Jump to content

Keeper problem?


Guest henryistheking

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

jeg tror ikke vi har et keeper problem. Lehmann er en klasse keeper hvis han får vist seg ordentlig fram. Og almunia er en god keeper, for de som så arsenal- sheffield united. der ble det straffer og han reddet faktisk et par av de.

Link to comment
Share on other sites

Har vi et keeperproblem? Både ja og nei vil jeg si. Vi har en førstekeeper som pr. dags dato holder mål. Så det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger i 2. og 3. keeper. Almunia og Poom holder i mine øyne ikke topp PL- og CL-standard. Howard og Mannone er sikkert lovende keeper, men vi trenger en keeper av klasse, med rutine. Både for å ha som backup, og som kan ta over etter Lehmann, da han ikke er noen ungkalv lenger. Og her mener jeg den keeperen bør være Isaksson

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt har vi et keeperproblem. Førstekeeperen vår er en hissigpropp som snart går av med pensjon, samt at han er en meget ustabil utgave av keeperarten. Strålende i perioder, og meningsløst dårlig i andre. Poom og Almunia holder heller ikke mål som førstekeepere.

27142[/snapback]

 

 

Du sier at Lehmann er en meget ustabil keeper. Kan du ramse opp hans dårlige kamper denne sesongen? Takk :)

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt har vi et keeperproblem. Førstekeeperen vår er en hissigpropp som snart går av med pensjon, samt at han er en meget ustabil utgave av keeperarten. Strålende i perioder, og meningsløst dårlig i andre. Poom og Almunia holder heller ikke mål som førstekeepere.

27142[/snapback]

 

 

Du sier at Lehmann er en meget ustabil keeper. Kan du ramse opp hans dårlige kamper denne sesongen? Takk :)

27150[/snapback]

Nei, men som jeg skriver er han strålende i perioder. Det er mye igjen av sesongen. Hvis du derimot spør om jeg kan nevne dårlige kamper av Lehmann det siste året eller to, så får jeg en lett jobb.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt har vi et keeperproblem. Førstekeeperen vår er en hissigpropp som snart går av med pensjon, samt at han er en meget ustabil utgave av keeperarten. Strålende i perioder, og meningsløst dårlig i andre. Poom og Almunia holder heller ikke mål som førstekeepere.

27142[/snapback]

 

 

Du sier at Lehmann er en meget ustabil keeper. Kan du ramse opp hans dårlige kamper denne sesongen? Takk :)

27150[/snapback]

Nei, men som jeg skriver er han strålende i perioder. Det er mye igjen av sesongen. Hvis du derimot spør om jeg kan nevne dårlige kamper av Lehmann det siste året eller to, så får jeg en lett jobb.

27151[/snapback]

 

Okey, la oss gå tilbake ett år... Jeg venter spent... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hele høstsesongen. Det var en grunn til at han ble benket.

27154[/snapback]

 

 

Vel, da har jeg gått gjennom notatene mine fra kampene fram til Lehmann ble vraket til fordel for Almunia. Har en egen spillerbørs med små komentarer til hver spiller. Skal ikke gjenta alt men her er noen egne facts.

 

Det var snakk om 15 PL kamper. Av disse ga jeg Lehmann karakteren meget bra i fem kamper. Mot Everton, Blackburn, Fulham, Man C og Crystal P. Han fikk godkjent i ytterligere seks kamper. I de resterende fire var han skyldig i tabbe eller diskusjoner om han hadde ansvar for baklengsmål. Dette var i kampene mot Mid.bro, Aston Villa, WBA og definitivt mot Liverpool.

 

Det er riktig at dette var en dårlig høstsesong til Lehmann å være. Allikevel ble han etter min mening en slags syndebukk for relativt svake resultater. Jeg har spillere på blokka mi som kom dårligere ut av det.

 

Etter at han kom tilbake på nyåret har han stått fjellstøtt fram til i dag.

Derfor blir det direkte feil at han stod dårlig hele høstsesongen i fjor. Dessuten blir det for meg noe uriktig å si at en keeper er meget ustabil, all den tid han snart har hatt ett år sammenhengende med strålende spill i Arsenal buret. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...