Jump to content

30.09.23 Bournemouth (B)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Tapapa said:

Eddie har vært god i dag, men noen har bestemt seg for å rakke ned på ham hele tiden.

Jeg skjønner heller ikke noe av grunnen til at så mange vil ha ham ut på kant og Jesus på topp.

Kan tenkes at noen mener at Jesus er farligere foran mål en ute på kanten. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Tapapa said:

Eddie har vært god i dag, men noen har bestemt seg for å rakke ned på ham hele tiden.

Jeg skjønner heller ikke noe av grunnen til at så mange vil ha ham ut på kant og Jesus på topp.

Gir Eddie kred når han fortjener det jeg. Han har vært daff idag (så langt), og jesus er bedre spiss. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Og der skaffet daffe, udugelige Nkethia oss en straffe.

Liker at du ikke kan stave navnet hans engang:p

Han har vært daff, jeg er enig, men han skaffer oss straffen og var god før målet!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

God førsteomgang av oss. Håper vi kan kjøre på tidlig i andreomgangen og avgjøre kampen tidlig, slik at vi kan hvile et par spillere som sliter litt med forskjellige skader.

Tenkte akkurat det samme selv. Manchesterlagene bidrar til at humøret mitt blir enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Tapapa said:

Tenkte akkurat det samme selv. Manchesterlagene bidrar til at humøret mitt blir enda bedre.

Ber om at disse 3 resultatene står. Usikker hva jeg ønsker når det kommer til Lpool mot shit..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Usikker hva jeg ønsker når det kommer til Lpool mot shit..

Rasjonelt sett bør man håpe på U, men jeg anser Liverpool til å være en langt større trussel mht seriegull. Ergo, hodet sier at jeg bør håpe på Tottenham- seier.

Takk capi, la Saka ta straffa for jeg har han på Fantasylaget mitt.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...