Jump to content

Ballack i Arsenal trøye...


mrarsenal14

Recommended Posts

Etter Vieira forsvant til Juve har det ikke vert mye snakk om en erstatter, ikke noen rykter med særlig hold i hvertfall. For min del syntes eg vi burde gå for å få Ballack i Arsenal trøya. Dette er en spiller som ville tilført laget store kvaliteter. Et lite minus er gjerne prisen som kan virke til å bli litt høy(£12-15) med tanke på at han bare har ett år igjen av kontr med BM. Syntes likevel ikke dette burde være noen stor hake ettersom dette er en klassespiller vi ville fått god nytte av!

Noen som tenker i samme baner..?

Men dette er nå bare min mening da.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex
Etter Vieira forsvant til Juve har det ikke vert mye snakk om en erstatter, ikke noen rykter med særlig hold i hvertfall. For min del syntes eg vi burde gå for å få Ballack i Arsenal trøya. Dette er en spiller som ville tilført laget store kvaliteter. Et lite minus er gjerne prisen som kan virke til å bli litt høy(£12-15) med tanke på at han bare har ett år igjen av kontr med BM. Syntes likevel ikke dette burde være noen stor hake ettersom dette er en klassespiller vi ville fått god nytte av!

Noen som tenker i samme baner..?

Men dette er nå bare min mening da.....

14563[/snapback]

 

Har sett veldig mye av Ballack, og er absolutt enig at han hadde vært et godt kjøp! Men så lenge det ikke er så mye som et rykte ang kjøp av Ballack, så prøver jeg ikke å tenke så mye på det. Men kommer det 1 rykte så er forhåpningene der :D

 

 

:o

Link to comment
Share on other sites

Ja! Ballack hadde vært veldig bra i Arsenal-trøya! Han hadde som, du sa "mrarsenal14" tilført laget større kvaliteter. Han er vel akkurat den spilleren vi trenger på midtbanen og nå som erstatter for Vieira, kanskje litt mer offensiv enn Vieira, og det kan være ganske greit og synes jeg da...! han er god teknisk, legger fine pasninger, osv. osv., det hadde nok vert han som også la alle cornerne til Arsenal også i tilfelle, fordi Arsenal trenger, synes jeg en som legger bedre innlegg på dødballer, ivertfall nå som Bergkamp snart er borte!

 

Så, JA: Gå for Ballack, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Når jeg leser overskriften tenker jeg at det ekstisterer et rykte om at mannen skal til Arsenal. Skuffelsen blir stor når det er trådstarters eget ønske om å se han i klubben det er snakk om.

 

Eksisterer rykte, legg gjerne inn en link.

 

Selv om takhøyden er stor for hva man kan poste her, så bør rykter startet av en selv utelates.

 

(Førøvrig kunne jeg tenkt meg Buffon, Gerrard og Ronaldinho.)

Link to comment
Share on other sites

Ja! Ballack hadde vært veldig bra i Arsenal-trøya! Han hadde som, du sa "mrarsenal14" tilført laget større kvaliteter. Han er vel akkurat den spilleren vi trenger på midtbanen og nå som erstatter for Vieira, kanskje litt mer offensiv enn Vieira, og det kan være ganske greit og synes jeg da...! han er god teknisk, legger fine pasninger, osv. osv., det hadde nok vert han som også la alle cornerne til Arsenal også i tilfelle, fordi Arsenal trenger, synes jeg en som legger bedre innlegg på dødballer, ivertfall nå som Bergkamp snart er borte!

 

Så, JA: Gå for Ballack, Wenger!

14575[/snapback]

 

Ballack er en veldig god spiller, men vil nok være i feltet på dødballer siden han er farlig der. Men alt Ballack-snakket er nok dessverre kun drømmesnakk!

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator

1ballack er ikke i nærheten av Vieira. 2 ballacks pris på 150m er for mye for en spiller som har 1 år igjen av kontrakten sin....og dessuten er han ikke verd mer enn Vieira på 135 m. 3 Sats på fabregas...gi han mer tillit.

nei takk til jenas og ballack. ja takk til fabregas og hleb

Link to comment
Share on other sites

Guest John Cena

masse rykter! man kan nesten ikke ta noe seriøst før man ser spilleren i arsenal drakt. Er det noen som har sett noe til Viera(ikke Vieira,men keeperen Viera).

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
masse rykter! man kan nesten ikke ta noe seriøst før man ser spilleren i arsenal drakt. Er det noen som har sett noe til Viera(ikke Vieira,men keeperen Viera).

14743[/snapback]

jeg så ham i aksjon for chile-uruguay kampen. Tror han er en god keeper,,,men var ikke så veldig synlig den kampen ettersom det var en sjanse fattig kamp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

hvis ballack kommer så er d ikke nesten ikke noe problem at Vieia gikk. Ballack er minst like god. Han kan ta et steg frem til straffemerke og vere iskald ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var det på skysports.com det sto at Beckenbauer sa at hvis han hadde vært spiller så hadde han ledd av å bli linka til Man Utd. Han sa at United er på vei ned. (tror jeg han sa)

 

Pluss at agenten til Ballack sa: Hvorfor skulle vi si ja til Man U ,når vi ikke hadde snakka med spanske og italienske klubber ennå?

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Trodde wenger hadde fått penger for å kjøpe en del spillere jeg.

Foreløbig har vi kjøpt Hleb, ganske billig. også har vi vel kjøpt en del unge til klubben, men det kan umulig være så dyrt.

Og husker ikke Vieira prisen, men vi fikk mer penger for han enn vi betalte for Hleb!

Baptista kom ikke likevel, og jeg tror ikke keeperen Viera blir så alt for dyr.

Syns godt Wenger kan bruke litt penger før sesongen begynner, og hvis Pires forsvinner

vil nok jeg være ganske misfornøyd med kjøpene denne sesongen.

Så jeg hadde ikke hatt noe imot Ballack, selv om det kanskje bare er drømming.

Man Utd har vel allerede kjøpt en del nå, og Chelsea har den bredeste stallen i hele PL!

Er glad for at Figo ikke gikk til Liverpool ( eller gjorde han det? )

Link to comment
Share on other sites

Trodde wenger hadde fått penger for å kjøpe en del spillere jeg.

16842[/snapback]

Det har han då også. Han ventar berre på å finne nokon som er god nok. Trur ikkje det er problem å få kjøpt nokon, trur det er et problem å få kjøpt nokon som er riktig for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Trodde wenger hadde fått penger for å kjøpe en del spillere jeg.

16842[/snapback]

Det har han då også. Han ventar berre på å finne nokon som er god nok. Trur ikkje det er problem å få kjøpt nokon, trur det er et problem å få kjøpt nokon som er riktig for Arsenal.

16844[/snapback]

 

ja, det er nok sant.. han fant jo baptista, men :rolleyes: real madrid ødelegger alltid!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det har han då også. Han ventar berre på å finne nokon som er god nok. Trur ikkje det er problem å få kjøpt nokon, trur det er et problem å få kjøpt nokon som er riktig for Arsenal.

16844[/snapback]

 

Enig med Paddy her. Wenger kjøper ikke bare for å kjøpe! Skal han først bruke penger så må han være sikker på at den spilleren tilfører Arsenal det vi trenger! Og det er en møysommelig jobb :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...