termax Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 Ni Arsenalspillere skal representere åtte forskjellige nasjoner i VM 2018. England: Danny Welbeck Costa Rica: Joel Campbell Egypt: Mo Elneny Nigeria: Alex Iwobi Spania: Nacho Monreal Tyskland: Mesut Özil Colombia: David Ospina Sveits: Stephan Lichtsteiner og Granit Xhaka Lykke til! https://www.arsenal.com/news/internationals-whos-going-world-cup-18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 15, 2018 Report Share Posted June 15, 2018 Jeg fikk ikke fulgt med på Egypts kamp mot Uruguay. Hvordan klarte Elneny seg og fikk Torreira spilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 Jeg fikk ikke fulgt med på Egypts kamp mot Uruguay. Hvordan klarte Elneny seg og fikk Torreira spilt? Torreira kom på banen med noen få minutter igjen å spille. Elneny var anonym men sikker med pasningene. Gjorde den usynlige jobben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 17, 2018 Report Share Posted June 17, 2018 Vanvittig svak omgang av Ozil her. Enkelt fintet vekk på scoringen også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted June 17, 2018 Report Share Posted June 17, 2018 Sterkt av Lichtsteiner å holde Marcelo og Neymar stille i en hel kamp! Synes Xhaka var god og, viser hva han kan med en bikkje ved siden av seg. Jeg synes egentlig ikke Özil var så svak idag. Eller det var ikke han som trakk Tyskland ned i hvert fall. Jeg var mer positivt overrasket over hvor mange av kontringene i mot det var han som jobbet hjem på. Var så mange tre mot tre med Özil, Hummels og Boateng (hvor sistnevnte var helt natta). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 17, 2018 Report Share Posted June 17, 2018 Var bedre av Ozil i 2 omgangen. Og ja da jobbet han mye hjemover. De to sveitsiske spillerne våre var begge solide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.