Jump to content

Transport middel til White Hart Lane for Arsenal Fans


Gullfot

Recommended Posts

Hei dere som har vert på kamp mellom Tottenham- Arsenal. Hvilket transport middel er best til denne banen. Skal se kampen mellom disse to nå 5.mars og har plass blant Arsenal fansen selvfølgelig.

 

Er det og ta Victoria linjen til Seven Sister. Ser herfra at det sikkert er gått stykke og gå til banen! Det beste ønske fra dere er å gjøre som andre Gunners fans gjør på kamper mellom giganten Arsenal mot spurvene.

 

Transport tips mottas gjerne til denne banen. Frem går bra men etter seier er det best og komme seg trygt herfra!

 

Beste Hilsen

Bjarne Gullfot

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg antar at du kommer til å få hjelp fra de som har vært på kamp der tidligere, men et søk på ruteopplysningen sier følgende:

 

(Jeg vet ikke hvilken stasjon du vil reise fra, så søket har tatt utgangspunkt i Victoria Station Underground )

17 mins tube Victoria line to Seven Sisters Underground Station

18 mins bus 279 bus or 149 bus or 349 bus to Tottenham Hotspur Football Club

1 min walking Walk to 760 High Road, Tottenham

 

eller denne

 

 

17 mins tube Victoria line to Seven Sisters Underground Station

4 mins overground London Overground to White Hart Lane Station

Link to comment
Share on other sites

Takker Polljen. For din interesse om å gi gode tips. Victoria line til Seven Sister var den jeg også fant så best ut!

 

Men har sett på kart og fra undergrunn Seven Sister til selve White H er det et gått stykke og gå.

 

Når vi Arsenal Fans forlater denne stadion er det bare og følge på resten, vi får nok ikke forlate køen. Blir nok geleidet til en tog stasjon tror jeg!

 

Ønsker å komme trygt frem og samme tilbake. Denne kampen kommer og bety mye og blir en opplevelse for resten av livet.

Hilsen Gullfot

 

Link to comment
Share on other sites

 

Takker Polljen. For din interesse om å gi gode tips. Victoria line til Seven Sister var den jeg også fant så best ut!

 

Men har sett på kart og fra undergrunn Seven Sister til selve White H er det et gått stykke og gå.

 

Når vi Arsenal Fans forlater denne stadion er det bare og følge på resten, vi får nok ikke forlate køen. Blir nok geleidet til en tog stasjon tror jeg!

 

Ønsker å komme trygt frem og samme tilbake. Denne kampen kommer og bety mye og blir en opplevelse for resten av livet.

Hilsen Gullfot

 

 

Jeg har aldri vært på White Hart Lane, men når jeg kikker på kart og ruter så ser jeg at det er en "Overground"-stasjon nær "White Shit Lane" :gimme: som gjør at reisen i alle fall til stadion kan bli ganske kort.

Hvis du tar undergrunnen til Seven Sisters så kan du gå på "overgrunnen" og så gå av på White Hart Lane Railwaystation som ligger ca 300 meter fra stadion. Som du nevner så blir nok køene geleidet i visse retninger, men jeg kan ikke se noen grunn til at en av de retningene da vil være nevnte overgrunnsstasjon.

Som jeg skrev i posten over så er det flere busser som traffikerer strekningen Seven Sisters til White Hart Line så iallefall til kamp så er dette også en aktuell måte å forflytte seg på.

 

Nå vet jeg ikke i hvilket område av London du skal bo, men et annet alternativ er å ta den "Overgrunnen" jeg nevnte fra Liverpool Street Station (start-/endestasjon) og da er det ca 21 minutters reisetid til White Hart Line Station. Til Liverpool Street så går det mange undergrunnslinjer og fra "Sentrum" så kan man ta bl.a. Central Line og Circle Line.

 

Men selvsagt så er det også mange gode grunner til å gå de ca to kilometerene fra Seven Sisters til Stadion, både med tanke på at det nok er flere Gooners å rusle sammen med og at det kanskje er ett vannhull eller to på veien, det spørs dog hvor vennligsinnet/uvennligsinnet de vannhullene er til goonerfans når du beveger deg nordover "veien".

