Simbad Posted April 4 Report Share Posted April 4 Brighton v Arsenal Lørdag 6. april 2024, kl 18:30, The American Express Community Stadium Premier League, 31. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Kiwior MØ8 - Rice - Jorginho Jesus - Havertz - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 4 Report Share Posted April 4 Jeg tror jeg hviler White og lar Tomi starte. Jeg forsetter med Zinko for Kiwior og lar ESR starte på bekostning av Ødegaard. På topp hviler jeg Havertz for Nketiah. Ellers er jeg enig I laget ditt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 4 Report Share Posted April 4 Jeg tror jeg hviler White og lar Tomi starte. Jeg forsetter med Zinko for Kiwior og lar ESR starte på bekostning av Ødegaard. På topp hviler jeg Havertz for Nketiah. Ellers er jeg enig I laget ditt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 4 Report Share Posted April 4 Vi trenger full skyts borte mot Brighton. Eddie holder ikke mål , selv om han har scoret for oss før. Uten Ødegaards kreativitet sliter vi. Brighton viste borte mot Liverpool at de er vanskelige å spille mot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 6 Report Share Posted April 6 🤞🤞 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 6 Report Share Posted April 6 COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Nesten en fantastisk start Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 6 Report Share Posted April 6 Der skulle det stått 0-1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Vi sliter litt nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Der må du score Saka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 6 Report Share Posted April 6 Siste minuttet har det bedret seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 6 Report Share Posted April 6 Bra treff av Jesus, sinnsykt god redning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 6 Report Share Posted April 6 Sjansesløsing på gang nå !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 6 Report Share Posted April 6 Jesus er definitivt ikke en målscorer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 6 Report Share Posted April 6 2 minutes ago, elx said: Bra treff av Jesus, sinnsykt god redning. Nei. Det var ikke særlig bra treff av Jesus. For løst, i keeperhøyde og keeper har full kontroll. Han trenger ikke å rette ut armen for å slå den kontrollert vekk engang. Ræva heading av Jesus på neste sjanse. Ham er god til en hel masse, men å avslutte er ikke hans sterkeste side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 6 Report Share Posted April 6 Just now, Tapapa said: Nei. Det var ikke særlig bra treff av Jesus. For løst, i keeperhøyde og keeper har full kontroll. Han trenger ikke å rette ut armen for å slå den kontrollert vekk engang. Ræva heading av Jesus på neste sjanse. Ham er god til en hel masse, men å avslutte er ikke hans sterkeste side. Jeg synes det var et bra treff Og likedan med redningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 6 Report Share Posted April 6 3 minutes ago, sas2002 said: Jesus er definitivt ikke en målscorer Helt riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 6 Report Share Posted April 6 Vel... Vi skaper iallefall nok sjanser. Burde ha leda med minst 2 mål til nå. Fortsetter vi sånn så kommer vi til å score. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 6 Report Share Posted April 6 (edited) deilig! Fantastisk av Jesus der, rundlurer Lamptey noe så sinnsykt. Edited April 6 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Det så ut som et ganske klart straffespark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 6 Report Share Posted April 6 Saka 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Herlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 6 Report Share Posted April 6 Herlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 6 Report Share Posted April 6 Deilig å få første Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts