Jump to content

05.10.24 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godt med 3 poeng på hjemmebane før landslagspausen. Men her er det mye å jobbe med. I perioder spiller Soton oss faktisk ut og er uheldige som ikke scorer flere mål. Vi har såpass mye kvalitet at vi nok hadde klart å vinne uansett, men vi kan ikke fortsette å gjøre slike feil som vi har gjort de to siste ligakampene.

Da er det bare å krysse fingrene🤞 for at vi ikke får noen flere skader i løpet av landslagspausen og at spillerne som er ute nå er tilbake fit for fight når vi skal til Bournemouth 19.

Link to comment
Share on other sites

Vi vinn igjen utan å imponere. Mange endringer i dag gjere at rytme og tempo sett. Etter nokre kampar i starten der vi unngikk baklengs på store sjansar lek vi no meir på halvsjanser, det jevner seg ut. 

Vi er med i toppen der vi skal vere, og det med ein del skader og relativt tøft kampprogram 

Link to comment
Share on other sites

Det var en kamp vi har sett mange ganger under Wenger og Ferguson. Der de gjorde en del utskiftninger i laget for å rotere. Dominerte banespillet men får ikke ballen i mål. Kommer under 1-0 setter inn de store gutta og klarer å snu kampen til en komfortabel seier. Sterling, Jesus, Jorginho hadde ikke sin beste kamp. Men de må spille for å komme i kampform. I dag tror jeg det var nødvendige roteringer og vi rodde seieren i land. 

Link to comment
Share on other sites

Neste gang bør Nwaneri få sjangsen på bekostning av Jesus som jeg har mistet truen på. Jesus faller mye, en del i offside og ikke minst er ikke scorer ikke. Gleder meg til å få folk tilbake, ikke minst Ødegaard som er utrolig god. En av verdens beste og utrolig hva den mannen får til når vi står og stanger.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...