Jump to content

Ballack i Arsenal trøye...


mrarsenal14

Recommended Posts

Guest A. Hleb

Jeg tror desverre at Chelsea komme først i PL i år, vi og man utd vil kjempe om andreplassen.

Lag som jeg tror kan komme høyt opp:

Liverpool

Tottenham

Everton

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply
Guest A. Hleb
hehe.. feil tråd til å poste slike innlegg.

17410[/snapback]

 

ja, jeg vet jo at det er feil da! ikke det at du skal skrive om det her! send heller en message eller no sånt om det!

Link to comment
Share on other sites

Heller vente til kontrakten går ut og da bare snappe han opp. Ikke kjøpe han. Arsenal er jo tross alt ikke den rikeste klubben i premier league. Men jeg tror ikke han kommer til å velge Arsenal. Han kommer til å få så veldig mange andre valg. Lag som greier seg mye bedre i CL. Som Barcelona , Chelsea og Real Madrid vil nok prøve å få han. Men vi kan jo alltid håpe å få han fordi han er en av de 3-4 beste midtbanespillerene i verden i mitt syn

Link to comment
Share on other sites

Ballack i arsenal hadde vore fantastisk. Men viss han forlater bayern blir det vel til united eller real madrid.

18507[/snapback]

 

Ellers kommer Chelski og ødelegger alle supporterers drøm... B)

Det er vel det som er mest realistisk....?! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Ballack i arsenal hadde vore fantastisk. Men viss han forlater bayern blir det vel til united eller real madrid.

18507[/snapback]

 

Ellers kommer Chelski og ødelegger alle supporterers drøm... B)

Det er vel det som er mest realistisk....?! ;)

18530[/snapback]

Tror egentlig ikke at Shitsea vil ha Ballack.

Det må være første den første stjernen Shitsea IKKE vil ha :P .

Link to comment
Share on other sites

Ballack i arsenal hadde vore fantastisk. Men viss han forlater bayern blir det vel til united eller real madrid.

18507[/snapback]

 

Ellers kommer Chelski og ødelegger alle supporterers drøm... :P

Det er vel det som er mest realistisk....?! :D

18530[/snapback]

Tror egentlig ikke at Shitsea vil ha Ballack.

Det må være første den første stjernen Shitsea IKKE vil ha :P .

18541[/snapback]

 

Har Ballack i det hele tatt vært linket til oss da??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vi kan jo bare håpe at det er noe i disse ryktene da, men tviler sterkt på at Ballack flytter på seg før sommer'n.

Og Arsenal må nok overbevise i CL og ligaen i år hvis han hele tatt vil komme til Arsenal. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ballack forsvinner fra Bayern til sommeren, men neppe til Arsenal. Tror han finner mange andre europeiske og engelske klubber mer attraktive enn AFC. Desverre. Dette kan settes i sammenheng med vår innkjøpspolitikk da klubben ikke har "nok" stjerner til å trekke til seg en spiller av Ballack's kaliber. Han forlater neppe en av europas største klubber, med en av de største stallene, til fordel for en klubb som pr. i dag ikke ser ut til å ville satse nok på å vinne CL. Nok en gang, desverre.

Link to comment
Share on other sites

For meg er dette kjøpet som ville vise hva klubben vil. Jeg har alltid dyrket spillestilen vår, men savnet muskler og killing instinct som mange snakker om i dag. Er det noen som har det er det Ballack. Som Vieira også har det. Og spillere som lampard og hold dere fast: rooney. Jeg tror faktisk at med en av disse spillerne i stallen ville vi hevet innstillingen og tøffheten på hele laget. Mitt førstevalg er helt klart Ballack. Jeg mener at han er verdt pengene, nesten uansett sum. Blir toskete om vi ikke kjøper han til 25 mill pund, fordi vi ikke setter av mer enn 18 mill pund. Man kan som tidligere nevnt spare seg til fant.

