Jump to content

Shaun Wright-Philips


Andain

Recommended Posts

Flere kilder sier idag at Arsene Wenger sitter på sidelinjen og venter på at Chelsea skal ta en beslutning vedrørende om de skal legge inn bud på Shaun Wright-Philips eller ikke. Årsaken er iflg artiklene at Wright-Philips har to forskjellige prislapper, en for Chelsea og en for resten av EPL klubbene.

 

Forståelig nok avventer nok Manchester City situasjonen og ser om det kommer inn bud fra Chelsea. Tvilsomt at noen andre klubber i England vil kunne matche et slikt bud. Dermed sitter Wenger og sikkert flere klubber på sidelinjen og venter på at Chelsea skal bestemme seg om de går for Shaun Wright eller ikke.

 

Ingen tvil om at han kunne blitt en spennede spiller for Arsenal, men vil tro han da hadde blitt tilenkt en mer sentral spissrolle fremfor på kanten.

 

Kilde : Wenger waits on Blues

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Nå har vi jo Hleb da som er tiltenkt høyre flanken. Hva skal vi med SWP da? Regner med at Wenger kjøpte Hleb fordi han er en bedre spiller

13413[/snapback]

 

 

Tror nok Hleb går inn som sentral midtbane eller kanskje mot venstre, for det er der jeg har sett han briljere i noen kamper. Men SWP er alltids velkommen spør du meg :-|

 

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi jo Hleb da som er tiltenkt høyre flanken. Hva skal vi med SWP da? Regner med at Wenger kjøpte Hleb fordi han er en bedre spiller

13413[/snapback]

 

Kan vere Wenger har andre planer for Hleb. SWP hadde uansett vore kanon å fått til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi jo Hleb da som er tiltenkt høyre flanken. Hva skal vi med SWP da? Regner med at Wenger kjøpte Hleb fordi han er en bedre spiller

13413[/snapback]

 

Hleb kan spille over hele midtbanen, men trives best innover mot midten. Jeg har hørt nyss om at Wenger vil bruke SWP som tilbaketrukket spiss, muligens en tiltenkt erstatter for DB - uten at de minner så mye om hverandre i spillestil, men det er kanskje en omstrukturering av laget. Har uansett ikke sett han spille i den posisjonen, men det kan jo bli spennede.

 

Vi får kun håpe Chelsea holder fingra av fatet slik at vi kan kjøpe han til en overkommelig penge. Dessuten vil jeg tro at SWP blir motivert av sin stefar, vår kjære Ian Wright, til å heller komme til oss.

 

Håper han gjør "the wright thing"... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Nå har vi jo Hleb da som er tiltenkt høyre flanken. Hva skal vi med SWP da? Regner med at Wenger kjøpte Hleb fordi han er en bedre spiller

13413[/snapback]

 

Hleb kan spille over hele midtbanen, men trives best innover mot midten. Jeg har hørt nyss om at Wenger vil bruke SWP som tilbaketrukket spiss, muligens en tiltenkt erstatter for DB - uten at de minner så mye om hverandre i spillestil, men det er kanskje en omstrukturering av laget. Har uansett ikke sett han spille i den posisjonen, men det kan jo bli spennede.

 

Vi får kun håpe Chelsea holder fingra av fatet slik at vi kan kjøpe han til en overkommelig penge. Dessuten vil jeg tro at SWP blir motivert av sin stefar, vår kjære Ian Wright, til å heller komme til oss.

 

Håper han gjør "the wright thing"... :rolleyes:

13447[/snapback]

 

Bra sagt.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Er det noen som vet hvor lenge Wright har igjen på kontrakten sin?

 

Dersom han ikke har så mange år igjen, kan det være et poeng for Man City å sikre seg noe penger for gutten. Hva om gutten bare ønsker å spille for Arsenal?

