Marius- Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 ARSENAL vs WEST HAM Emirates Stadium 15.04.2014 Skader Arsenal FC: Podolski, OX, Monreal, Rosicky, Gnabry, Kos, Miyaiachi, Özil, Wilshere, Walcott og Diaby (Kilde: Fysioroom) Skader West Ham United: Nolan, McCartney, Borellio, J O`Brien (Kilde: Fysioroom) Mange skader på Arsenal som vi vet. I tilegg til Fysioroom sin liste melder Wenger om problemer igjen med Ramsey. Nå er det mange med test i siste liten før denne kampen men vi stiller tilnærmet kneblet. Tipper følgende lag basert på worst case scenario: Szez Sagna - Per - Vermaelen - Gibbs Arteta - Zelalem Eisfeld - Källström - Cazorla Giroud Tips: 1-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Kallstrom får jammen kjørt seg da ja ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Kallstrom får jammen kjørt seg da ja ;-) Haha Godt poeng Endret nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Når det gjelder "striden" om fjerdeplassen så er det kun seier som er akseptabelt i kveldens kamp. Siden Everton har en merkbar bedre målforskjell enn oss så må vi i de siste kampene ta tre poeng mer enn de, og selv om Everton har begge Manchesterlagene igjen så tror jeg ikke vi kan gi fra oss så mange poengene i de kampene. Full pott på fem kamper tror jeg gir fjerdeplass, en uavgjort i de fem kan kanskje gi plassen men taper vi kamper eller spiller flere uavgjorte kamper så er sannsynligheten liten slik jeg ser det for CL-spill til høsten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilisten Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Hold i alle fall Ramsey på benken så lenge som mulig, og helst ikke på banen i det hele tatt. Å spille ham så snart etter nesten 120 minutter for tre dager siden er å be om ny skade. Vi er nødt til å vinne i dag, så enkelt er det. Everton møter Palace hjemme i morgen, og dersom vi ikke vinner i dag kan de plutselig være fire poeng foran. I tillegg har de, som Polljen skriver, merkbart bedre målforskjell enn oss. Jeg tror likevel vi kan klare fem av fem seire og ta 4. plassen. Szcz - Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs - Arteta, Källström - Ox, Cazorla, Podolski - Giroud. Tror det skal holde til seier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Her er det kun ein ting som gjelder. Like god innsats som West Ham eller helst litt bedre. Med dagens form klarar me ikkje å spele ut eit einaste lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Laget: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Arteta, Källström, Rosicky , Cazorla, Podolski, Giroud Benken; Ox, Fabianski, Sanogo, Jenkinson, Akpom, Bellerin, Ramsey Vermaelen på venstre kant!! Gud bedre vi har problem der. Ellers godt rosicky ble klar, da øker troen litt. Källström fra start kan bli alt mulig, vi får krysse alt man har... Wenger tar også med Akpom på benken, er vel hvis vi havner under å virkelig må ha mål vil jeg tro... Har han litt taktikk i seg alikevel? Problemet er at dette er ett TREGT lag uten særlig fart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertesvi Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Lite fart og bakrom, så om west ham er gode nok til å stresse oss høgt kan vi få problem. Heldigvis er ikkje dette wh si sterke side, så har trua på at vi får etablere spel på motstandar sin halvdel, og da skal vi klare tre poeng! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Er vel faktisk det eldste laget vi har hatt på mange år, samtidig som det tregeste laget, samt det høyeste laget. Giroud er yngst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Skulle helst sett Sagna på venstreback og Jenkinson på høyreback. Vermaelen på venstre gir meg fortsatt mareritt.. Ellers er ikke akkurat laget mye å skryte av, men så lenge de gir 100% fra starten av så burde vi klare å slå West Ham. Nå er det bare det at de ytterst sjeldent gir 100% fra starten av eller i løpet av 90 generelt sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Come on Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Fryktelig å høre på "uten lyd" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Når Giroud misser slike sjanser så står han å sutterer bak mål når han burde jobbe på for neste sjanse. Irriterer meg så sinnsykt. Forøvrig nok ett fantastisk innlegg av Podolski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Hadde Giroud gått 100% inn i den situasjonen der så ville det trolig blitt mål, men som med alt franskmannen gjør så er det halvhjertet. Dog er det synonymt med Arsenal for tida og ikke bare Giroud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Forøvrig en av våre viktigeste kamper hjemme, og West Ham er nære hver gang de er i angrep eller har døball Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Vi er dårligst så langt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Szcz er latterlig passiv i feltet i dag, og laget som helhet spiller ræva. Likevel tror jeg vi vinner kampen. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Ræva. Rett og slett ræva. Vi opprettholder det høye nivået vi har holdt den siste tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Er det mulig å avslutte svakere? Herregud å dårlig vår beste spiss er, jeg GREMMES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Bra nedtak, men hva faen i helvete er det han prøver på når han skal avslutte?! Giroud er så jævlig ræva! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Der røyk vel CL tipper jeg, hvordan skal vi score 2? Da må vi flakse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Hvorfor ikke kjøre jævla 4-4-2? Vi sliter med å score mål og Giroud blir veldig ensom på topp. Podolski suger ute på kanten, men fortsatt så skal det tviholdes på 4-2-3-1. Faen heller. Det lukter null CL spill neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2014 Author Report Share Posted April 15, 2014 Sett den mannen inn forran boksen. Har sagt det så mange ganger! Da tror jeg faktisk på 2 mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Poldi! Helt ute, men så scorern! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Podolski er og blir en fantastisk avslutter. Synd han bare ikke kan spille spiss for oss, men hvorfor Wenger ikke satser mer på å få Podolski i slike posisjoner skjønner jeg bare ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.