Jump to content

2016.07.28 - 2016.08.07 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

For Gooners som bor i sørvest og andre som har mulighet til å legge turen til Stavanger tidlig i august så har Arsenal nå annonsert en pre-seasonkamp mot Viking på Viking Stadion fredag 5. august. Og for Østfoldinger så er det vel ikke lange turen til Gøteborg der Arsenal spiller mot Manchester City på Ullevi Stadion søndag 7. august

 

Kamper i Pre-season:

 

28. Juli: MLS All-Stars, Avaya Stadium (San Jose, California)

 

31. Juli: Chivas de Guadalajara, StubHub Center (Carson, California)

 

5. august: Viking (Stavanger)

 

7. august: Manchester City (Gøteborg)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne vært på denne, men må prøve å få kjøpt meg billetter når det blir "åpent salg" da jeg av en eller annen grunn har klart å glemme å betale kontingenten de siste årene.. :shy:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hehe nei... Men 860.- billetten for en treningskamp syntes jeh er drøyt. Men så er emirates prisene drøye også for si det slik

Sopass ja, det var jo pris høgare enn blod, ja heilt på nivå med safran.

Det er drøyt for ein treningskamp. Nei folkens det er for mye pengesnakk og bruk i dagens toppfotball!

Dagens moralpreiken over og litt tilbake til topic: nokon som er i USA og ser nokre kampar der? Eg dukker personleg opp på Viking-Arsenal og håpar å i hvert fall på et vis få streama kampene. Eg fekk ikkje sett kampen mot Lens.

Link to comment
Share on other sites

Hehe nei... Men 860.- billetten for en treningskamp syntes jeh er drøyt. Men så er emirates prisene drøye også for si det slik

 

Lå ute til 560,- per billett når jeg sjekket i starten. Vurderte å se både mot Viking og City, men endte opp med bare førstnevnte da det ville vært et lite helvete å kjøre til Stavanger også rett til Göteborg dagen derpå. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Lå ute til 560,- per billett når jeg sjekket i starten. Vurderte å se både mot Viking og City, men endte opp med bare førstnevnte da det ville vært et lite helvete å kjøre til Stavanger også rett til Göteborg dagen derpå. :P

 

Jeg hadde vært med til Gøteborg :) Skal på Viking - Arsenal da jeg er fra Stavanger :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...