13474[/snapback]

 

 

Tror han har til 2007 eller 2008.. City gir signal på at de kan selge han til riktig pris(slik at de kan kjøpe erstattere) Så det er ikke umulig, kommer ann på hvor mye Wenger ønsker swp til highbury, siden chelsea er inne i bildet også. Det som er et problem er at engelske spillere i Pl er at de er veldig overpriset, ennå de ikke har vunnet noe eller "prestert" for landslaget. Men jeg ville uansett punget ut med nesten det som trengs for han, er stor fan av han!

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hvor lenge Wright har igjen på kontrakten sin?

 

Dersom han ikke har så mange år igjen, kan det være et poeng for Man City å sikre seg noe penger for gutten. Hva om gutten bare ønsker å spille for Arsenal?

13474[/snapback]

 

Tror han skrev ny 4 års kontrakt for et par måneder siden.

Link to comment
Share on other sites

Ny kontrakt ?

 

Da blir det værre for ham å velge Arsenal fremfor Chelsea. Dersom det bare var to år igjen av kontrakten, kunne han sagt: "selg meg til Arsenal, eller jeg går ut kontraktstiden".

 

Dersom City ikke ville solgt ham til Arsenal, kunne han hatt to år til for å modnes som spiller i en klubb han garantert får spille. Han ville fremdeles hatt fremtiden foran seg. Det er værre om han har 4 år igjen. Da kaster han bort for mye av tiden...

Link to comment
Share on other sites

SWP er en god spiller, og det ville vært godt med flere engelskmenn på laget. Men ville han egentlig styrket laget, og hvor mye ville han eventuelt få spille? For øvrig så vil han koste uforholdsmessig mye, uansett hvor lenge han måtte ha igjen av kontrakten.

Link to comment
Share on other sites

SWP er en god spiller, og det ville vært godt med flere engelskmenn på laget. Men ville han egentlig styrket laget, og hvor mye ville han eventuelt få spille? For øvrig så vil han koste uforholdsmessig mye, uansett hvor lenge han måtte ha igjen av kontrakten.

13539[/snapback]

 

SWP vil utfordre Ljunberg og Pires med det første, og vil garantert være førstevalget på en av kantene i løpet av 1 - 2 år. Vi må huske på at Ljungberg og spesielt Pires er på hell...

Link to comment
Share on other sites

SWP vil utfordre Ljunberg og Pires med det første, og vil garantert være førstevalget på en av kantene i løpet av 1 - 2 år. Vi må huske på at Ljungberg og spesielt Pires er på hell...

13542[/snapback]

 

Joda, naturligvis er dette et viktig poeng, men det fordrer at SWP fortsetter sin positive utvikling (noe forutsetningene skulle være gode for hvis han kommer under Wengers 'vinger'! :D ). Men spørsmålet er jo til hvilken pris dette skjer, hvor godt potensialet til SWP faktisk er, og hvorvidt SWP er tålmodig nok til å 'vente ut' Ljungberg/Pires.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
SWP vil utfordre Ljunberg og Pires med det første, og vil garantert være førstevalget på en av kantene i løpet av 1 - 2 år. Vi må huske på at Ljungberg og spesielt Pires er på hell...

13542[/snapback]

 

Joda, naturligvis er dette et viktig poeng, men det fordrer at SWP fortsetter sin positive utvikling (noe forutsetningene skulle være gode for hvis han kommer under Wengers 'vinger'! :D ). Men spørsmålet er jo til hvilken pris dette skjer, hvor godt potensialet til SWP faktisk er, og hvorvidt SWP er tålmodig nok til å 'vente ut' Ljungberg/Pires.

13543[/snapback]

 

Hvorfor ikke sette han opp på topp med Henry? Kanskje Wright navnet bringer lykke?

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Vil vel bety at Wenger ihvertfall ikke henter SWP denne sommer'n.

 

Svært usannsynlig at Arsenal vil betale over £20 mill. for en spiller, med mindre det er mye penger til overs.

 

Men...det er jo lov å håpe, selv om jeg tror Chelsea byr £23-25 mill. om noen dager. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...