Polljen Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 Arsenal v Wolverhampton Søndag 11. november 2018, kl. 17:30. Emirates StadiumPremier League, 12. serierunde.Kampen vises IKKE direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Det er kampen Man City v Man United som sendes direkte på dette tidspunktet. Arsenal v Wolves sendes i opptak på Sport Premium 2 kl.19:30 (og på Sport Premium kl 22:20). I skrivende stund så er Monreal fremdeles usikker fremfor denne kampen. Welbeck, med sannsynlig ankelbrudd, må påregnes å være ute i lang tid fremover. Lichtsteiner, med sannsynlig hamstringskade, er nok ute en stund han også. Koscielny, Mavropanos og Elneny er forventet tilbake i løpet av denne måneden. Vår motstander Wolverhampton har tapt tre av sine fem siste kamper og vunnet to. Laget ligger plassert midt på tabellen i PL. Kampen blir ikke lett, men det er en motstander vi bør forvente seier i mot hvis Arsenal skal kunne kjempen seg inn i "topp fire" igjen. Mitt forslag til lag byr ikke på store overraskelser. Siden Mustafi ble hvilt mot Sporting så antar jeg at han starter mot Wolves, om det blir sammen med Holding eller Sokratis er mer usikkert. Holding har dog spilt mange kamper denne perioden så jeg blir ikke overrasket om han står over denne kampen. Jeg er også usikker på hvem Emery velger som siste mann på offensiv midtbane, jeg velger å ta med Iwobi. Leno Bellerin - Mustafi - Sokratis/Holding - Kolasinac Torreira - Xhaka Iwobi - Özil - Auba Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 Vi skal ha 3 poeng i denne kampen skal vi henge med ja. Wolves har gjort det ganske bra , men vi er bedre enn de. Synd med skadene i går. Vi trenger ikke flere på den listen nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted November 11, 2018 Author Report Share Posted November 11, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Ganske så sterkt lag. Gledelig med Iwobi fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted November 11, 2018 Author Report Share Posted November 11, 2018 8 minutes ago, Stefanb said: Ganske så sterkt lag. Gledelig med Iwobi fra start. Slik jeg ser det så er dette det beste laget vi kan stille pr dato Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Fy faen. Det der er xhaka på sitt værste. Er det mulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Og selv da tar Wolves ledelsen. Heldigvis tidlig i kampen ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Det er slikt defensivt spill som koster oss baklengsmål og som vi ikke klarer å slutte med. Vi må alt for ofte rote det til for oss selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Petter Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Noen som har en god stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 må si at forsvaret lugger, men etter 20minutter lurer jeg på om Aubameyang har vært borti ballen, virker helt avskrudd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Dette trodde jeg var vekk nå under emry. Men Neida. Totalt uinspirerte spillere som tar kjempelett på oppgaven så langt. Xhaka er en dass utpå der. Forsvaret er overalt, og de har nesten klart å drepe den gode viben som var etter sist kamp mot Liverpool på direkten. Skuffende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Du må vente til 2 omgang joppe. Det er da de spiller best fotball ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Just now, Guest Gunners68 said: Du må vente til 2 omgang joppe. Det er da de spiller best fotball ? Det vet jeg, men det hjelper fint lite om vi ikke får til noe offensivt nå, og Wolves putter 2-3 mål til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 En ting er å ligge under etter en såpass stor tabbe, en annen er at vi ikke skaper noe som helst når vi har 70% ball.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Tamt og uten innsats. Hvor er trykket fra forrige uke og hvordan er det mulig å slippe inn så billige mål?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Energiløst, alt for mye rom på sidene. Iwobi tilbake til gammel vane. Taper denne hvis de ikke våkner. Årsverste sålangt Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Det er mye for Emery å ta tak i nå i pausen, dette var slappe greier. Skal på ingen måte frikjenne Xhaka, men det virket som han forventet at passet var ment til Torreira som skulle vært der og ikke 20m foran. Dette går likevel på Xhakas kvote. Iwobi spiller neppe 2.omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Dette er fryktelig svakt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Vi har ballen 73% i denne kampen, men vi skaper faen meg nada niks... Trist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sas2002 Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Er faktisk bare øzil som prøver. Denne kampen taper vi Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Aubameyang og Lacazette beveger seg akkurat fort nok så ikke faller, ingen som forsøker løpe i rom\ skape rom og da blir det vanskelig. Vi spiller hjemme og skaper null og niks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 2 minutes ago, elx said: Vi har ballen 73% i denne kampen, men vi skaper faen meg nada niks... Trist. Det er instillingen. Sist så man det mot pool, da var den på plass. Nå dasser dem rundt og rører. Tror dem er bedre enn de er. Man vinner ikke kamper i pl, Selv hjemme med slik innstilling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Wolves har gjort leksen sin, de spiller ikke imponerende men de dekker de viktige rommene Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Tror det at om vi klarer å lure inn et mål, så kan fort nummer 2 også komme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 OGSÅ I STOLPEN!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.