Jump to content

årets flopp i PL


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Guest Höstad89_DB10

jeg mener at årets flopp er Mateja Kezman.. han var ganske dyr og har scora alt får få mål.. chelsea ødelegger karrierene til fotball spillere på samme måte som rbk gjør her.. kjøper gode spillere og lar dem sitte på benken <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Heilt einig med deg. Kezman levde på ingen måte opptil ryktet sitt. Var svært dyr, og kvar gong han var på bana beviste han at han ikkje var god nok. Fiasko kjøp.....

Link to comment
Share on other sites

Kluivert kom gratis til Newcastle, en klubb med en standard som jevnt over er middels og med en manager som er helt "pling". Har alvorlige problemer med å legge særlig skyld på Kluivert. Kezman derimot har ikke imponert, men for £24 millioner - Didier Drogba. En midtspiss til den prisen som spiller for seriemesterene bør sette større spor etter seg i mål- og assist protokollen. Underperformer par exellence, Didider Drogba.

Link to comment
Share on other sites

Francis Jeffers har vel ikke akkurat vært noen stor-suksess. djibril cisse, selv om det muligens har sine naturlige årsaker (selv om jeg ikke har særlig tro på han, med hans '' løpe-folk-isenk'' finter, og ''klin til og håp på det beste'' salver..)

Link to comment
Share on other sites

Kluivert kom gratis til Newcastle, en klubb med en standard som jevnt over er middels og med en manager som er helt "pling". Har alvorlige problemer med å legge særlig skyld på Kluivert. Kezman derimot har ikke imponert, men for £24 millioner - Didier Drogba. En midtspiss til den prisen som spiller for seriemesterene bør sette større spor etter seg i mål- og assist protokollen. Underperformer par exellence, Didider Drogba.

12358[/snapback]

 

 

 

Jepp, og jeg leste et sted at Kluivert har putta 13 mål i år...Det er ikke dårlig.

 

Drogba er årets skuffelse med Kezman. Drogba er så usannsynlig lite effektiv!!! Kezman har jo ikke engang spilt.

Link to comment
Share on other sites

Velger å gi de to første plassene til Chelsea. Kezman har vi omtrent ikke sett, mens Drogba strengt tatt burde ha gjort sakene mye bedre. For lite mål og assist. Med høy pris burde man kunne forvente mer.

 

Kluivert er unnskyldt. Gutten må jo spille under Graham Souness sin ledelse... Herregud for en mann :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Velger å gi de to første plassene til Chelsea. Kezman har vi omtrent ikke sett, mens Drogba strengt tatt burde ha gjort sakene mye bedre. For lite mål og assist. Med høy pris burde man kunne forvente mer.

 

Kluivert er unnskyldt. Gutten må jo spille under Graham Souness sin ledelse... Herregud for en man  :unsure:

12399[/snapback]

 

Souness burde jo være årets flopp. Newcastle må ha vært på klubbesøk hos Hotscum, tenk å ansette Souness som manager. Du ber om dårlige plasseringer og penger ut av vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, og jeg leste et sted at Kluivert har putta 13 mål i år...Det er ikke dårlig.

 

Drogba er årets skuffelse med Kezman. Drogba er så usannsynlig lite effektiv!!! Kezman har jo ikke engang spilt.

12390[/snapback]

 

Patrick Kluivert endte opp med 6 mål mens Kezman fikk 4 (Dette i EPL foruten cuper etc).

Link to comment
Share on other sites

Jepp, og jeg leste et sted at Kluivert har putta 13 mål i år...Det er ikke dårlig.

 

Drogba er årets skuffelse med Kezman. Drogba er så usannsynlig lite effektiv!!! Kezman har jo ikke engang spilt.

12390[/snapback]

 

Patrick Kluivert endte opp med 6 mål mens Kezman fikk 4 (Dette i EPL foruten cuper etc).

12636[/snapback]

 

Og hvor mange av de måla til Kezman var på straffe? minst 2 av de..

Link to comment
Share on other sites

Francis Jeffers har vel ikke akkurat vært noen stor-suksess. djibril cisse, selv om det muligens har sine naturlige årsaker (selv om jeg ikke har særlig tro på han, med hans '' løpe-folk-isenk'' finter, og ''klin til og håp på det beste'' salver..)

12382[/snapback]

 

Djibril Cisse har også hatt jævli mange offsider i år da. har han ikke det?

Link to comment
Share on other sites

Og hvor mange av de måla til Kezman var på straffe? minst 2 av de..

