Simbad Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 (edited) Fullt navn: Marcus Vinicius Oliveira Alencar Fødselsdato: 7/4-2003 Fødselsted: Sao Paulo, Brasil Høyde: 175(Transfermarkt) Draktnummer: Posisjon: Høyreving, venstreving, spiss Tidligere klubber: Sao Paulo Velkommen Edited June 27, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 Gleder meg til å se han herje i Europa League i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 12, 2023 Author Report Share Posted August 12, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 12, 2023 Report Share Posted August 12, 2023 Masse lykke til. Håper du har en god sesong slik at vi kan selge deg neste sesong for en god profitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 12, 2023 Report Share Posted August 12, 2023 14 minutes ago, Stefanb said: Masse lykke til. Håper du har en god sesong slik at vi kan selge deg neste sesong for en god profitt. 😂😂 Eller ta en saliba å utvikle seg 200% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 12, 2023 Report Share Posted August 12, 2023 1 minute ago, Marius- said: 😂😂 Eller ta en saliba å utvikle seg 200% Saliba var klasse for Saint-Etienne før vi hentet han, Marquinhos et mer uskrevent blad med langt færre usedvanlige egenskaper for sin posisjon enn det Saliba hadde. Saliba trengte egentlig ikke så mye utvikling, men spilletid for å bli mer stabil og konsis. Marquinhos som du sier trenger å ta store steg og bli bedre på egentlig alt for å ha en sjanse til å lykkes i Arsenal, men jeg krysser fingrene for at det skjer selvfølgelig. Han har gode grunn ferdigheter og virker også som en fin fyr, men jeg tipper sannsynligheten for at han lykkes for oss er veldig lav 🙈 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 12, 2023 Report Share Posted August 12, 2023 56 minutes ago, Stefanb said: Masse lykke til. Håper du har en god sesong slik at vi kan selge deg neste sesong for en god profitt. Det er nok det beste vi kan håpe på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 12, 2023 Report Share Posted August 12, 2023 38 minutes ago, Stefanb said: Saliba var klasse for Saint-Etienne før vi hentet han, Marquinhos et mer uskrevent blad med langt færre usedvanlige egenskaper for sin posisjon enn det Saliba hadde. Saliba trengte egentlig ikke så mye utvikling, men spilletid for å bli mer stabil og konsis. Marquinhos som du sier trenger å ta store steg og bli bedre på egentlig alt for å ha en sjanse til å lykkes i Arsenal, men jeg krysser fingrene for at det skjer selvfølgelig. Han har gode grunn ferdigheter og virker også som en fin fyr, men jeg tipper sannsynligheten for at han lykkes for oss er veldig lav 🙈 Du har nok rett, lån var uansett fornuftig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts