Jump to content

Tv2 og Permier League


Marius-

Recommended Posts

Hei, er det noen her som har satt seg skikkelig inn i de nye reglene for visning av direktekampene sesongen 13/14?

 

Jeg har Canal Digital parabol nå, og har hatt Tv2 PL 1-3 som nå skal ha blitt Sport Premium 1-3.

Har også lest noe om at man må ha en dekoder av nyere type som kan vise dekoder ID for å få sett direktekamper (dette har jeg), men vil de som har slike dekodere ha noen fordel kontra andre i ant kamper man får se?

 

Hva er alternativet for å få sett kampene man ønsker? Daypass på skysports?

 

Jeg er egentlig lut lei Tv2 som prioriterer Liverpool og United i 99.99% av tilfellene som ofte går utover oss. Å se kamp i opptak er som å pisse i motvind.

Link to comment
Share on other sites

Har også lest noe om at man må ha en dekoder av nyere type som kan vise dekoder ID for å få sett direktekamper (dette har jeg), men vil de som har slike dekodere ha noen fordel kontra andre i ant kamper man får se?

En kamp om gangen er de nye reglene desverre, hadde vi hatt flere norske kanaler som sendte PL ville vi nok fått sett alle kampene via vanlig norsk tv i år. Får håpe vi får en del kamper som flyttes..

Link to comment
Share on other sites

gjelder dette også tv2 sumo via nettet? Altså bare en kamp kl. 16?

JA.

 

Når det er sagt så har i SKY i det minste vært brukbart flinke til å spre kampene til de "store" utover helgene.

 

I tillegg til 16:00, så er det en tidlig og en sen kamp lørdag, to kamper på søndag og av og til en mandagskamp. De såkalt "store" vil i stor grad bli lagt til tidspunktene utenfor 16:00. Ut fra oppsettet som jeg har sett, så vil Arsenal i de tretten rundene før 1. desember spille åtte av kampene sine på "alternative" tidspunkt. Jeg vil vel tippe at vi også blir valgt ut i et par av kampene kl 16:00 også.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...