Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ronaldo er en veldig god fotballspiller, det er det ingen tvil om og han har løftet kantspillet til en ny verden, men han har fortsatt en del å bevise som påpekt ovenfor i denne tråden.

 

Han er nødt til å prestere i storkamper mot storklubber som Arsenal, Liverpool, Chelsea, Barcelona etc før han virkelig er på topp. Klarer han bare å storspille mot mindre klubber så er det bare et bevis på at han fortsatt mangler noe før han er helt på topp. En stor test for han vil jo bli mot Chelsea i CL finalen. Da har han alle muligheter til å leve opp ryktet som mange setter ut om han som "verdens beste", og da får vi se om han klarer å levere.

Link to comment
Share on other sites

Av og til, ja. Men Henry avgjorde en del storkamper, scorte en del mål.

 

Jeg brukte det samme argumentet i fjor, men uansett hvordan en vrir og vender på det er det ikke sant lenger. Ronaldo er toppscorer i PL, han har scort 30 mål i PL, og har faktisk mulighet til å ta Alan Shearers utrolige toppscorerrekord PL på 31 mål(Henry hadde forøvrig 30 i ligaen, som Ronaldo har nå).

Ronaldo er også toppscorer i CL med 7 mål.

Selvom statistikk er statistikk kommer man ikke unna disse utrolige tallene.

 

Store kamper i år? Ronaldo scorte mot Arsenal i begge kamper, samt hjemme mot Liverpool. Han scorte på en utrolig heading mot Roma i kvartfinalen. Det har jo vist seg at enkelte spillere klarer jobben med Ronaldo bra(Clichy!) men det vil det jo alltid finnes for alle spisser.

 

I år har Ronaldo være verdens beste fotballspiller og fortsetter han på dette nivået vet jeg ikke hvordan dette går. Selvom jeg hater det måtte jeg bare si det.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, mener jeg hørte 40 av kommentatorene i Canal+.. Uansett, det er en kjempeprestasjon til en ving å være :rolleyes:

 

EDIT: 4-1 nå....

RETTELSE:

Ronaldo er ikke en midtbanespiller, han er spiss. Hvis Ronaldo er ving, er Tevez og Rooney i så fall midtbaneankere. Først da kan jeg godta at Ronaldo blir regnet som en midtbanespiller / ving.

Han spiller som en ving skal i en 4-3-3 formasjon.. Selv om han står oppført som høyre midtbane på canal+ og de andre tv-kanalene, spiller han som en ving. Han er ingen spiss, men ligger ute på kanten mellom midtbanen og spissene. Såppass har jeg fått med meg av det jeg har sett av Ronaldo.

Og forresten, så er det like mye mål om man er stopper eller spiss. Nå høres jeg kanskje ut som en "Ronaldo-fan", men jeg klarer ihvertfall å innse at han er jævla god.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, mener jeg hørte 40 av kommentatorene i Canal+.. Uansett, det er en kjempeprestasjon til en ving å være :rolleyes:

 

EDIT: 4-1 nå....

RETTELSE:

Ronaldo er ikke en midtbanespiller, han er spiss. Hvis Ronaldo er ving, er Tevez og Rooney i så fall midtbaneankere. Først da kan jeg godta at Ronaldo blir regnet som en midtbanespiller / ving.

Han spiller som en ving skal i en 4-3-3 formasjon.. Selv om han står oppført som høyre midtbane på canal+ og de andre tv-kanalene, spiller han som en ving. Han er ingen spiss, men ligger ute på kanten mellom midtbanen og spissene. Såppass har jeg fått med meg av det jeg har sett av Ronaldo.

Og forresten, så er det like mye mål om man er stopper eller spiss. Nå høres jeg kanskje ut som en "Ronaldo-fan", men jeg klarer ihvertfall å innse at han er jævla god.

Det er da så alldeles ikke noe galt i å være ronaldo-fan? Selv om han så og si er hele årsaken til at manu kommer så høyt opp i år, og kommer til å være en plage i PL framover. Han er jo en god fotballspiller, til tross for all sutringa og klyseriet.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, mener jeg hørte 40 av kommentatorene i Canal+.. Uansett, det er en kjempeprestasjon til en ving å være :rolleyes:

 

EDIT: 4-1 nå....

