Jump to content

2005.05.11 Everton H


Wurku

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Har bare erfaringer fra North Bank.

 

Tipper at det blir et fett hvor du sitter. Ditt første møte av Highbury blir en gedigen opplevelse uansett hvor plassen er. Pubene og folkelivet i gatene før kampstart blir den optimale oppladningen til kampen.

 

God tur!

Link to comment
Share on other sites

HEISANN!

 

 

NEH, hvor satt jeg???

Det husker jeg rett å slett ikke...eller...jo...det var vel der ved sida av klanen... :lol:

 

Men grunnen til at jeg skrev dette var at jeg ville ha en grunn til å si...:

 

GOD TUR GOONER! :D :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal over mot Everton?? Debuterer selv på Highbury denne kvelden.

 

Noen som vet hvordan West Stand lower er ??

 

 

Vi sier at dette blir kamptråden for årets siste hjemmekamp.

Da flytter jeg denne til Kamper-forumet, og så er alle glade..

 

Mod

8158[/snapback]

 

ja, har vært der, men for å få opp stemningen i motgang så må du nok ta litt initiativ hvis ikke noen andre tar det. ellers er det fin utsikt over banen derfra.

Link to comment
Share on other sites

Injury woe for Gunners

 

"Arsenal manager Arsene Wenger is dealing with a mini-injury crisis after Patrick Vieira, Robert Pires and Gilberto picked up knocks against Liverpool at the weekend.

 

[...]

 

On the trio injured against Liverpool, Wenger added: "The injuries are serious. Gilberto has a recurrence of ankle injury, Patrick Vieira has hurt his knee, while Robert Pires turned his ankle.

 

It's a little bit worrying and we will have to see how they are on Monday."

 

Jeg vil vel tro at Wenger ikke tar noen sjanser i kampen mot Everton. Det ville vært dumt. Presse halvskadede spillere igjennom i en kamp som egentlig ikke betyr all verden. Magefølelsen sier meg at Patrick Vieira spiller, men at Pires og kanskje Gilberto hviles. I såfall er det nok duket for Edu og Bergkamp inn i laget igjen.

 

Dersom Campbell skal være aktuell for cupfinalen, må han enten spille denne eller siste kamp. For øyeblikket ser jeg helst at forsvaret fortsetter slik det er nå. Arsène Wenger roste Senderos etter kampen mot Liverpool, og har sagt at han ikke vil ta ham av den bølgen han nå surfer på, ettersom Senderos synes å bli bedre og bedre for hver kamp. Med de ordene i bakhodet, så tror jeg faktisk Big Phil fortsetter i allefall én kamp til.

 

 

Et lite ps til slutt. Dette er faktisk siste hjemmekampen på Highbury i de klassiske røde og hvite draktene. En æra sluttes med andre ord her.

Link to comment
Share on other sites

Resepten blir da å spare spillerne som ikke er helt klare til dyst. Wenger hviler da Vieira, Pires og Gilberto, slik at de er klare for finalen.

 

Er enig med Mee and Bertie når det gjelder det å kjøre i det sporet laget befinner seg i nå. Tror ikke vi skal skape et snev av usikkerhet i de to gjenstående kampen. Det gjelder å holde den gode flyten.

 

Tipper at Campbell, Bergkamp og Edu er med fra start, og at Aliadiere får sin mulighet.

 

Tipper 2-1 seier til Arsenal i en kamp hvor ingen av lagene har særlig mye å spille for.

Link to comment
Share on other sites

Blir ein nykomponert midtbane på onsdag då, viss det har seg at Gilberto, Vieira og Pires er skada. Me kan ikkje ta nokre sjansar med tanke på finalen, så spar trioen mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

tror ikke vieira spiller, har 9 gule. det blir vel 2 kamper hvis han får 10, og da ryker finalen.

 

håper eboue, flamini og ali spiller. hadde også vært kjekt og sett quincy på banen.

vi bør vinne denne kampen, everton er også sikret plass i cl og har ikke så mye å spille for, men stiller vi me en del unge spilllere vil de vise seg frem.

 

god tur til alle som skal over, håper dere får seier :)

Link to comment
Share on other sites

Siste kamp på Highbury i rødt og hvit.... :)

 

Dette blir kalas

8382[/snapback]

 

 

KAN også bli Dennis Bergkamps siste kamp på Highbury! Edu, Reyes, og Cole kan også entre vår hjemmebane for siste gang i morgen! Det blir en kamp å minnes!

Link to comment
Share on other sites

tror ikke vieira spiller, har 9 gule. det blir vel 2 kamper hvis han får 10, og da ryker finalen.

