Polljen Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Arsenal Atletico Madrid Torsdag 26. april, 21:05. Emirates Stadium Europa League - Semifinale, kamp 1 av 2. Kampen vises live på Max / Eurosport Player Skadesituasjonen oppdatert etter kampen mot WH (22/4): Mhiki blir ikke klar til torsdag. Elneny pådro seg sannsyligvis ikke en så alvorlig skade som det kunne se ut som på tvbildene, men han blir ikke klar til torsdag. Özil har slitt med influensa og vil bli vurdert fortløpende. Wilshere har slitt med ankelen, men er sannsynligvis klar til torsdag. Cech som har slitt med hoften ble ikke nevnt i dagens oppdatering. Kolasinac ble heller ikke nevnt. Når det gjelder Semien så er jeg pessimistisk optimist, jeg har nok ikke hatt den store troen på nåtidens Arsenallag men det er noe med denne klubben og Cup-spill. I tillegg så håper jeg (til tross for all min "negativitet") at Wenger avslutter sin regjeringstid med nok en vinnermedalje i beholdingen. Av de på "skadelisten" så antar jeg at Özil og Wilshere blir klare til torsdagens oppgjør. Jeg vil i utgangspunktet ikke starte med Jack men skaden til Elneny gjør meg usikker, men Özil (hvis frisk) er en viktig brikke. Welbeck har ikke vært en av mine favoritter denne våren, men han har gjort fremskritt og alternativene er ikke mange, så han starter i mitt oppsett. Ospina Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal Niles/Wilshere - Xhaka - Ramsey Özil - Welbeck Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Enig med laget. Tipper vi vinner 3-1. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Skulle hatt Mkhitariyan klar til dette oppgjøret, litt krise dersom Ozil heller ikke skulle være klar eller 100% fit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Enig med laget. Tipper vi vinner 3-1. BE Pøh. Du glemte at Monreal putter et par ganger han også. 5-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Pøh. Du glemte at Monreal putter et par ganger han også. 5-1. Godt poeng. Husk at det er to omganger da. 10-2 BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Godt poeng. Husk at det er to omganger da. 10-2 BE Jeg vet. Hvis vi bare vinner 10-2, så kommer jeg til å være pissenervøs før bortekampen. Vi har Mustafi i forsvar, ergo kan vi tape 8-0 borte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 22, 2018 Report Share Posted April 22, 2018 Jeg vet. Hvis vi bare vinner 10-2, så kommer jeg til å være pissenervøs før bortekampen. Vi har Mustafi i forsvar, ergo kan vi tape 8-0 borte. Jeg har hørt 10-2 er en farlig ledelse BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 kapittel 1 av 2 i som kan definere neste sesong for oss, skrives idag. Selv er jeg meget spent, men usikker på hva jeg kan forvente ikveld. Håper det koker på tribunen idag,noe som kan hjelpe gutta til å overprestere. Pri en bør være å unngå bortemål i mot mener jeg. Atletico er et bra lag, med mye krutt i sentralinjen sin, redd at koke, gabi og saul kommer til å gjøre dagen til våres midtbanespillere til et helvete. det er vell usannsynlig at mhiki blir involvert ikveld. Laget jeg håper på Cech Bellerin- mustafi - kos- Nacho Xhaka - AMN Øzil-Ramsey-Welbeck Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Det hadde vært litt kult om noen møtte opp med Wenger Out plakat i dag. Det hadde vært spennende å se hvordan folk hadde reagert! Det er få kamper igjen av denne sesongen, som fortsatt kan bli veldig bra. Jeg håper dette skjer: 1. Arsenal vinner EL 2. Liverpool blir slått ut av Roma 3. Chelsea sniker seg inn på fjerdeplass i serien, foran Tottenham (eventult Liverpool, men helst Tottenham). 4. Chelsea vinner FA-køppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Gir deg 0.1% sjanse for at det over skjer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Gir deg 0.1% sjanse for at det over skjer Jeg er enig i at sjansen er liten, men det hadde vært usannsynlig kult om så skjedde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Det hadde vært litt kult om noen møtte opp med Wenger Out plakat i dag. Det hadde vært spennende å se hvordan folk hadde reagert! Det er få kamper igjen av denne sesongen, som fortsatt kan bli veldig bra. Jeg håper dette skjer: 1. Arsenal vinner EL 2. Liverpool blir slått ut av Roma 3. Chelsea sniker seg inn på fjerdeplass i serien, foran Tottenham (eventult Liverpool, men helst Tottenham). 4. Chelsea vinner FA-køppen Nice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 26, 2018 Author Report Share Posted April 26, 2018 Det hadde vært litt kult om noen møtte opp med Wenger Out plakat i dag. Det hadde vært spennende å se hvordan folk hadde reagert! Det er få kamper igjen av denne sesongen, som fortsatt kan bli veldig bra. Jeg håper dette skjer: 1. Arsenal vinner EL 2. Liverpool blir slått ut av Roma 3. Chelsea sniker seg inn på fjerdeplass i serien, foran Tottenham (eventult Liverpool, men helst Tottenham). 4. Chelsea vinner FA-køppen JEPP ? Fire rette av fire - neppe Tre av fire - ikke umulig To av fire - ikke urealistisk En av fire - god sjanse Null rette av fire - kan skje Polljens sannsynlighetstips: Chelsea blir topp fire - meget usannsynlig Roma slår ut Pool - ønskelig, men ikke så veldig sannsynlig Arsenal vinner EL - litt vaklete vurdering fra min side siden det er semien som er problemet. I en finale er Arsenal favoritter. Chelsea vinner FA - jeg håper det, og det tipset jeg tror er nærmest ved å slå til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Så hva skjer a guttær? Hvem tror dere står i mål i dag? Jeg tror det blir Ospina og håper det ikke blir en «OPSina». BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 26, 2018 Author Report Share Posted April 26, 2018 Ganske sikkert en O**ina, hvilken versjon gjenstår å se ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 26, 2018 Author Report Share Posted April 26, 2018 ingen overraskelser her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 26, 2018 Author Report Share Posted April 26, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Forventede lag. Håper wilshere for en gangs skyld møter opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Forventede lag. Håper wilshere for en gangs skyld møter opp! Basert på formen hans den siste tiden er det nok en del som håper han ikke møter opp ???. Benken vår ser fryktinngytende ut. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Basert på formen hans den siste tiden er det nok en del som håper han ikke møter opp ???. Benken vår ser fryktinngytende ut. BE Hehe det har du rett i! Benken får nok mange til å skelve ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Lykke til. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Laca scorer minst to i dag. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Føkk Lacazette, den kan du sette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Så nærme Laca! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Laca scorer minst to i dag. BE Nacho scorer minst to i dag. Frisk start! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.