Jump to content

2015.12.09 Olympiakos


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

alt i alt en imponerende forestilling av Arsenal. De første 20 minuttene så det ikke ut som de skule klare det; lite aggresivt, og litt på etterskudd. Men gradvis tok de over, selv om jeg synes de lenge slapp Olympiakos for lett til. Men etter 2-0 stengte vel Arsenal mer eller mindre butikken, og derfra og ut viste Arsenal seg fram på en profesjonell måte. Giroud naturligvis imponerende; utrolig at han kunne gå rett fra et kraftig overtråkk, og rett opp og putte nr 2. Campbell spilte sin beste kamp i Arsenal-trøya, og kan bli en joker fremover, overraskende nok. Han er (foreløpig) en dårlig avslutter, men han har god teknikk, og han er en lagspiller. Cech sto stødig og hadde et par gode redninger, og Flamini har gjort en god figur som stand in for Coq. Fantastisk at de klarte å karre seg videre med det utgangspunktet de hadde, og det for 16. gang på rad! Og de klarte det pga kvalitet, ikke flaks! Så får vi håper dette kan gi et løft, både i CL og ligaen. Hvis de er litt heldige med trekningen, og de klarer å løfte seg formmessig utover vinteren har de potensiale til å nå langt i CL, selv om jeg neppe tror de vinner. Men de slo jo Bayern 2-0 på sterkt vis, så de har jo allerede vist at det er mulig å hamle opp med de beste...

Link to comment
Share on other sites

Synes personlig det er veldig gøy å se Joel begynne å prestere nå. Endelig har han fått noen sjanser med førstelaget og man ser han begynner å få litt selvtillit. Begynner å ligne mer og mer på den spilleren vi så i VM. Hardtarbeidende, teknisk god og målfarlig. Da Joel fikk sjansen etter skadene på Ramsey, Ox og Theo var det en del som tvert gikk ut og sa han ikke var god nok. Det mente jeg var urettferdig med tanke på at han ikke hadde fått noe særlig med sjanser sammen med våre beste enda og dermed ikke fått muligheten til å spille på seg selvtillit eller vise seg frem noe. Det begynner å komme seg nå. Assisten på Girouds andre i går viser at det bor noe i gutten og innsatsen han legger ned på kanten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...