Link to comment
Share on other sites

Ballack på midten med Fagregas, Gilberto og Flamini som erstatere høres VELDIG bra ut :( Jeg tror ikke han går til United pga av uttalelser i sommer, og husk at united har fått streng beskjed om hvor mye penger de får lov til å bruke på spillere og mener å huske at jeg leste at de ikke får kjøpt flere spillere på lang tid nå.. Kan ikke tenke meg at Chelsea eller Real Madrid skal kjøpe! De har da mer enn nok med midtbanespillere nå, og et kjøp av Ballack hadde skapt uro i lagene deres etter min mening! Men de er jo glad i å kjøpe spillere på grunnlag av at rivaler ikke skal få dem da.. Største trussel blir nok noen av de italienske lagene.

Noe som jeg ser som et + for å sikre oss Ballack til arsenal er at vi faktisk har en del penger å bruke for et evt kjøp. Vi er vel kanskje det eneste laget som stiller med en landsman (Lehman) og Hleb som kommer fra Stuttgart og som prater flytende tysk er nok heller ikke en ulempe, og tror ikke han ville fått problemer med å føle seg hjemme. Når det gjelder store navn i laget for å tiltrekke store spillere så har vi da en stall med navn de fleste som er oppegående kjenner til, inkl verdens beste spiller i Henry og store navn som Campbell, Cole, Pires, Ljungberg, Lehman, Reyes og oppkomende navn som Fagregas og Van Persie og flere til. + en av verdens mest annerkjente trenere i Arsene Wenger. Vi er et veldig annerkjent lag, et lag som gikk uslåelig en hel sesong, alltid konkurent for titlene og en av de mest ettertraktede lagene å se på, så om Ballack går til arsenal så føler han garantert ikke at han går til et "charlton" lag!

Det er nok veldig viktig at arsenal viser muskler(killer instinct) frem til jul for å sikre seg en Ballack underskrift, og faktumet er at hvis Ballack ikke signerer ny kontrakt, så må BM selge han hvis de skal klare å få noe som helst profitt for stjernespilleren sin! Prisen kan være overkommelig pga dette.

Vil avslutte med å si at jeg tror Ballack kunne tatt oss til nye høyder som Wenger søker, og ville gitt oss et stort puff i riktig rettning. En verdig arvtager til Vieira, Ballack og Fagregas kunne blitt en veldig bra duo sammen.

 

Vis muskler nå Wenger og løp og kjøp så fort du får sjansen!!!! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ballack på midten med Fagregas, Gilberto og Flamini som erstatere høres VELDIG bra ut :(  Jeg tror ikke han går til United pga av uttalelser i sommer, og husk at united har fått streng beskjed om hvor mye penger de får lov til å bruke på spillere og mener å huske at jeg leste at de ikke får kjøpt flere spillere på lang tid nå.. Kan ikke tenke meg at Chelsea eller Real Madrid skal kjøpe! De har da mer enn nok med midtbanespillere nå, og et kjøp av Ballack hadde skapt uro i lagene deres etter min mening! Men de er jo glad i å kjøpe spillere på grunnlag av at rivaler ikke skal få dem da.. Største trussel blir nok noen av de italienske lagene.

  Noe som jeg ser som et + for å sikre oss Ballack til arsenal er at vi faktisk har en del penger å bruke for et evt kjøp. Vi er vel kanskje det eneste laget som stiller med en landsman (Lehman) og Hleb som kommer fra Stuttgart og som prater flytende tysk er nok heller ikke en ulempe, og tror ikke han ville fått problemer med å føle seg hjemme. Når det gjelder store navn i laget for å tiltrekke store spillere så har vi da en stall med navn de fleste som er oppegående kjenner til, inkl verdens beste spiller i Henry og store navn som Campbell, Cole, Pires, Ljungberg, Lehman, Reyes og oppkomende navn som Fagregas og Van Persie og flere til. + en av verdens mest annerkjente trenere i Arsene Wenger. Vi er et veldig annerkjent lag, et lag som gikk uslåelig en hel sesong, alltid konkurent for titlene og en av de mest ettertraktede lagene å se på, så om Ballack går til arsenal så føler han garantert ikke at han går til et "charlton" lag!

