Jump to content

2017.09.25 West Bromwich Albion (H)


Polljen

Recommended Posts

Og påstå at Xhaka spilte en kjempekamp er jeg ikke enig med. Alt for mange feilpasninger som han gjør i kamp etter kamp. Ble ikke imponert av gutta, kunne fort hatt 3 mål imot oss. Hvorfor skal Alexis vise sine driblekunnskaper lang ned på egen banehalvdel? Ok 2 omg, men er som sagt ikke fornøyd. Spreng banken i januar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Og påstå at Xhaka spilte en kjempekamp er jeg ikke enig med. Alt for mange feilpasninger som han gjør i kamp etter kamp. Ble ikke imponert av gutta, kunne fort hatt 3 mål imot oss. Hvorfor skal Alexis vise sine driblekunnskaper lang ned på egen banehalvdel? Ok 2 omg, men er som sagt ikke fornøyd. Spreng banken i januar.

Nei Xhaka har ingen kjempekamp, men som jeg vel har påstått tidligere han er ingen naturlig DM, han er ingen defensiv "kraft". Men jeg mener Xhaka kan bli veldig god for Arsenal hvis hans evner blir brukt riktig. En ekte DM inn på laget og Xhaka over i Cazorlarollen er mitt ønske.

Link to comment
Share on other sites

Var veldig optimist når vi kjøpte Lacazette. Kolasinac er og god. Rett inn på laget. Kjempespillere. Synd han ikke kjøpte ett par klassespillere til da hadde vi vert med å kjempe om PL. Og så er det den prioriteringen av wenger som jeg ikke forstår med å sette ut de 2 nevnte mot Liverpool og spillere i feil posisjoner. Har enda ikke hørt en logisk forklaring på alt tull i mine øyne som wenger holder på med. Hadde de bare kjempet i hver gjevlig kamp og blødd for drakta så kunne det blitt bra men trur ikke det kommer til å skje.

Og alt rot med Øzil og Alexis får vi ikke gjort noe med. wenger sier jo at de spiller bedre når de bare har ett år igjen av kontrakten. Den skjønner jeg heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

wenger sier jo at de spiller bedre når de bare har ett år igjen av kontrakten. Den skjønner jeg heller ikke.

 

---

nei, det henger ikke HELT på greip. Men har Wenger faktisk sagt dette? Her er det vel litt motstridende forhold. På den ene siden kan en spiller på utgående kontrakt ha hodet et annet sted, og slite med å være profesjonell nok, og gi 100%. På den annen side elsker disse gutta å spille fotball - det er noe med sirkus og sagmugg... og det er jo i deres egen interesse å prestere topp selv på utgående kontrakt fordi de da øker sin markedsverdi. Og de har vel LITT yrkesstolthet?

 

det største problemet med dette er uansett Arsenals fordi de ikke får noe igjen for spilleren, og fordi de må ut på markedet å hente en erstatter for hundrevis av millioner kroner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...