 

 

Er det ikkje slik at etter en viss dato blir korta strykne? Mente han fekk nr.10 før Chelseakampen, men spelte likevel... ;)

 

Utover det, så er Henry med i troppen, og rekker tilsynelatande FAcup finalen..

Link to comment
Share on other sites

tror ikke vieira spiller, har 9 gule. det blir vel 2 kamper hvis han får 10, og da ryker finalen.

8417[/snapback]

 

 

Feil. Så lenge man klarer å unngå 10 gule før en viss dato, så spiller det ingen rolle om man får sitt tiende gule etter denne datoen. Det blir likevel ingen suspensjon. Jeg husker ikke nøyaktig hvilken dato dette er, men vi er allerede forbi den, så Vieira risikerer ingen karantene.

 

Gledelig er det også at Henry er tilbake. Han starter i følge Wenger sannsynligvis på benken.

 

"I am not sure [if I’ll start him tomorrow] but I don’t think so."

 

Gilberto er imidlertid definitivt ute mot Everton. Det samme er Ljungberg. Men Campbell får nok spille, tenker jeg etter å ha lest hva som er skrevet i dag.

 

Det skal bli interessant å se om Wenger velger å gi Edu en siste kamp på Highbury, eller om han vrakes til fordel for Flamini nå som det er definitivt klart at han drar og ikke lenger har en fremtid i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Me2! Skal over på kampen, altså ;)

 

North Bank upper. Det er 3. gang, men gleder meg som en unge allikevel. Og vi vinner - visst gjør vi det! Everton kan jo heller ikke bli bedre eller dårligere enn nummer 4 nå, så de spiller jo bare for å unngå for stygge sifre B)

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

dette blir vår siste kamp på highbury med rød og hvit drakt, litt trist. det ser ut som det kansje er bergkamp sin siste på highbury.

han sier i dag at han er frustrert over måten arsenal forhandler kontrakter med og at de alltid skal gjøre det i siste liten. han har også sagt at han vill spille en sesong til, men viss ikke han får ny kontrakt så legger han opp.

syntes arsenal skulle gi han ny kontrakt og ikke vente dagen før kontrakten løper ut!!

det er også siste kamp for edu på higbury.Kansje ali

jeg tror selv med uten gilberto og kansje vieira(viss han for gult i denne kampen så må han stå over finalen) så tror jeg vi vinner denne kampen komfortabelt!!

tipper dette er laget:

 

 

lehman

 

lauren kolo sol cole

 

 

pires fabregas edu reyes

 

 

bergkamp ali

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir laget:

 

Lehmann

 

Lauren - Sol - Senderos - Cole

 

Fabregas - Flamini - Edu - Reyes

 

Van Persie - DB10

 

 

Tror Kolo blir spart, han er vel en av de med flest kamper gjennom sesongen. Gilberto og Ljungberg er vel defintivt ute, mens Henry er på benken. Tror ikke Wenger tar noen sjanser med halvskadede spillere (Pires, Vieira).

 

Tror vi drar i land en lett seier ikveld, Everton er vel fortsatt i Champagne rus etter sikret 4. plass. Tipper 3-0 etter soringer av Reyes, Bergkamp og Van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Uff...jeg synes egentelig at det er litt skummelt at det kan være flere spillere vi ikke får se i Arsenal drakta neste sesong....men magefølelsen er ganske god.

 

Når det gjelder kampen så tipper jeg at vi vinner 4-0 eller 5-1 :D

 

Håper at Henry spiller, men at Wenger bruker han forsiktig :)

 

Kos dere, Everton taper stort idag :D

Link to comment
Share on other sites

alle som skal på kampen, en pub elr sitte hjemme, de som er virkelige arsenalsupportere bærer rødt og hvitt på seg i dag!

 

Sisste kampen med rødt og hvitt på Highbury!

 

Tror henry kommer inn den 2 omgangen, scorer 2 og vi vinner 6-0!!

 

 

Lauren---Toure---Campbell----Clichy

 

 

Fabregas----Edu----Vieira-----Pires

 

 

----------Persie-----Reyes------

 

 

Tro dette blir startoppstillingen til arsenal!

 

 

Persie 2

 

Reyes 1

 

Pires 1

 

Henry 2

Link to comment
Share on other sites

der har de andre lagene noe å bryne seg på. helt utrolig oppvisning. helt total lekestue.

 

dette kan bare kalle seg magisk. 7-0 over Everton, og Everton ligger ikke på 4. plass for ingenting.

 

pussig at Henry ikke scorte tross i at han bare fikk spille 45. minutter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...