  Det er nok veldig viktig at arsenal viser muskler(killer instinct) frem til jul for å sikre seg en Ballack underskrift, og faktumet er at hvis Ballack ikke signerer ny kontrakt, så må BM selge han hvis de skal klare å få noe som helst profitt for stjernespilleren sin! Prisen kan være overkommelig pga dette.

  Vil avslutte med å si at jeg tror Ballack kunne tatt oss til nye høyder som Wenger søker, og ville gitt oss et stort puff i riktig rettning. En verdig arvtager til Vieira, Ballack og Fagregas kunne blitt en veldig bra duo sammen.

 

Vis muskler nå Wenger og løp og kjøp så fort du får sjansen!!!!  :huh:

20480[/snapback]

 

Mener ikke at Arsenal ikke har for lite store navn i den formening, men vi har ikke dobbel dekning på alle plasser slik enkelte andre i England, ja dere vet hvem, og som Juve, Milan, Real osv. Klart vi har dekning, men ikke i samme grad som enkelte andre. Vi blir tydelig svekket når noen av våre store er ute. Dette kan være utslagsgivende når Ballack skal velge seg en ny arbeidsgiver. En spiller av hans kaliber og som er så etablert kan helt sikkert velge og vrake i tilbud, og de største i Europa vil helt sikkert kaste seg inn i kampen om ham. De største med bredest stall og størst ambisjoner vil klart ha en fordel når Ballack skal gjøre seg opp en mening.

 

Ellers skriver du mye bra! Og jeg håper av hele mitt hjerte at han velger riktig. Klassespillere kan man aldri få nok av.

Link to comment
Share on other sites

Michael Ballack er blitt skadet i forkant av morgendagens Champions League-kamp. Eller "skadet" som det spekuleres i. Det sies nemlig at han sannsynligvis vil bli klar igjen allerede til helgen. Så gjenstår det å se om dette er en trend som vil gjenta seg utover høsten..

 

Januar-vinduet er Bayerns siste sjanse til å cashe inn på Ballack om de ikke vil gamble på at han forsvinner som Bosman-spiller til sommeren, og dersom han spiller Champions League-fotball for Bayern München nå i høst vil selvsagt markedsverdien hans dale ytterligere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Etter Vieira forsvant til Juve har det ikke vert mye snakk om en erstatter, ikke noen rykter med særlig hold i hvertfall. For min del syntes eg vi burde gå for å få Ballack i Arsenal trøya. Dette er en spiller som ville tilført laget store kvaliteter. Et lite minus er gjerne prisen som kan virke til å bli litt høy(£12-15) med tanke på at han bare har ett år igjen av kontr med BM. Syntes likevel ikke dette burde være noen stor hake ettersom dette er en klassespiller vi ville fått god nytte av!

Noen som tenker i samme baner..?

Men dette er nå bare min mening da.....

14563[/snapback]

Jeg mener at vi må hente en stor og sterk stopper og spiss...midtbanespillere har vi nok av!

Link to comment
Share on other sites

Etter Vieira forsvant til Juve har det ikke vert mye snakk om en erstatter, ikke noen rykter med særlig hold i hvertfall. For min del syntes eg vi burde gå for å få Ballack i Arsenal trøya. Dette er en spiller som ville tilført laget store kvaliteter. Et lite minus er gjerne prisen som kan virke til å bli litt høy(£12-15) med tanke på at han bare har ett år igjen av kontr med BM. Syntes likevel ikke dette burde være noen stor hake ettersom dette er en klassespiller vi ville fått god nytte av!

Noen som tenker i samme baner..?

Men dette er nå bare min mening da.....

14563[/snapback]

Jeg mener at vi må hente en stor og sterk stopper og spiss...midtbanespillere har vi nok av!