RETTELSE:

Ronaldo er ikke en midtbanespiller, han er spiss. Hvis Ronaldo er ving, er Tevez og Rooney i så fall midtbaneankere. Først da kan jeg godta at Ronaldo blir regnet som en midtbanespiller / ving.

Han spiller som en ving skal i en 4-3-3 formasjon.. Selv om han står oppført som høyre midtbane på canal+ og de andre tv-kanalene, spiller han som en ving. Han er ingen spiss, men ligger ute på kanten mellom midtbanen og spissene. Såppass har jeg fått med meg av det jeg har sett av Ronaldo.

Og forresten, så er det like mye mål om man er stopper eller spiss. Nå høres jeg kanskje ut som en "Ronaldo-fan", men jeg klarer ihvertfall å innse at han er jævla god.

 

Han har utgansposisjon som ving, men det er like riktig å kalle ham spiss som ving etter at han har spilt en kamp. Han inntar spissrolle veldig ofte. Sammenlign ham med Hleb. Hleb er ving. Ronado er ving/spiss, eller retter sagt spiss/ving.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, mener jeg hørte 40 av kommentatorene i Canal+.. Uansett, det er en kjempeprestasjon til en ving å være ;)

 

EDIT: 4-1 nå....

RETTELSE:

Ronaldo er ikke en midtbanespiller, han er spiss. Hvis Ronaldo er ving, er Tevez og Rooney i så fall midtbaneankere. Først da kan jeg godta at Ronaldo blir regnet som en midtbanespiller / ving.

Han spiller som en ving skal i en 4-3-3 formasjon.. Selv om han står oppført som høyre midtbane på canal+ og de andre tv-kanalene, spiller han som en ving. Han er ingen spiss, men ligger ute på kanten mellom midtbanen og spissene. Såppass har jeg fått med meg av det jeg har sett av Ronaldo.

Og forresten, så er det like mye mål om man er stopper eller spiss. Nå høres jeg kanskje ut som en "Ronaldo-fan", men jeg klarer ihvertfall å innse at han er jævla god.

 

Han har utgansposisjon som ving, men det er like riktig å kalle ham spiss som ving etter at han har spilt en kamp. Han inntar spissrolle veldig ofte. Sammenlign ham med Hleb. Hleb er ving. Ronado er ving/spiss, eller retter sagt spiss/ving.

 

Ronaldo har en veldig fri rolle, han er ALDRI med tilbake for å jobbe tilbake ballen.. står bare og lusker oppe ved midtbanestreken :P

Link to comment
Share on other sites

Ahh, mener jeg hørte 40 av kommentatorene i Canal+.. Uansett, det er en kjempeprestasjon til en ving å være ;)

 

EDIT: 4-1 nå....

RETTELSE:

Ronaldo er ikke en midtbanespiller, han er spiss. Hvis Ronaldo er ving, er Tevez og Rooney i så fall midtbaneankere. Først da kan jeg godta at Ronaldo blir regnet som en midtbanespiller / ving.

Han spiller som en ving skal i en 4-3-3 formasjon.. Selv om han står oppført som høyre midtbane på canal+ og de andre tv-kanalene, spiller han som en ving. Han er ingen spiss, men ligger ute på kanten mellom midtbanen og spissene. Såppass har jeg fått med meg av det jeg har sett av Ronaldo.

Og forresten, så er det like mye mål om man er stopper eller spiss. Nå høres jeg kanskje ut som en "Ronaldo-fan", men jeg klarer ihvertfall å innse at han er jævla god.

 

Han har utgansposisjon som ving, men det er like riktig å kalle ham spiss som ving etter at han har spilt en kamp. Han inntar spissrolle veldig ofte. Sammenlign ham med Hleb. Hleb er ving. Ronado er ving/spiss, eller retter sagt spiss/ving.

