Jump to content

2018.11.11 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

 

arsenal.png?2016-2017   Arsenal  v   Wolverhampton  Wolves    crest
Søndag 11. november 2018, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 12. serierunde.
Kampen vises IKKE direkte på TV2 Sport Premium / Sumo 
Det er kampen Man City v Man United som sendes direkte på dette tidspunktet.
Arsenal v Wolves sendes i opptak på Sport Premium 2 kl.19:30 (og på Sport Premium kl 22:20).

 

I skrivende stund så er Monreal fremdeles usikker fremfor denne kampen.
Welbeck, med sannsynlig ankelbrudd, må påregnes å være ute i lang tid fremover. Lichtsteiner, med sannsynlig hamstringskade, er nok ute en stund han også.
Koscielny, Mavropanos og Elneny er forventet tilbake i løpet av denne måneden.

Vår motstander Wolverhampton har tapt tre av sine fem siste kamper og vunnet to. Laget ligger plassert midt på tabellen i PL.

Kampen blir ikke lett, men det er en motstander vi bør forvente seier i mot hvis Arsenal skal kunne kjempen seg inn i "topp fire" igjen.

Mitt forslag til lag byr ikke på store overraskelser. Siden Mustafi ble hvilt mot Sporting så antar jeg at han starter mot Wolves, om det blir sammen med Holding eller Sokratis er mer usikkert. Holding har dog spilt mange kamper denne perioden så jeg blir ikke overrasket om han står over denne kampen. Jeg er også usikker på hvem Emery velger som siste mann på offensiv midtbane, jeg velger å ta med Iwobi.

Leno
Bellerin - Mustafi - Sokratis/Holding - Kolasinac
Torreira - Xhaka
Iwobi - Özil - Auba
Laca

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Vi skal ha 3 poeng i denne kampen skal vi henge med ja. Wolves har gjort det ganske bra  , men vi er bedre enn de. Synd med skadene i går.  Vi trenger ikke flere på den listen nå.

Link to comment
Share on other sites

Dette trodde jeg var vekk nå under emry. Men Neida. Totalt uinspirerte spillere som tar kjempelett på oppgaven så langt. Xhaka er en dass utpå der. Forsvaret er overalt, og de har nesten klart å drepe den gode viben som var etter sist kamp mot Liverpool på direkten. 

Skuffende!

Link to comment
Share on other sites

Det er mye for Emery å ta tak i nå i pausen, dette var slappe greier. Skal på ingen måte frikjenne Xhaka, men det virket som han forventet at passet var ment til Torreira som skulle vært der og ikke 20m foran. Dette går likevel på Xhakas kvote.

Iwobi spiller neppe 2.omgang

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Vi har ballen 73% i denne kampen, men vi skaper faen meg nada niks... Trist.

Det er instillingen. Sist så man det mot pool, da var den på plass. Nå dasser dem rundt og rører. Tror dem er bedre enn de er. Man vinner ikke kamper i pl, Selv hjemme med slik innstilling. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...