Jump to content

West Ham H 15.04.14


Marius-

Arsenal - West Ham  

9 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ARSENAL vs WEST HAM

Emirates Stadium

15.04.2014

Skader Arsenal FC:

Podolski, OX, Monreal, Rosicky, Gnabry, Kos, Miyaiachi, Özil, Wilshere, Walcott og Diaby (Kilde: Fysioroom)

 

Skader West Ham United:

Nolan, McCartney, Borellio, J O`Brien (Kilde: Fysioroom)

 

 

Mange skader på Arsenal som vi vet. I tilegg til Fysioroom sin liste melder Wenger om problemer igjen med Ramsey. Nå er det mange med test i siste liten før denne kampen men vi stiller tilnærmet kneblet.

 

Tipper følgende lag basert på worst case scenario:

 

Szez

Sagna - Per - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Zelalem

Eisfeld - Källström - Cazorla

Giroud

Tips: 1-1

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Når det gjelder "striden" om fjerdeplassen så er det kun seier som er akseptabelt i kveldens kamp.

Siden Everton har en merkbar bedre målforskjell enn oss så må vi i de siste kampene ta tre poeng mer enn de, og selv om Everton har begge Manchesterlagene igjen så tror jeg ikke vi kan gi fra oss så mange poengene i de kampene. Full pott på fem kamper tror jeg gir fjerdeplass, en uavgjort i de fem kan kanskje gi plassen men taper vi kamper eller spiller flere uavgjorte kamper så er sannsynligheten liten slik jeg ser det for CL-spill til høsten,

Link to comment
Share on other sites

Hold i alle fall Ramsey på benken så lenge som mulig, og helst ikke på banen i det hele tatt. Å spille ham så snart etter nesten 120 minutter for tre dager siden er å be om ny skade.

 

Vi er nødt til å vinne i dag, så enkelt er det. Everton møter Palace hjemme i morgen, og dersom vi ikke vinner i dag kan de plutselig være fire poeng foran. I tillegg har de, som Polljen skriver, merkbart bedre målforskjell enn oss. Jeg tror likevel vi kan klare fem av fem seire og ta 4. plassen.

 

Szcz - Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs - Arteta, Källström - Ox, Cazorla, Podolski - Giroud. Tror det skal holde til seier.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Szczesny,

Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen,

Arteta, Källström,

Rosicky , Cazorla, Podolski,

Giroud

Benken; Ox, Fabianski, Sanogo, Jenkinson, Akpom, Bellerin, Ramsey

 

Vermaelen på venstre kant!! Gud bedre vi har problem der.

 

Ellers godt rosicky ble klar, da øker troen litt. Källström fra start kan bli alt mulig, vi får krysse alt man har...

Wenger tar også med Akpom på benken, er vel hvis vi havner under å virkelig må ha mål vil jeg tro... Har han litt taktikk i seg alikevel? :)

Problemet er at dette er ett TREGT lag uten særlig fart.

Link to comment
Share on other sites

Skulle helst sett Sagna på venstreback og Jenkinson på høyreback. Vermaelen på venstre gir meg fortsatt mareritt..

 

Ellers er ikke akkurat laget mye å skryte av, men så lenge de gir 100% fra starten av så burde vi klare å slå West Ham. Nå er det bare det at de ytterst sjeldent gir 100% fra starten av eller i løpet av 90 generelt sett.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke kjøre jævla 4-4-2? Vi sliter med å score mål og Giroud blir veldig ensom på topp. Podolski suger ute på kanten, men fortsatt så skal det tviholdes på 4-2-3-1.

 

Faen heller. Det lukter null CL spill neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...