Polljen Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 Arsenal Burnley Søndag 6. mai 17:30. Emirates Stadium Premier League 37. serierunde (Arsenals 36. kamp siden de har en utsatt kamp mot Leicester som spilles senere) Kampen vises IKKE direkte på TV2 Premium / Sumo. men i opptak på Premium 3 kl 19:30 (jeg beklager tidligere feilinformasjon) Utilgjengelige spillere: Kos er som forventet ute. Dette er Wengers avskjedskamp med hjemmefansen og her bør og skal det satses på å gi Wenger et skikkelig farvel (uansett hva hver enkelt av oss mener om han). Vi har ingen EL-finale å spare spillere til og i tillegg så er dette en slags "finalekamp" der de to lagene som kjemper om sjetteplassen møtes. Nå er sjetteplassen i utgangspunktet ikke så mye å kjempe om (slik jeg ser det) men etter at de fire store ble utvidet til de seks store å vil det være noe pinlig å falle ut av "topp seks klubben". Wenger kommer til å bli hyllet på mange måter på søndag. Det er rykter om at alle i "100-klubben" (alle som har spilt 100 kamper eller mer for Arsenal under Wenger er invitert) og det er til og med rykter om at en av tribunene på Emirates vil bli omdøpt til "The Arsene Wenger Stand" på søndag. Det er ikke bare Wenger vi helst sikkert sier farvel til på søndag. Per skal rett nok bli værende i klubben som leder av "ungdomsavdelingen", men dette er siste mulighet for at han spiller hjemme for Arsenal. Jeg tviler på at han starter, men han er nok på benken og kommer sikkert inn mot slutten av kampen vil jeg tro. En annen spiller jeg gjerne skulle sett på banen på søndag, om så bare å være på banen i siste spilleminutt er Santi Cazorla som jeg tror forlater Arsenal etter denne sesongen. Dessverre så kommer han helt sikkert ikke til å spille siden han så vidt jeg vet ikke ble oppført i 25 mannstroppen som Arsenal måtte sette opp for andre halvdel av sesongen. Når det gjelder hvem som skal starte så sier det meste seg selv, men stopperplassen uten Kos er den mest usikre. Her har vi tre sannsynlige alternativer og jeg ser gjerne en reprise av Mavropanos og Chambers fra start, eventuelt en trestopperrekke der Mus også er med. Jeg tror personlig at Wenger kommer til å starte med Mus. På midten jeg jeg gjerne Niles fra start, men jeg tror Wenger starter med sine "vanlige". Dette laget tror jeg Wenger starter med: Cech Bellerin - Mus - Chambers - Monreal Wilshere - Xhaka - Ramsey Mhiki - Özil Auba Jeg velger meg dette laget: Cech Bellerin - Mavropanos - Chambers - Kolasinac Ramsey - Niles - Mhiki Özil Auba - Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 Macey Osei-Tutu - Chambers - Mavropanos - Kolasinac Xhaka - Niles Nelson - Mkhitaryan - Iwobi Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Håper på ein fin avskjed, men det er vel liten tvil om at dette er ein liten nedtur etter tapet mot Atletico. Cech Bellerin - Mustafi - Chambers - Monreal Ramsey - Xhaka - Mkhitaryan Özil Aubameyang - Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Ospina Niles-Chambers-Mavropanos-Monreal Ramsey-Xhaka-Willock Mkhi Auba-Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo? Er det berre eg som er dårlig til å lese programoversikter :-) Kvar får me sett kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 6, 2018 Author Report Share Posted May 6, 2018 Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo? Er det berre eg som er dårlig til å lese programoversikter :-) Kvar får me sett kampen? Påstanden om at kampen vises på TV2 Premium er dessverre en stor feiltakelse fra min side. Når jeg skriver kamptråder så bruker jeg alltid å sjekke sendeskjema før jeg starter trådene. Da jeg startet denne tråden og i og med at dette er en søndagskamp så var jeg så overbevist om at kampen går direkte på TV at jeg for første gang unnlot å sjekke sendeskjema. Jeg hadde selv planlagt å se denne kampen så når jeg leste ditt innlegg så ble jeg litt "forfjamset" og jeg er selv jævla skuffet over at jeg nå innser at den IKKE blir vist direkte, det er Chelsea mot Pool somvises på det tidspunket. Arsenal - Burnley vises i opptak på Premium 3 kl 19:30 Jeg må bare legge meg langflat og beklage, dette burde jeg ha dobbeltsjekket før kamptråden ble laget !!! Arsenal.com (player) har en sending før/etter kamp. Her er programmet (legg på en time for norsk tid): PS!! Live match commentary er live tekst ikke bilder/lyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Du har ingenting å beklage :-) Da får me sjå build up på Arsenal.com før me prøver å finne ein stream.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Ozil glimrer med sitt fravær idag også. Greit betalt 3.5mill i uka for å knapt spille kamper. Blir spennende å se hva ny manager gjør med dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 6, 2018 Author Report Share Posted May 6, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Ozil glimrer med sitt fravær idag også. Greit betalt 3.5mill i uka for å knapt spille kamper. Blir spennende å se hva ny manager gjør med dette Helt latterlig. Makan til manager som syr puter under armene på spillerne sine. Er det rart de blir veike mentalt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Helt latterlig. Makan til manager som syr puter under armene på spillerne sine. Er det rart de blir veike mentalt.. Misstenker han er deprimert etter at han må spille EL neste sesong også. Like seg beste rundt verdensstjerner som gjør grovjobben han der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 6, 2018 Author Report Share Posted May 6, 2018 Ett "mildt ryggproblem" var forklaringen som ble gitt på Arsenal Player om Özil sitt fraver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Kan gjerne erstatte Özil med Fekir i sommer hvis det er sånn han skal holde på. Ellers litt skuffet over at Macey og Niles ikke starter, men kan fort være Cech (og Wilshere) sin siste hjemmekamp for klubben så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 6, 2018 Author Report Share Posted May 6, 2018 I det minste fullt på Emirates i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 6, 2018 Author Report Share Posted May 6, 2018 Det er flere (utenfor banen) som har sin siste kamp på Emirates. Vic Akers "materialforvalter" gir seg etter 33 år i Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Pluss Mertesacker selvfølgelig. Regner vi får se han noen minutter på tampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneC Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Noen som har link til en bra stream? (Har Mac) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Noen som har link til en bra stream? (Har Mac) http://www.easysport.tv/games/arsenal-vs-burnley/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Tenk om vi hadde variert spillet mer enn vi gjør. Forsvar kan rygge så langt fordi de nesten vet det aldri skal skytes fra 20-25m. Begynner vi score derfra åpner det seg automatisk i boksen også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Der så man hvorfor auba lukter mål! 1-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Herlig spill. Flott av Laca og bra pasning av Iwobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Nydelig pasning av Iwobi til Lacazette i forkant. Aubameyang lukter mål som vanlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 6, 2018 Author Report Share Posted May 6, 2018 Laca til Auba, kan vi få et bedre spisspar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Liker stopperparet Chambers - Mavropanos jeg. Sistnevnte virker bare som et beist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Er lenge siden vi hadde en spiss som lukta de der. Auba er en skikkelig goalgetter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.