20952[/snapback]

Bare la Quincy, Ali eller Lupoli få sjansen, så har vi godt med spisser også. Er jo ikke vits i å kjøpe en ny spiss, hvis han da ikke er en Adriano/Baptista, som egentlig ikke forsterker laget noe særlig, når vi likevel har gode unggutter på vei opp! Og jeg har fortsatt troen på at Ali kan bli noe stort for oss, hvis han først får godt med sjanser på a-laget. Utlånet til WestHam vil vise hvor mye han egentlig bør satses på

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest engenman
Ballack på midten med Fagregas, Gilberto og Flamini som erstatere høres VELDIG bra ut :D Jeg tror ikke han går til United pga av uttalelser i sommer, og husk at united har fått streng beskjed om hvor mye penger de får lov til å bruke på spillere og mener å huske at jeg leste at de ikke får kjøpt flere spillere på lang tid nå.. Kan ikke tenke meg at Chelsea eller Real Madrid skal kjøpe! De har da mer enn nok med midtbanespillere nå, og et kjøp av Ballack hadde skapt uro i lagene deres etter min mening! Men de er jo glad i å kjøpe spillere på grunnlag av at rivaler ikke skal få dem da.. Største trussel blir nok noen av de italienske lagene.

  Noe som jeg ser som et + for å sikre oss Ballack til arsenal er at vi faktisk har en del penger å bruke for et evt kjøp. Vi er vel kanskje det eneste laget som stiller med en landsman (Lehman) og Hleb som kommer fra Stuttgart og som prater flytende tysk er nok heller ikke en ulempe, og tror ikke han ville fått problemer med å føle seg hjemme. Når det gjelder store navn i laget for å tiltrekke store spillere så har vi da en stall med navn de fleste som er oppegående kjenner til, inkl verdens beste spiller i Henry og store navn som Campbell, Cole, Pires, Ljungberg, Lehman, Reyes og oppkomende navn som Fagregas og Van Persie og flere til. + en av verdens mest annerkjente trenere i Arsene Wenger. Vi er et veldig annerkjent lag, et lag som gikk uslåelig en hel sesong, alltid konkurent for titlene og en av de mest ettertraktede lagene å se på, så om Ballack går til arsenal så føler han garantert ikke at han går til et "charlton" lag!

Det er nok veldig viktig at arsenal viser muskler(killer instinct) frem til jul for å sikre seg en Ballack underskrift, og faktumet er at hvis Ballack ikke signerer ny kontrakt, så må BM selge han hvis de skal klare å få noe som helst profitt for stjernespilleren sin! Prisen kan være overkommelig pga dette.

Vil avslutte med å si at jeg tror Ballack kunne tatt oss til nye høyder som Wenger søker, og ville gitt oss et stort puff i riktig rettning. En verdig arvtager til Vieira, Ballack og Fagregas kunne blitt en veldig bra duo sammen.

 

Vis muskler nå Wenger og løp og kjøp så fort du får sjansen!!!! ;)

20480[/snapback]

 

Mener ikke at Arsenal ikke har for lite store navn i den formening, men vi har ikke dobbel dekning på alle plasser slik enkelte andre i England, ja dere vet hvem, og som Juve, Milan, Real osv. Klart vi har dekning, men ikke i samme grad som enkelte andre. Vi blir tydelig svekket når noen av våre store er ute. Dette kan være utslagsgivende når Ballack skal velge seg en ny arbeidsgiver. En spiller av hans kaliber og som er så etablert kan helt sikkert velge og vrake i tilbud, og de største i Europa vil helt sikkert kaste seg inn i kampen om ham. De største med bredest stall og størst ambisjoner vil klart ha en fordel når Ballack skal gjøre seg opp en mening.

 

Ellers skriver du mye bra! Og jeg håper av hele mitt hjerte at han velger riktig. Klassespillere kan man aldri få nok av.

