Marius- Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Hei, er det noen her som har satt seg skikkelig inn i de nye reglene for visning av direktekampene sesongen 13/14? Jeg har Canal Digital parabol nå, og har hatt Tv2 PL 1-3 som nå skal ha blitt Sport Premium 1-3. Har også lest noe om at man må ha en dekoder av nyere type som kan vise dekoder ID for å få sett direktekamper (dette har jeg), men vil de som har slike dekodere ha noen fordel kontra andre i ant kamper man får se? Hva er alternativet for å få sett kampene man ønsker? Daypass på skysports? Jeg er egentlig lut lei Tv2 som prioriterer Liverpool og United i 99.99% av tilfellene som ofte går utover oss. Å se kamp i opptak er som å pisse i motvind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Har også lest noe om at man må ha en dekoder av nyere type som kan vise dekoder ID for å få sett direktekamper (dette har jeg), men vil de som har slike dekodere ha noen fordel kontra andre i ant kamper man får se? En kamp om gangen er de nye reglene desverre, hadde vi hatt flere norske kanaler som sendte PL ville vi nok fått sett alle kampene via vanlig norsk tv i år. Får håpe vi får en del kamper som flyttes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
no4vieira Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 gjelder dette også tv2 sumo via nettet? Altså bare en kamp kl. 16? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 gjelder dette også tv2 sumo via nettet? Altså bare en kamp kl. 16? Ja, men de andre kampene som sendes 16.00 kan sees i opptak rett etter kampslutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 gjelder dette også tv2 sumo via nettet? Altså bare en kamp kl. 16? JA. Når det er sagt så har i SKY i det minste vært brukbart flinke til å spre kampene til de "store" utover helgene. I tillegg til 16:00, så er det en tidlig og en sen kamp lørdag, to kamper på søndag og av og til en mandagskamp. De såkalt "store" vil i stor grad bli lagt til tidspunktene utenfor 16:00. Ut fra oppsettet som jeg har sett, så vil Arsenal i de tretten rundene før 1. desember spille åtte av kampene sine på "alternative" tidspunkt. Jeg vil vel tippe at vi også blir valgt ut i et par av kampene kl 16:00 også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 7, 2013 Author Report Share Posted August 7, 2013 Første runde viser altså ikke Tv2 for Arsenal sin del, noen som vet hvor man kan se denne? Hørt noe rykter om daypass på Skysports sin nett streaming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangen Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 Ehh... Ifølge denne linken fra tv2.no så vises Arsenal-Villa klokka 16.00 i første serierunde: http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/her-er-tvkampene-i-premier-league-201314-3537553.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 7, 2013 Author Report Share Posted August 7, 2013 Jøss jeg som har blingsa da. I den oversikten er det da fjerde runde problemet dukker opp. Hvor kan man få sett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 Jøss jeg som har blingsa da. I den oversikten er det da fjerde runde problemet dukker opp. Hvor kan man få sett? Tror du må belage deg på et nettstream Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 Ifølge oversikten er kampene med avspark kl 16 på lørdager kun fastsatt for de tre første rundene, så det kan godt være at vår kamp vises i runde 4 også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Kjipt at tv2 ikke viser arsenal kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Kjipt at tv2 ikke viser arsenal kampen. Utifra det jeg kan se av TV2 sine sider, er det ennå ikke bestemt hvilken kamp som sendes kl 16:00 lørdag 14.09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Og der var det bestemt at TV2 viser Sunderland vs Arsenal kl 16:00 lørdag 14.09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 flott at de viser Özils PL-debut. Synd for meg at jeg går glipp av den, da jeg er bortreist, på et sted uten TV... får vel ta den opp, så jeg får sett den i reprise dagen etter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Har man internett og bitte litte grann pågangsmot så får man sett en hvilken som helst kamp klokka 16.00. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.