og ødelegger den. Jeg hadde håpet på at Wenger skulle bruke Stuart, men istedet så drar stortalentet sin vei og keeperproblemet til Wenger oppstod!

 

Nei, fysj, nå til jul må Wenger handle inn en bedre keeper enn Jens!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...