Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Tviler jeg også, men vi får se, da. Alex og Queiroz (sånn det skrives?) har fått frist til onsdag neste uke på å forklare seg. Det må da være snev av sannsylighet for at noe skjer, nå som Alex har pisspreiket om dommere så mange ganger. Også på direktesendt fjernsyn.

 

Wenger ble straffet for å si at en dommer lyvde, og det gjorde jo faktisk dommeren også.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3283368,00.html

Link to comment
Share on other sites

Det begynner å se skummelt ut ned til Man u no .

Vi har i tilleg mye skader , begynner å bli litt bekymret :)

Vi er jo i ferd med å få tilbake spillerne våre! RvP er tilbake, Rosicky kommer nok snart, Diaby er tilbake, Kolo er tilbake osv.

 

Nei, det er nå det skikkelig drar seg til! Og forhåpentligvis er de 3 siste uavgjortene i serien kun for å kunne avgjøre serien The Arsenal Way.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Foster ikke har lite å gjøre i Man Utd målet idag! :D

 

* Ben Foster med to gode redninger i løpet av kort tid! Spesielt det andre forsøket fra Liam Miller var godt, og Foster varter opp med en enhåndsredning. Derby er svært nær ved å ta ledelsen.

* Derby har vært knallgode de siste minuttene. Kaos i United-feltet etter en corner, men gjestene slipper med skrekken når David Jones ikke får avsluttet skikkelig. Deretter sender Sterjovski ballen rett på Foster.

* Derby med en farlig kontring. Et skuddforsøk fra Sterjovski blir blokkert - men ballen har retning mot lengste hjørne. Foster får en hånd på ballen og redder United igjen!

* David Jones med et skudd fra 20 meters hold. Foster redder - denne gangen komfortabelt.

 

Selvfølgelig scoret Ronaldo nå :D

Link to comment
Share on other sites

Grrrr! Det måtte jo gå galt til slutt. Sinnsykt kjedelig.

 

Jeg får på øret at det var offside. Noen som vet om det stemmer, eller om dette er ønsketenkning?

 

Nei, tror nok ikke det var noen offside ;)

Dessverre, for da hadde vi hatt noe å le over, at united trengte et offsidemål for å slo lille Derby :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ha ha, dagens vits...og dette er ikke en ny nesten signering, langt der i fra!

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1711638.ece

 

Hva med å lage en "Jol and Ramos' (almost) XI" dvd?

 

Makan til lag tror jeg aldri verden har sett! Hadde vel feid over ethvert lag som finnes i fotballverdenen. Synd for Spurs at de alltid må se seg slått av hvilket som helst annet lag i Europa når det gjelder å få lokket til seg verdensstjerner. Men en fin dvd hadde det utvilsomt blitt! :D

Link to comment
Share on other sites

Syt Alex ute å griner igjen

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/28/530864.html

 

"Sparte Fletcher mot Liverpool"? Syns de "sparer" han så og si hver kamp jeg... (har han skkurat vært skada?) Mulig han har vært det, men "even so", skader forekommer og at han spilte hele kampen for Skottland burde ikke være noe å sippe over. Kan ikke sies å inneha en nøkkelrolle hos djevlene...

Link to comment
Share on other sites

Reagerer også litt på Dagbladets vurdering. "Darren Fletcher, som har spilt en nøkkelrolle for de røde djevlene denne sesongen, (...)". Jeg har sett mang en kamp med ManU i år, og jeg kan ikke si jeg synes Fletcher har vært en viktig brikke. Han har hatt sine øyeblikk, og også gode kamper, men det stopper nå der.

 

Skjønner ikke at så mange orker å lese Dagbladet. Lenge siden jeg slutta.

Link to comment
Share on other sites

Forbanna C.Ronaldo, slutter aldri å score. Med hælen denne gangen

 

Det der er et typisk lag for et lag i medgang og ikke minst en spiller i en utrolig flyt. Man kan ikke annet enn å ta av seg hatten for den spilleren. I mine øyne er det han nærmest alene som er grunnen til at ManU ligger der de gjør i år!

Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke annet enn å bøye seg i støvet for United. De spiller fantastisk, og det har de gjort hele sesongen kun med noen få unntak. Selv om et seriegull til Chelsea egentlig ikke teller, vil jeg heller at United vinner gullet enn Chelsea. De er godt i gang med å gjøre seg fortjent til det.

 

Og Ronaldo er dessverre for oss verdens beste spiller for tiden, uten snev av tvil.

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Liten anledning til å le av Manchester U i kveld, dessverre - 3-0 nå. De virker bunnsolide...

 

Men det virka vi også før den katastrofale kollapsen vår - vi får legge inn en setning i aftenbønnen om at det samme må skje med dem :)

Link to comment
Share on other sites

Det er 0% sjanse for at Chelsea vinner i år, og 0% sjanse for at Arsenal gjør det. Ikke fordi at de to lagene er dårlige, men fordi at Manu er så sinnsykt gode. Det smerter å si noe sånt, men dette skulle liksom være en av de kampene Manu kunne tape poeng, men nok en gang viser de hvor sinnsyke de er!!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...