Jump to content

Arsenal - Napoli


refser

Recommended Posts

Da er kampen 30 min gammel, og Napoli ser ut til å være overlegne. Wilshere og Ramsey virker å være enda tregere enn jeg husker. Forsvaret er direkte hjelpeløst med to backer som sjelden er rett posisjonert. Så langt er det lite som tyder på Wenger ikke bør hente inn minst tre kvalitetsspillere.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Tar meg selv i å håpe at det går til helsikke slik at Wenger & co våkner opp. Knusing av lag fra Asia er ikke et kvalitetstegn, dette er virkeligheten. Og stallen er IKKE god nok Wenger, selv om du sier det for å oppmuntre gutta. La oss heller forsterke laget og oppmuntre med det.

Link to comment
Share on other sites

Virker som man ikke lærer. På slutten ifjor passet vi på at backene holdt litt igjen istede for å tømme seg. Nå er dette glemt og vi er på bærtur gang etter gang. Vi har som tidligere litt nesten spill. Fikk en billig straffe, den var dårlig av Podi.

 

Løpet spissen til Napoli gjorde på 0-2 var noe jeg tror aldri Giroud får til. Han virker svak hittil, som ifjor mot god motstand.

Link to comment
Share on other sites

Klassisk den der. Godt slått inn av podolski og ingen er foran mål og lukter den.

 

Buing halvveis på Emirates også. Neppe dette man vil se 14 dager før start

 

Forventet intet mindre. Nærmest enhver som har peiling på fotball kan se at Arsenal mangler en del.

 

Vist ikke Wenger ser at det må forsterkninger inn må han gå

 

Problemet er at man kan ikke gi Wenger sparken nå uansett. Skulle han fått fyken måtte det skjedd i mai eller starten av juni. Man kan ikke sparke en manager i september/oktober.

 

Link to comment
Share on other sites

Glimtvis ok av Podolski og Gnabry, men bare Rosicky som får godkjent etter første omgang. Merkelig at sidebackene skal slite så kraftig med posisjoneringen. Ramsey og Wilshere ser ut som de er gått i dvale... Dette Arsene Wenger, er hjelpeløst. Rett og slett fryktelig å høre deg si at dette laget skal kjempe om ligatittel uten forsterkninger. Om det ikke blir forsterkninger, må Arsenal kjempe med Liverpool, Everton og WBA om e-cupplassering... Trist og rett og slett en tragedie om Wenger ikke skulle se at dette ikke holder mål. Wenger har 29 dager på å vise at han fortsatt er rett mann for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Om 29 dager kan man ha mistet for mye poeng allerede.

 

Uansett, ramsey hadde en fæl omgang sammen med Wilshere. Det er glimt, men det blir med glimt av noe stort.

Backene tømmer seg som spillestilen vår tilsier, og de kommer på raske overganger. Podolski får halvveis ok, rosicky ser bra ut til en preseason å være. Gnabry annonym, Giroud dårlig.

 

Higuain inn nå? Kanskje du får kjenne på hva du BURDE handlet Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Bruce Rioch ble da for eksempel sparket rett før sesongstart.

 

Det var vel grunnet en krangel angående penger til overganger var det ikke? Det var vel også en tid hvor vi faktisk hadde litt baller i styret fremfor de inntørka gamle skrottene som sitter der i dag.

 

Forøvrig: Det jeg syntes er merkelig er at Wilshere tydeligvis er den spilleren som holder igjen mens Ramsey presser oppover. Burde det ikke vært motsatt?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Arsenal funnet frem sitt gamle jeg. Alt som var positivt på vårparten er tydeligvis glemt.

 

Spørsmålet er om Wenger & co finner spillet tilfredsstillende med tanke på å kjempe om den vante fjerdeplassen...

Tror ikke vi klarer 4. plass i år såfremt vi ikke har 2-3 spillere som har enestående sesonger som i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Podolski er en lat fotballspiller. Gidder kun av og til. Giroud er ikke en fotballspiller i det hele tatt. Han er FOR rakrygget til å kunne løpe.

Vanskelig å si seg uenig der, men Giroud ville neppe vært i stand til å løpe særlig fortere uansett, men han har en rimelig latterlig løpestil ja.

 

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Gnabry blir tatt av. En større trussel i dag enn Giroud og Podolski kombinert.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si seg uenig der, men Giroud ville neppe vært i stand til å løpe særlig fortere uansett, men han har en rimelig latterlig løpestil ja.

 

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Gnabry blir tatt av. En større trussel i dag enn Giroud og Podolski kombinert.

Wenger viser nok en gang hvor elendig taktiker han er. Nok en gang er det svært tydelig at han har bestemt byttene på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...