Jump to content

13.07.21 Hibernian (B) Treningskamp


Simbad

Recommended Posts

5 minutes ago, Rosicky07 said:

2-0 tap mot et skotsk hobby lag. Nå gleder jeg meg virkelig til sesongstart….. får håpe dette gjør at det blir litt fart på overgangsmarkedet

Hvor dårlig tror du egentlig skotsk Premier League er? Det er en treningskamp. 

Link to comment
Share on other sites

Dette er en treningskamp og slike tap skjer i mange klubber . Det som er litt skremmende tross alt er at Arteta nå skal sette sitt preg på laget og jeg regner med at det er en del spillere som nå spiller for fremtiden sin i Arsenal. Hadde regnet med seier i dag. Vi mønstret såpass mange bra spillere at dette skal vi vinne mot Hibernian. Neste kamp er mot Rangers som er et langt bedre lag.

Link to comment
Share on other sites

Grei treningskamp, som jeg ikke legger særlig vekt på. Flere av spillerne ser bra ut, deriblant Lacazette, Pepe, Partey og Smith-Rowe. 

Jeg så kampen på en dårlig stream og det var flere spillere jeg ikke kjentw igjen. Det var trist med tabben til Okonkwo, for han har et kult navn som minner meg om Nwankwo. 

Ellers er jeg særs skuffet over at Arteta velger å starte Auba på kant. Hvis det er plassen han er tiltenkt, så kan han like gjerne selges. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, sas2002 said:

Ja. Fjern Celtic og Rangers. Trur nok Enga spiller jevnt mot Kilmarnock

Da mener jeg du har veldig feil. Viking, som i fjor kom på 6. plass(og pr nå ligger på samme plass denne sesongen;Odd kom på 7.) i Eliteserien, hadde null sjanse mot Aberdeen i ELkvaliken som i fjor havnet på 4. plass i skotske PL (bak Hibernian).

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Simbad said:

Da mener jeg du har veldig feil. Viking, som i fjor kom på 6. plass(og pr nå ligger på samme plass denne sesongen;Odd kom på 7.) i Eliteserien, hadde null sjanse mot Aberdeen i ELkvaliken som i fjor havnet på 4. plass i skotske PL (bak Hibernian).

Jevne kamper sa jeg. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, sas2002 said:

Jevne kamper sa jeg. 

Jeg er uenig, men uansett om de hadde spilt jevnt eller ikke, dette var første treningskamp(!) med mange spillere nylig tilbake fra ferie, mange unggutter og Rosicky07 skriver som at det er krise at vi taper. Det å kalle Hibernian et 'hobbylag' blir også veldig feil. Kanskje han mener Odd, Viking etc er hobbylag også?

Link to comment
Share on other sites

I forhold til Arsenal skal dette være som hobby lag å regne med…. Vil ikke krisemaksimere noe som helst. Men etter den sesongen i fjor , har verken arteta eller klubben så veldig mye å gå på i forhold til fansen. Arsenal stilte sterkt, mye unggutter JA. Men masse etablerte som skulle gjøre at dette burde holde i massevis. 
 

Vist Arsenal er der at vi er komfortabel med å tape fotballkamper, og det mot Hiberian. Da er listen satt så lavt at da må vi være fornøyd med en 10ende plass da… 

Bare en treningskamp er jeg enig med , men stråler ikke med positive vibber rundt klubben om dagen, ei heller tvert i mot. Sesongen for gutta starten idag, de har en mnd med knallhardt arbeid foran seg , og gode opplevelser i kamp er alltid bra å ta med seg, dette var i andre enden av skalaen. 
 

skal mann diskutere kvaliteten på hiberian , så tipper jeg de hadde havnet bunn 5 i championship. 
 

heldigvis lenge til sesongstart. 

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg gledet meg sykt mye når jeg skulle på Ullevål i 1973 for å se Frigg - Arsenal . Vi tapte 1 - 0. Snakk om nedtur 🙂 Nå la ikke engelske lag alt for mye i disse pre season kampene den gangen , men de som er i Arsenal burde det i dag. Det er helt greit at det er første kamp etter ferien , treningskamp , ikke første laget de mønstret , men de burde gå i seg selv og prestere . 

De må steppe opp nå for sesong starten kommer fort. Publikum kommer på kampene også , og Arteta og spillerne må levere. Arteta overlever ikke lenge hvis det blir en gjentagelse av siste sesongs nedturer.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Gunners68 said:

Husker jeg gledet meg sykt mye når jeg skulle på Ullevål i 1973 for å se Frigg - Arsenal . Vi tapte 1 - 0. Snakk om nedtur 🙂 Nå la ikke engelske lag alt for mye i disse pre season kampene den gangen , men de som er i Arsenal burde det i dag. Det er helt greit at det er første kamp etter ferien , treningskamp , ikke første laget de mønstret , men de burde gå i seg selv og prestere . 

De må steppe opp nå for sesong starten kommer fort. Publikum kommer på kampene også , og Arteta og spillerne må levere. Arteta overlever ikke lenge hvis det blir en gjentagelse av siste sesongs nedturer.

 

Arteta får backing av fansen til Jul. Er det ikke kraftig forbedring så er ikke han mannen heller.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...