Jump to content

17.12.23 Brighton (H)


Simbad

Recommended Posts

Havertz har jeg vært tvilende til om var rett mann for oss. Tvilen kom desverre mer og mer frem etter hvert . Han fikk mye pepper av supportere og media eksperter .

Men , så har det sakte men sikkert løsnet. Nå forsvarer han plassen sin i start ellveren og gjør jobben sin. Han scorer mål og gjør jobben sin. Da er alle happy. Også jeg er fornøyd med han nå 😁

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Havertz var uendelig svak i avgjørende øyeblikk de fem første kampene. Gjorde mye bra i link og press-spill, men skjedde ikke noe mer. 
N’castle kampen var et vendepunkt. Tross tap fremsto han som en vinner og en spiller som viste en helt annen innsats enn tidligere. Etter det har også scoringer og assist kommet. 
 

I dag er Arsenal utrolig gode. Saliba er som van Dijk var i sin beste sesong og når Gabriel i tillegg har funnet formen så er sentrallinjen meget sterk gjennom MØ, DR og GJ/EN. I dag er det ekstreme prestasjoner gjennom hele kampen fra samtlige bortsett fra BW som var livredd (og med god grunn) for Mitoma. Han havner på mellomdistanse både offensivt og defensivt. 
 

Etter å ha sett Liverpool i dag så har jeg stor tro på poeng neste uke. De er rett og slett dårlige i etablert angrep og har en merkelig svak midtbane. Uten Firmino eller Jota til å binde forsvar og angrep sammen så er det et lag som enten styrter i angrep eller er strukket over hele banen i presset sitt. Her er det enorme rom å utnytte for MØ, DR og OZ. 
 

Link to comment
Share on other sites

spillemessig en kjempekamp av Arsenal, men de må bli mer effektive. Alt for mye sløsing, selv om Brighton-forsvaret fortjener cred for å ha gjort det vanskelig for våre gutter. Men sløsingen holdt på å straffe seg, og de må vise en helt annen effektivitet mot Pool. Havertz er i ferd med å bli en kult-figur.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...