 

Nesten.. hehe :

Goals: 4

Shots on goal: 13

Shots/goal: 6.50

Minutes per goal: 210mins

Avg goals/game: 0.16

Pens taken/scored: 1/1

Last goal: 124mins

Link to comment
Share on other sites

Velger å gi de to første plassene til Chelsea. Kezman har vi omtrent ikke sett, mens Drogba strengt tatt burde ha gjort sakene mye bedre. For lite mål og assist. Med høy pris burde man kunne forvente mer.

Helt enig! Men Drogba er vel egentlig en større flopp en Kezman etter min mening! Hadde dem brukt Kezman hele tiden istedenfor Drogba ville Chelsea scora mere mål i serien! Det mener jeg! De få gangene Kezman fikk spille så var han farlig foran goalen!!!

Link to comment
Share on other sites

Francis Jeffers har vel ikke akkurat vært noen stor-suksess. djibril cisse, selv om det muligens har sine naturlige årsaker (selv om jeg ikke har særlig tro på han, med hans '' løpe-folk-isenk'' finter, og ''klin til og håp på det beste'' salver..)

12382[/snapback]

 

Djibril Cisse har også hatt jævli mange offsider i år da. har han ikke det?

12671[/snapback]

 

Haha...å snakke om Djibril Cisse her er latterlig. Mannen brakk jo beinet! Jeg tror at han kommer til åå være en stor utfordrer til toppscorer tittelen neste sesong. Kanskje han kommer også til å vise seg ekstra fram i kommende VM?

Link to comment
Share on other sites

Haha...å snakke om Djibril Cisse her er latterlig. Mannen brakk jo beinet! Jeg tror at han kommer til åå være en stor utfordrer til toppscorer tittelen neste sesong. Kanskje han kommer også til å vise seg ekstra fram i kommende VM?

13072[/snapback]

 

Noen flopp er ikke Cisse. Utgangspunktet for årets sesong ble dårlig med bruddet som kom tidlig. Men det som jeg har sett av han, har ikke klarte å overbevise meg helt. Skal bli spennende å se hvordan den kommende sesongen blir. Tror kanskje hans prestasjoner er veldig avhengig av Liverpool-laget. Blir laget stabilt kan det gå veien hans.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kluivert kom gratis til Newcastle, en klubb med en standard som jevnt over er middels og med en manager som er helt "pling". Har alvorlige problemer med å legge særlig skyld på Kluivert. Kezman derimot har ikke imponert, men for £24 millioner - Didier Drogba. En midtspiss til den prisen som spiller for seriemesterene bør sette større spor etter seg i mål- og assist protokollen. Underperformer par exellence, Didider Drogba.

12358[/snapback]

 

 

 

Jepp, og jeg leste et sted at Kluivert har putta 13 mål i år...Det er ikke dårlig.

 

Drogba er årets skuffelse med Kezman. Drogba er så usannsynlig lite effektiv!!! Kezman har jo ikke engang spilt.

12390[/snapback]

 

Men hvis Kezman ikke har spilt, så kan han vel ikke være en skuffelse, da må det jo være treneren som har skuffa deg med å ikke har latt ham spille! :ph34r:

 

Og Drogba er ingen flopp iallefall! :o

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Van Persie
Kluivert kom gratis til Newcastle, en klubb med en standard som jevnt over er middels og med en manager som er helt "pling". Har alvorlige problemer med å legge særlig skyld på Kluivert. Kezman derimot har ikke imponert, men for £24 millioner - Didier Drogba. En midtspiss til den prisen som spiller for seriemesterene bør sette større spor etter seg i mål- og assist protokollen. Underperformer par exellence, Didider Drogba.

12358[/snapback]

 

 

 

Jepp, og jeg leste et sted at Kluivert har putta 13 mål i år...Det er ikke dårlig.

 

Drogba er årets skuffelse med Kezman. Drogba er så usannsynlig lite effektiv!!! Kezman har jo ikke engang spilt.

12390[/snapback]

 

Men hvis Kezman ikke har spilt, så kan han vel ikke være en skuffelse, da må det jo være treneren som har skuffa deg med å ikke har latt ham spille! :blink:

 

Og Drogba er ingen flopp iallefall! :)

14072[/snapback]

Drogba innfridde ikke de skyhøye forventningene Chelsea hadde til han denne sesongen, og derfor er ikke 13 mål godt nok for en klubb som Chelsea.

Chelsea's toppscorer ble den arrogante midtbanespiller Madpard. Det sier litt om hvor Chelsea er svakest.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...