 

Uansett så ønsker jeg deg eg riktig god tur og jeg må så absolutt erkjenne at jeg er jævla sjalu :shy:

Link to comment
Share on other sites

Skal prøve etter denne turen til White Hart Line og lage en beskrivelse av min tur.

 

Hvor den begynte og hvor jeg måtte gå etc. og hvilken transportmiddel. Samt om det er trygge drikke stasjoner underveis og ikke minst hvordan Gunners fans feirer en sier her.

Høres folkens.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Slik var min tur mot Tottenham. Når vi kom ut på stasjonen Seven Sister (Victoria Linjen) ble oss Gunners fan på ene siden av gangveien og Spurs fan andre siden med Politiet med hester, kjøretøy etc. i midten. Hele veien opp til banen , ca, 20 minutter fra Seven Sister, fikk vi høre det fra Spurs gjengen og vi Gunners ga tilbake hele veien opp til stadion. Det ble meget ampert etter hvert som vi nærmet oss stadion og ble litt som riktig gamle dager som alle var Hooligans. Det tok fyr plutselig og så var slagsmål igang. Men heldigvis jeg var komt innenfor sperringen og kunne vise min billett og kom der jeg skulle.

 

Hvilken fotball kamp det ble! Vi var i himmelen så nede til helvete til noe midt i mellom. Gunners klarte og ødelegge for Spurs på dies hjemmebane. Yes Hurra.

 

Tilbake veien ble rolig for alle. Seven Sister til Finsburi Park, Skift deretter til Upper Holloway (Piccadily line) neste stopp blir Arsenal. Og du er ved Emirates Stadion.

 

12 , Twelv 12 pins pub ved Finsburi park er vært et besøk. Tollington pub, 115 Hornsey Rd. vert et besøk. Gunners Pub, : 204 Blackstock Rd. meget vært et besøk.

The Coronet pub, 338-346 Holloway Rd. Største puben med mat og drikke du kan tenke deg. Større en dette blir ikke en pub.

 

Beste hilsen på veien

Gullfot

 

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som en flott tur med action det Gullfot :) Godt du holdt deg unna slåssinga ;)

Yes. Det det var enkelt. Bare man gikk på riktig side av fortuet (Bergens for gangvei) så hadde vi Tottenham ene siden og Arsenal Fans andre siden og hele veien Politiet med hester og kjøretøy midt i mellom.

Men hele tiden var det noen Spurs som ønsket og komme over og fucket upp oss Arsenal fans på andre siden av veien. Men heldigvis de ble stoppet av Politiet hele tiden. Kom ikke over midtlinjen før Politiet tok tak i disse ekle Spurs fan og fikk de over til andre fortuet.

De fikk sitt pass påskrevet når Arsenal scoret til slutt. Totalt stille men ikke blant oss i Bortesvingen. Hurra Hurra. Seier dette

Herlig retur hjem igjen.

Link to comment
Share on other sites

Yes. Det det var enkelt. Bare man gikk på riktig side av fortuet (Bergens for gangvei) så hadde vi Tottenham ene siden og Arsenal Fans andre siden og hele veien Politiet med hester og kjøretøy midt i mellom.

Men hele tiden var det noen Spurs som ønsket og komme over og fucket upp oss Arsenal fans på andre siden av veien. Men heldigvis de ble stoppet av Politiet hele tiden. Kom ikke over midtlinjen før Politiet tok tak i disse ekle Spurs fan og fikk de over til andre fortuet.

De fikk sitt pass påskrevet når Arsenal scoret til slutt. Totalt stille men ikke blant oss i Bortesvingen. Hurra Hurra. Seier dette

Herlig retur hjem igjen.

Beste minne i år så langt var kampen Arsenal- Leicester. Satt på clock end og fikk dette målet på overtid var bare helt herlig. Overgår selv utlings målet mot Spurs. Herlige minner men beste er fra Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...