Jeg har da aldri sagt at Ronaldo ikke er fantastisk god :P? Det jeg vil poengtere er at Ronaldo spiller mer spiss enn det spissene gjør. Jeg er så lei av at folk alltid skal nevne at han scorer "blablabla mål, og det som midtbanespiller." Mens Rooney og Tevez løper bakover og vinner ballen, venter Ronaldo på å ta en av sine fanttastiske løp. Når han i tilegg tar alle straffene og de fleste frisparkene (ikke det at han har såå mange mål på frispark - likevel har dagbladet viet 2 artikler til frisparkene "hans" som Juninho og Pirlo faktisk har skutt i årevis), er det ikke rart han scorer så mye. For all del, en fantastisk spiller og verdens beste i år, jeg begynner å bli lei av den gudedyrkelsen folk (særlig Man U supportere - les: Media og kommentatorer) driver med. La en rask spiller gå inn i kroppen på han, mens en annen lett tar ballen. Både Kaka og Ronaldo klarte vi å nøytralisere med denne metodene. På kontringer og raske angrep er han dog temmelig ustoppelig.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg ikke sagt at du ikke sier det, men det er faen meg mange av de som ikke sier det. Forresten så sa jeg ikke at han spiller midtbane, men ving. En høyre midtbane og en ving er to forskjellige ting. Men nå skal jeg ikke si sikkert at du siktet mot meg med det der heller da.

Link to comment
Share on other sites

bør kunne gi svaret som stopper denne diskusjonen for godt.

den var skremmende, ekkel, grisete, skummel, smått homofil og det som værre er.. for å nevne noen av adjektivene :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8730

 

 

......Med alle renter, skyldes der i alt 666 millioner pund, hvilket vil sige 6,3 mia. kroner.

......Ifølge Red Issue, som har kigget på tallene, så kan virksomheden erklæres insolvent allerede til efteråret, hvis ikke økonomien forbedres

Link to comment
Share on other sites

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8730

 

 

......Med alle renter, skyldes der i alt 666 millioner pund, hvilket vil sige 6,3 mia. kroner.

......Ifølge Red Issue, som har kigget på tallene, så kan virksomheden erklæres insolvent allerede til efteråret, hvis ikke økonomien forbedres

Hehe, nye Leeds :) ?

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært moro om Man Utd rota til alt sammen og tapte seriegullet på målstreken i dag? Det er litt skummelt å si det, men slike kamper som dette ser jeg for meg at Wigan viser respekt for ManU. Typisk fikset kamp. Mer eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært moro om Man Utd rota til alt sammen og tapte seriegullet på målstreken i dag? Det er litt skummelt å si det, men slike kamper som dette ser jeg for meg at Wigan viser respekt for ManU. Typisk fikset kamp. Mer eller mindre.

 

Klart United vinner. Wigan kommer ikke til å gi 100%, mens dommeren helt sikkert syns litt synd på Ronaldo av og til...

Link to comment
Share on other sites

Om det oppstår en kontroversiell situasjon i ManUs favør, er det iallfall sikkert at det er få som tør å la være å dømme. Tenk om det skulle vært dømt, og det ikke ble gjort. Skremmende konsekvenser.

 

Er det bare meg, eller handset Rio? Det så da virkelig sånn ut??

Hører Arsenal på ATVO, og ser United på stream..

Link to comment
Share on other sites

Hands på Rio, helt klart.

 

Grei straffe, men jeg skjølnner ikke helt hvordan man kan lage straffe uten å få kort?

 

Ikke førtse gang Steve Bennet har dømt for Man U i år etter en kontroversiel avgjørelse.

Link to comment
Share on other sites

VG Live:

 

Scholes takler Palacios, og får tilsnakk. Rødtoppen har gult kort fra før av, men slipper unna til stor pipekonsert fra hjemmefansen.

 

Scholes fortsetter å hoppe inn i skumle taklinger. Han lever farlig nå.

 

En spiller fra et annet lag hadde lett fått rødt kort + straffe straffe mot seg (Rio)

Link to comment
Share on other sites

Begge hendelsene til Scholes er klare gule kort. Wigan er tamme framover og satser lite. Uff, unner ikke Man U gullet!

 

Hæ? Wigan har til tider spilt ut United, og gjør det de kan for å utfordre dem. All ære til Steve Bruce, som i stor grad er "innhabil" i dette oppgjøret, og som prøver å vinne over gamleklubben, og kan ødelegge alt for dem, selv når han ikke har noe å spille for selv.

 

KOM IGJEN WIGAN!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...