20482[/snapback]

 

Ballack trorjeg kommer til å havne i England om han drar!Han egner seg ikke til dn tyske og spanske spillestilen etter min mening!Han er en tøffing som gir alt i duellene,og hvilket annet sted i verden er det flere dueller enn i England?

Link to comment
Share on other sites

Guest engenman
Ballack på midten med Fagregas, Gilberto og Flamini som erstatere høres VELDIG bra ut :D Jeg tror ikke han går til United pga av uttalelser i sommer, og husk at united har fått streng beskjed om hvor mye penger de får lov til å bruke på spillere og mener å huske at jeg leste at de ikke får kjøpt flere spillere på lang tid nå.. Kan ikke tenke meg at Chelsea eller Real Madrid skal kjøpe! De har da mer enn nok med midtbanespillere nå, og et kjøp av Ballack hadde skapt uro i lagene deres etter min mening! Men de er jo glad i å kjøpe spillere på grunnlag av at rivaler ikke skal få dem da.. Største trussel blir nok noen av de italienske lagene.

Noe som jeg ser som et + for å sikre oss Ballack til arsenal er at vi faktisk har en del penger å bruke for et evt kjøp. Vi er vel kanskje det eneste laget som stiller med en landsman (Lehman) og Hleb som kommer fra Stuttgart og som prater flytende tysk er nok heller ikke en ulempe, og tror ikke han ville fått problemer med å føle seg hjemme. Når det gjelder store navn i laget for å tiltrekke store spillere så har vi da en stall med navn de fleste som er oppegående kjenner til, inkl verdens beste spiller i Henry og store navn som Campbell, Cole, Pires, Ljungberg, Lehman, Reyes og oppkomende navn som Fagregas og Van Persie og flere til. + en av verdens mest annerkjente trenere i Arsene Wenger. Vi er et veldig annerkjent lag, et lag som gikk uslåelig en hel sesong, alltid konkurent for titlene og en av de mest ettertraktede lagene å se på, så om Ballack går til arsenal så føler han garantert ikke at han går til et "charlton" lag!

Det er nok veldig viktig at arsenal viser muskler(killer instinct) frem til jul for å sikre seg en Ballack underskrift, og faktumet er at hvis Ballack ikke signerer ny kontrakt, så må BM selge han hvis de skal klare å få noe som helst profitt for stjernespilleren sin! Prisen kan være overkommelig pga dette.

Vil avslutte med å si at jeg tror Ballack kunne tatt oss til nye høyder som Wenger søker, og ville gitt oss et stort puff i riktig rettning. En verdig arvtager til Vieira, Ballack og Fagregas kunne blitt en veldig bra duo sammen.

 

Vis muskler nå Wenger og løp og kjøp så fort du får sjansen!!!! ;)

20480[/snapback]

 

Mener ikke at Arsenal ikke har for lite store navn i den formening, men vi har ikke dobbel dekning på alle plasser slik enkelte andre i England, ja dere vet hvem, og som Juve, Milan, Real osv. Klart vi har dekning, men ikke i samme grad som enkelte andre. Vi blir tydelig svekket når noen av våre store er ute. Dette kan være utslagsgivende når Ballack skal velge seg en ny arbeidsgiver. En spiller av hans kaliber og som er så etablert kan helt sikkert velge og vrake i tilbud, og de største i Europa vil helt sikkert kaste seg inn i kampen om ham. De største med bredest stall og størst ambisjoner vil klart ha en fordel når Ballack skal gjøre seg opp en mening.

 

Ellers skriver du mye bra! Og jeg håper av hele mitt hjerte at han velger riktig. Klassespillere kan man aldri få nok av.

20482[/snapback]

 

Ballack trorjeg kommer til å havne i England om han drar!Han egner seg ikke til dn tyske og spanske spillestilen etter min mening!Han er en tøffing som gir alt i duellene,og hvilket annet sted i verden er det flere dueller enn i England?

23974[/snapback]

 

Jeg mente den italienske og spanske...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...